Én belátom hogy teljesen hülye vagyok, de én sajnos kicsit túlságosan sokat költekezek a motorjaimra. Pl most a minimáltuningos bóbita is bennelesz egy százasban, pedig aztán gyak mindent magam csinálok, pár gépmunkát kivéve.
De olyan árak vannak hogy hajmeresztő, hiába van kedvezmény dugógyártónál, hiába szedtem fillérekért új cuccokat.
De egy kg teflon pl akkor is 6 rugó, ha megszakadok :) Ettől függetlenül hiába hegesztettem át, hiába csináltam új szilenteket, a bóbita váza még bicajnak is szar :) Nade tényleg ne offoljunk
durván 20 körül összelehet rakani(ebbe gépmunka,stb is benne van) egy komplett simson blokkat,főtengőtöl kezdve minden benne van....
akinek meg félévet bír ki,annál valami gond van(esetleg 1.-be közlekedik? )
Dt-nél megnézem mikor jösz ki 20k-ból...prox dugó mennyi is?
Viszont akkor is a simsonhoz húz vissza a szívem....most költöttem 35k-t a dt-re és NEM JÓ....megvettem mindent,és még mindíg nincs power,nem csekkol......
Azt nem mondtam...(ÉN)
Azt mondtam, hogy a haverjaimnak, félévente fel kell újítaniuk a dugót-gyűrűket. Ti erre írtátok, hogy nem-nem mert h x ezer km-et is kibir, azt 17k volt a felujítás. Nah a haverjaim meg Én egy simson felújításra 17 ezret soha nem költenénk, mert akkor már egy "normális" motort ujít fel. (pl.: DT) EZT NE VEDD KOMOLYAN! Mert erre jön megin, hogy lefikázom a simson-t, hogy nem normális motor. Akkor normális motor, ha megy 70-et utazóba, meg ha van kb. 80 ezer forintdba....de ebbe ne menjünk bele, mert szét OFFOLJUK a DT FÓRUMOT!
Mondjuk az is egy érdekes téma, hogy se Mzoli, se én nem beszélünk Simsonokról, itt a fórumon, mégis iszonyatosan hamar előszokott kerülni a téma, sőt konkrétan az, hogy milyen szar :)
Próbáld meg 1 tizeddel kisebb gyertyahézaggal.
Ha javul a helyzet, akkor elsőkörben, gondolom már megvolt gyertyacsere, aztán egy kölcsöngyújtótrafó.
Szeretik a trafókat úgy próbálgatni, hogy mekkora szikrát húz, ezzel kockáztatva azt hogy áthúz a trafó belsejében a szigetelés. Ilyenkor is darál felűl, idővel csak egyre kisebb gyertyahézaggal hajlandó menni a motor.
Csak egy ötlet, próbát megér.
Azért mondja neki, hogy adjon többet mert azzal bajt nem csinál, max rosszabb lesz. Dugattyúnak pedig az égvilágon semmi baja nem lesz 30x annyi nyállal sem, max mégjobban darál, gázadásra leáll.
ellenben szegénykeverékkel úgy átég a dugó, mint a huzat és pillanatok alatt detonálásba tud átcsapni a mutatvány.
Ha teligázra fullad, akkor súbertű olyan csekély mértékben számít, hogy gyakorlatilag nem is. Részterhelésnél (gázkar állás) persze annál inkább, persze ott is elsősorban az alakja számít, a tűpozició is értelem szerűen, de annak sokkal nagyobb a hatása abban, hogy alapjárati rendszerből hogy húzza át magát a részterhelési tartományba.
Gyenge aksi viszont tényleg nem kellene.
Hú, hát nekem volt reménytelen lyukas motorom, áttudom érezni a problémádat.
Karburálás miatt simán kilyukadhat, darálhat.
Leírásod alapján szvsz sokall a gép (kisebb szívóoldali ellenállásra javul).
Ez tömődött féklevegő furatokra, átengedő szivatóra hajaz, bár az hogy kilyukad középen, hát megnézném én még a primerhajtás oldali szimeringet is.
Csakis kizárólag 1:25-el járok, normális olajjal. Úgy gondolom komoly terhelést kapnak a gépek, pályán sok a motorfékezés is. Alapjáraton sem köpi le a gyertyát, sosem köpte le, nem kokszolja tele sem.
Magas préstérnél is kormos lesz a gyertya karimája, nehezen kormolódik, és az is letörölhető.....
Csak megjegyeztem....ne érts félre...
A gyertyakép olvasáshoz sok rutin kell, viszont ha van rutin akkor meg nem nézel gyertyaképet, szinte a hangjáról megmondod mi a baja...
Alapvetően az a gyujtáshiba és a tuletetés okozta darálás között gyertyaképileg a difi, hogy túletetve kissé olajos a porcelén is, és a karima is, ha meg gyújtáshiba okozza, akkor viszonylag száraz mindenhol, vizsont letörölhetően kormos a karimán.
Ezt élőben sem könnyű megítélni, fotóról meg pláne.
( strobival esetleg kiugrik a gyujtáshiba, mert oylankor rendszerint ugrál a gyujtásjel)
Sziasztok!Adott ez a motor.Gondolom a blokkot sokan felismerik hiszen a DT-kben is ez van.80 ccm-es. Szeretnék benne főtengely szimeringet cserélni.Csak nem tudom a méreteit.Előre szeretném még bontás előtt megvenni.Valaki tudja?
Kösz!Nem hiszem, hogy gyújtás lenne, mert a darálás a red filter-től elmúlt, ugyanakkor 8-9 ezer közötti lyuk megmaradt, valamint erőtlenebb lett az előzőleg darálós tartományban. Így félve a ragadástól, visszatettem az eredeti légszűrő szivacsot.Ha számít valamit, tudok felrakni képet a kivett gyertyáról.
Azt mondtam, hogy feltehetően sokal.
Viszont, mivel nem nagyon konyítasz hozzá, célszerű először nem elvenni, hanem rátenni.
Azért mert például a gyújtáskihagyogatás nagyon hasonló tüneteket produkál.
Attól, hogy megeteted, nem robban fel a dugó.
Illetve, én még nem láttma oylat, hogy valaki rátette volna a szivatót, és felrobbant volna a dugó:)
Ilyenkor egyszerűen gyulldásképtelen keverék keletkezik és kész.
Viszont, ha mint mondtam, nem karburálás, hanem gyujtáskihagyás a darálás oka, akkor ha elveszel a nyálból, akkor csinosan megakaszthatod.
HA nagyobb gyakorlatod lenne, azt mondanám, nézd meg a porcelánt mélyen, illetve a gyertya karimáját, azon látszik miért nem tud rendesn égni.
De olyan árak vannak hogy hajmeresztő, hiába van kedvezmény dugógyártónál, hiába szedtem fillérekért új cuccokat.
De egy kg teflon pl akkor is 6 rugó, ha megszakadok :) Ettől függetlenül hiába hegesztettem át, hiába csináltam új szilenteket, a bóbita váza még bicajnak is szar :) Nade tényleg ne offoljunk