Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

50-es MX-hez, levegős, milyenek vannak 40,25mm-ben?
A FOR Yamaha Dugó doboza fehér
A FOR Honda Dugó doboza piros
Lehet ezekre gondoltál
Szerintem is jobb mint az AMBIKA, meg olcsóbb is.
De az ambika sem rossz, mint korábban írtam, a kopás sokkal több mindentől függ.
METEOR dugóból csak 50-eshez van szerintem.
Ugyan úgy mint TKR dugó sincs 80-as DT-hez
Ilyet még nem hazsnáltam semmibe, nem tudok róla semmit.
Az ambikaszinte forgácsolhatatlanul puha, már a szinén is látszik, nagyon hamar, nagyon nagy kopást mértünk rajta.
az ambika indiai
Na, köszönöm a SOK SEGÍTSÉGET!
Összeraktam egyedül a DT-t. Beállítottam a powert, alapjáratot, mindent. Ennyit erről.... jóóóók vagytok hhahhaaa
http://robogotuning.hu/spd/FOR...
Ez egy FOR dugószett 80-as MX-hez... van a dobozán piros is fehér is, képen látszik. Róla lenne szól?
A meteor egy normális márka, hsználható.
nmtom ez a "for yamaha" mit takar.
Létezik egy piros-fehér dobozos tajvani dugó, hondához yamahához, az nem egy csúcs, de az ambikánál sokkal jobb.
Kösz az infót. FOR dugóról nem tudsz valamit? FOR YAMAHA-ként is szerepel. (de csak mert a csomagoláson a FOR után egyből ráírják, hogy honda vagy yamaha és egybe lehet olvasni). Meteor dugó 8k-t megér?
Simsonba sem teszem, még szériába sem.
puha mint a fos.
Van még pár iylen hulladék, tunitech és hasonlók, amiket célszerű ekrülni.
Viszont van még jópár normális cég elfogadható árakkal, meteor, tkrj.
Szerinem a gyárinál sokkal rosszabb minőségű alkatrészt nem célszerű beszerelni
xDDDD Már vagy hatszor kérdeztem itt a fórumon, hogy mi a vélemény az Ambikáról, de te írtál először. Akkor én se veszek, de a prox-t meg túlzásnak tartom.
Parancsolj:
Ambikát ne vegyen mert az kaka.
Javításokat várom.
Vázelemet bontottan kapsz csak. Váltót meg ilyeneket is. Dugót, tuning hengereket, kipufogót, hajtókart, csapágyakat, szimeringeket, kuplung lamellákat, tömítéskészletet, spirálokat, bovdeneket, gyújtás alkatrészt (kiv. a megszakítós) stb. lehet kapni neten újan. Ami felújításhoz kell azt mindent lehet venni újan, az árak elfogadhatóak, és nem kell sűrűn hozzányúlni a motorokhoz. Egy-két ár: Dugó : 4k(Ambika) - 8k(prox) , Főtengely felújító készlet: 6k (rocket hajtókat, görgők állítólag szutykok, de ugye ez 80ashoz is való) , 70-es tuning henger: Airsal alumínium: 25k(egygyűrűs), polini öntöttvas(ilyenem volt, jóféle) 40k (a 70es még rárakható módosítás nélkül, nem kell maratni a blokkból) , Giannelli hangtompító: 6,3k, Rezonátor 12,5 szóval egy kipuff rendszer rá:18,8k Ft , Kuplung lamella szett 2,5k , Tömítéskészlet 1,2k. Ezek új árak.
A körlámpás nem évjáratfüggő. Egyszerűen olyan változat. Az utcaibb. Egy lábtartós. Enyém 2 személyes gyárilag, és oldalt sem csak kis fedelek vannak rajta, hanem rendes idomok. Nekem dobfékkel semmi gondom nincs, nagyon jól fog. Viszont ha benedvesedik, akkor vigyázni kell vele, mert alig húzod be már blokkol, lehet szabályozni de meglephet elsőnek. Típushibája az 50es MX-nek nem nagyon van. Legalábbis nem találkoztam vele. Illetve a kiszálkásodott gázbovden és a széthajtott motor. Vásárláskor figyelni kell, hogy mennyire stabilan üzemel, fulladozik-e, kipörög-e rendesen, megtorpan-e ha hirtelen odahúzod. Mennyire lötyögnek a kerekek - jók-e a csapágyak. Lánckerekek állapota. Rugózás, hogy csillapít-e. Villák mozgolódnak-e. Sebességeket mennyire könnyen veszi, ha váltasz vele, hányszor áll meg két fokozat között "üresben", ha lenyomod a berúgókart mennyire áll ellen a kompresszió miatt. Amelyiknek már esedékes a fúrás, annál szinte nem is érezni, hogy megfogdossa a kompresszió a kart. Szép percegős hangja van-e kipuffnál vagy csak "gágog" alapjáraton. Ennél a típusnál lehet kuplung nélkül váltani azt írják, így is van bár én kuplungolok, tovább él sztem. Gumis felfüggesztése van a kuplungnak. Szóval ha akkora gázt húzol, hogy épen csak tartsa a kis sebességet, akkor tudsz-e vele váltani. Csúszik-e nagyobb gázra a kuplung, illetve ha "kivágod" elkapja-e egyből, vagy fokozatosan fogja meg. Az újaknak van típushibája: az olajszivattyú meghajtása, de ez MX-re nem vonatkozik. Érdemes figyelni, hogy a hengertől mennyire jön ki ciripelő hang, illetve ha menet közben odamarod neki, elkezd-e csörögni. Amelyik jó állapotban van, annak alig hallani ilyeneket. Gyertyát ha kiveszed egy pár kör után, őzbarna színű az ideális, de ha a karbi nem jól van beállítva, vagy gyújtás, akkor ez változik. Érdemes megnézni mennyire dzsuvás a blokk. Olajba tapadt por mennyi van rajta és hol. Ha a hengerfej alatt vagy a henger és a blokk illesztésénél dzsuvázik, akkor nem jó a tömítés, kifúj. De az a legegyszerűbb ha olyannal mész, aki valóban ért a motorokhoz és ezt mások is tanúsíthatják.
