Gondolom úgy, hogy japánban már az újat gyártották, de németben, vagy angliában, vagy franciao.ban még a régit. De megeshet, hogy az MX-hez sorolják az LC1-et is, mert annak tudtommal nincs külön tipusa, és a blokk és váz is szinte megegyezik. Ennek még utána járok valahol.
Igen,alig találtam meg a neten is...nem túl gyakori...ez a baj a behozott motorokkal...kár érte,a pedál le lett vágva...meg elég bénán néz ki az asszimetrikus seggével...amúgy biztos jó gép...de se karbi,se benzincsap...(Riga van rajta:)se sárvédők rajta...60 kicsit sok érte...
Az MX-el a középblokkban és a hengerben, az M-mel egyezik a blokk képről nézve jobban, de erről a típusról sok infó nincs. Szóval lehet nem is egyezik. 1-2 évig gyártották úgy néz ki. Utána ilyen néven babettaszerű gépeket csináltak.
50-mert csak B-s jogsim van:)nem reckírozok...ha esetleg majd behozzák a basztatós törvényt,ne kelljen már vennem 50-es szettet hozzá:)
MX-meg azért mivel a leggyakoribb,ezért valszleg jobban találok cuccot hozzá.
Az Mx-et tényleg 1996 ig gyártották? Dehát '85 /vagy 86/ ban jött ki pl a 80-asl LCII 1.es verziója. Akkor ez hogyan van? furák ezek a japán típus és évjárat dologok. /pl. pl. a mi kocsinkkból amikor a milyenk elkészült '92-ben akkor már 3 éve gyártották a modernebb verziót is azonos névvel, kicsit más karosszériával ,kicsit más futóművel../
Ilyesmi...a tank ugyanez,színre,mintára is...érdekessége h a fara asszimetrikus,mert kiegészítő PEDÁL hajtás volt rajta...ugyanis kint arrafelé(holland,belgák) kellett)
A küllős kerék valóban szebb, viszont ami poénos, hogy az RD-nél 78-ban álltak át tárcsafékre, a DT50-et 79-től gyártották, és dobbal indították. És a 86-os gépem is dobos. Persze megáll ugyan úgy. Ha képeken jó látom, a DT50 az RD50 vázával indult (DT50M, ilyenem volt) Érdekes dolgok
Egyébbként az összes Rd nél az 1978 as év csak a küllősről öntött kerékre, dobfékről tárcsára átállás éve volt.
Nagy hiba volt ez, egyrész, mert a küllős kerék sokkal szebb, másrészt mert a korai öntött kerekek kő nehezek.
Aminek lett volna értelme, hogy az elavult megszkítós gyújtást lecseréljék, na azt nem csinálták meg az Rd modellek 1978-as felújításakor.
Én 25-öt érő telefont adtam az enyémért, és most újítom fel TELJESEN. Részemről ez megérte, mert a váz és a blokk hibátlan, csak már esedékes a felújítás, és nem kell szervizbe vinnem, ahol még húzós munkadíjakat kérnek. Így kb 50-ben meg lesz a VALÓJÁBAN felújított motorom. Ha nagyon olcsón tudsz venni, érdemes vele foglalkozni, ha nem hiányzik semmi és nem kuka az egész. Az MX fémtankos és 96-ig gyártották. De az újakat nem tudom mikor kezdték. Nem az évjárat számít,hanem a tipus. Újabb MX-et 100 körül adják most, de tavasszal a motor drágább. 80-ért is kapsz jót, 60ért is lehet. Ezeknek könnyen meghallani ha csörög a blokk. De sajna szeretik átverni az embereket. Érdemes olyannal menni motort nézni, aki TÉNYLEG ért a motorokhoz. Teljesítményben a 7-8 kicsit sok. Az újak se tudnak annyit. De ha úgy nézzük, tud annyit, mint amire mostanában rámondják, hogy 8-10 lóerő. Annyit variáltak a teljesítményben, hogy az M hengere 4 felömlős, az MX 6(az oldalsó ketté van osztva), valamivel jobb, de nem ég és föld.
Fölösleg vitatkozni ezen, A DT! ! ! ! !-re írtam az 1979-et, és a végén a zárójel az nem véletlenül zárójel, különálló megjegyzés. De legyen igazad Elb*sztam
Javaslom olvasd el még1x lassabban, amit írtam. A 79-től gyártott DT50M-ben van ugyanaz a blokk, mint az 50-es RD-ben. Nem azt írtam, hogy az RD is 79-től van. Hamarabb gyártották. Jó gépek.
Mennyiért "szabad" venni DT-50 MX-et?
Tehát mi az kb amiért már elfogadható darabot találni?(nem kotvány,ráköltögetős,szétcsapott..
Esetleg jobb ha veszek romot és magam rakom rendbe?
http://bikepics.com/yamaha/dt5...
itt össze lehet hasonlítani az évjáratokat képekben. Az alap kép SOKSZOR NEM EGYEZIK AZ ÉVJÁRATTAL, érdemesebb rájuk kattintani, és beadja az összes képet, abból jobban ki lehet szűrni. Ez azért van mert ide emberek töltik fel a képeket és ha elírták az évjáratot, vagy nem tudják, akkor máshova rakja a gép.
MX-meg azért mivel a leggyakoribb,ezért valszleg jobban találok cuccot hozzá.
Miben egyezik a Mx-el?
Blokk ua?
http://bikepics.com/pictures/7...
A blokkja olyasmi mint a Dt-é
Egyébbként az összes Rd nél az 1978 as év csak a küllősről öntött kerékre, dobfékről tárcsára átállás éve volt.
Nagy hiba volt ez, egyrész, mert a küllős kerék sokkal szebb, másrészt mert a korai öntött kerekek kő nehezek.
Aminek lett volna értelme, hogy az elavult megszkítós gyújtást lecseréljék, na azt nem csinálták meg az Rd modellek 1978-as felújításakor.
"Az első széria az M (1979-81?) .......(ez a blokk van az első RD-kben is) "
Aki nem funkcionális analfabéta, annak ez a mondat azt jelentené, mintha ez volna az rd50 gyártásának kezdete.
7-8le?
Esetleg fejlesztettek rajtuk?Növeltek teljesítményt?
Mennyiért "szabad" venni DT-50 MX-et?
Tehát mi az kb amiért már elfogadható darabot találni?(nem kotvány,ráköltögetős,szétcsapott..
Esetleg jobb ha veszek romot és magam rakom rendbe?
itt össze lehet hasonlítani az évjáratokat képekben. Az alap kép SOKSZOR NEM EGYEZIK AZ ÉVJÁRATTAL, érdemesebb rájuk kattintani, és beadja az összes képet, abból jobban ki lehet szűrni. Ez azért van mert ide emberek töltik fel a képeket és ha elírták az évjáratot, vagy nem tudják, akkor máshova rakja a gép.