Illetve vásárláskor mire figyeljek?
Itt most Dt tipushibákra gondolok...ha van ilyen
Köszi mindenkinek az eddigi részletes tájékoztatót!
Sajna laikus vok még DT ügybe,de ígérem,pótolom!:)
Egyelőre azt tudom h nafyon tetszenek!
Körlámpa melyikre volt jellemző,és meddig?
Nekem azok jönnek be...dobfékest érdemes?Azt hallottam h elég jók voltak dobbal is...tudom h a tárcsa az isten,de mégis...
Alkatrész árak...hogy mozognak kb...?Régebbi évjáratokhoz is van cucc?Blokk illetve vázelem...
Kinek van eladó 125r fordulatszámmérő órája?
én sem írtam, hogy van benne, hanem, hogy az a különbség. A gyártási évet én így tudtam, neten is így írják, járj utána, te több sikerrel jársz biztosan.
az mx-ben nincs vízpumpa se hűtő, tehát az nem egyezhet meg az lc vel. meg mivel az mx hengerét nem a nemlétező pumpa álltal hajtott, és nem a nemlétező hűtő álltal hűtött, víz hűti hanem a friss tavaszi szellő ,ezért a Liquid Cooled hengere és az MX henger nem egyezik. Szerintem azonos hengerűrtartalom esetén még a hengerpersely sem azonos.
Sajna a 22-es az egyik leggatyább tipus volt...van 1 olyan is egyébként az ismerősömnél ahol a TY van...lehet h hozzám vágja majd:)
Szerintem a henger+hűtő+pumpa+szivattyú, és két fogaskerék+egy tengely még a majdnembe annyira beletartozik, hogy egy típusba lehessen sorolni. A gyártásra ránézek még, azt csak úgy írtam, hogy szerintem így lehetséges.
na igen, az a legendás Riga kuplung... nálunk csak a heg.trafó segített rajta. egyébként az egész Riga 22-esem /gyönyörű-gyári állapot, 180 km/ egy nagy gyenge pont volt.. szerencsétlen még hobbynak is silány volt, de legalább jó helyre került mert a rigaklub alelnöke vette meg
*85-vagy 86-92 -ig japánban
Nem az enyém,meg akartam venni,de aztán mégse:)
Riga csap...vicces mi?
Meg lehet egyébként csinálni a Riga csapot is jól...azoknál a szutykoknál a fő gond azzal volt h qrvasok volt a selejt gép!
Szar anyag,szar géppark(nem újították fel,elkopott a szerszám)
szar slendrián megmunkálás...és itt-ott szar konstrukció...pl cupplung:)
Most Mustangot újítok fel (1. vasam emlékére...de jó lenne egy Dt...hajaj...az lenne az 52. vasam
Vagy Te vagy én vagyok tudatlan! Tudtommal dt-t japánon kívül egyedül braziliában gyártottak, az hogy, "Német-Svejci -Vagy Francia Dt", az tudtommal nem azt jelenit ,hogy ott készült hanem azt ,hogy oda exportálták, és az ottani követelményekre ,törvényekre van "hangolva".pl. a 80 lc2-t 92 japi ban gyártották, majd 92-96 ig braziloknál, legalább is így tudom. Az MX ,meg az LC1 az nagyon nem ugyan az. pl.:LC:Liquid kúled. az mx meg léghűtés. az lc 6 gangos az mx kevesebb meg még vannak különbségek.
Én 20-ért adtam tovább az M-emen, ami a képeim közt is fent van. Úgy hogy blokk totálra szét volt hasalva. Henger kuka, főtengelyben szétszakadt a kosár és mindent agyonvert. Kipu se gyári, Karbi gyári de törött volt a bilincs és más felfogatást kapott. Szakadt ülés, szimólámpa, házgyári fejidom. rossz lánckerekek. 60-ért kapsz jobbat is. Nem sok érte a 60, mert érték, de ha nem gyűjtő vagy akkor nem érdemes.