Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hahó :D én forgattam 11ig? csak megkérdeztem, hogy menet közben értette-e, amit írt amúgy nem 7-8 között?
Am jaja Nem szoktam én sem úgy kínozni,csak üresbe megnéztem 1* h meddig forogna:)
Te vagy a szerelő én nem tudom:) Akk attól nem lehet?
Úgy értem,hogy fúvókák mérete tű állása...mind mind gyári értéken szerint ,levegő/kev csavar már nem gyári beállítás szerint van...de így jó,mert sehol sem torpan, vagy fullad be csak annyi ha sokat megyek pl 4000rpm en több km et utánna első kihúzatásnál kicsit megtorpan,utána már nem...illetve 11től nem akar többet pörögni...hát nem tökéletes ez van...jobban idegesít engem a rendellenes hang...
James! Hajtókartól darál?
Egyáltalán minek forgatni 11-ig?
A legnagyobb nyomatékot 8-9 között adja le....akkor meg minek?
Má bocs.....mint a czigányok az 1200-est. Hadd zúgjon...
Menet közben kipörög...ugyan úgy mint üresben akár 11ig is bár 6.ban már nem 10500on megy 130at...Ha jól esne le kéne kapni a hengert...legalább megnézni nem e hajtókar mert ha attól "darál" ...bár akk azért nem meghatározott fordulatnál csinálná...na mind1 nem lenne jó ha széthullana:S Am főtengely csapágyam már lendkeréknél néztem,ha erősen megmozgatom kicsit kottyan...Na mind1...azért köszi,rem még kihúzza 1 darabig,v inkább nem használom...most nincs rá keret...
Gyári értéken van minden.........ezt szeretem....
Van gyári érték. Ha műszerrel méred. Mondjuk CO-t.
2 különböző motornak más lesz a beállítása ugyanannál a Co értéknél...
Nem?
Vagy halál pontosan meg fog egyezni még a keverékcsavar beállítása is?
Tedd lentebb, és állítsd be a keverékcsavarral. Vagy vegyél vastagabb tűt..
menet közben pörög 11ig terhelés alatt? Amúgy az enyém akkor csinálja ezt a teljes gáznál visszaesünk dolgot ha sokat kap, és akkor alacsony fordulaton ha ketyeg kicsit és odahúzom megfullad, de ha pörgött előtte akkor jó. de annyi okos ember van itt, majd ők tudják
Kapott gyári karbi felújító szettet,még subert is....gyári értékeken van minden...persze ettől még nem célszerű jónnak is lennie! Am 3alatt nem nagyon használom min 3500ön ekk megy 45öt...csak azért kigyorsításnál kicsit idegesítő az a betorpanás...
Teljesen normálisan pörög sztem...annyi h 11000rpm körül teljes gáznál vissze esik kissé vagy 500at a fordulat ezután vissza 11ig,mint ami szabályozna és ez így megy oda visssza,de tudtommal nem ilyennek kellene lennie
Nem azért de 3000RPM alatt szoktad használni? Viszon mi van ha lentebb van a tű, de kicsit nagyobb fúvókát kap, vagyis átmenet a kettő közt? de én nem értek hozzá
Akkor meg alul betorpan,befullad 3000rpm ig...és lev/kev állító csavarral se lehet beállítani rendesen...falsot nem szív sehonnan...karbi teljesen átmosva,átfújva...2T rejtelmei:)
Te is tedd lentebb a tűt egyel....
Néha a kevesebb több. Én is úgy éreztem a gépemnél, hogy hű de megy, mert erő volt benne, de közben elnyúlt, lassan pörgött fel, vagyis fel se pörgött annyira, mint kevesebb kajával. Kevesebb kajával könnyebben vitte magát, és hamarabb felpörgött. Lehet most jól megy a tied, de mehet még jobban is
Adjon még többet neki?
Hátha 5-7000 -es fordulaton szétrobban a dugattyú.....
Klassz ötlet....
Leírta, Red filterrel csökken a darálás, mert több levegőt kap.
Akkor szerinted kevesel?
Grat....direkt csinálod?
Köszi nektek! Lehet akk az végett van mert ha sokat megyek pl 5000rpm en,akk utánna köv kihúzatásnál kicsit megtorpan,olyat produkál mint amikor pl hideg a motor és nem akar kipörögni...Illetve üresben sem szeret 11 000rpm fölé forogni valszeg sokat kap...bár ennek ellenére meg jól megy...
Gyárilag ezzel a karbival szerelték őket:)
Például akkor darál, ha nagyon sokat kap.
Viszont a 140 akárhányas főfuvi, nem tűnik soknak ahhoz a teherautókarbihoz amit feltettél:)
zsóval meg kelelne nézni, nem erszet e a szivató, illetve, hoyg a jet fuvi mekkora.

HA elfogadsz egy tanácsot, ha karburáláskor tanácstalan vagy, adjál neki mégtöbb nyálat, legfeljebb még rosszabb lesz, viszont akkor meg is van a csapásirány, mivel uyge eleve sok volt.
Ha viszont az eleve kevésből még elveszel...

Darálni gyujtáskihagyogatás, vagy sokalás miatt szokott.
Lehet hogy nem is darál....csak nem szeret ott menni...
Nekem is 5-6-7rpm körül "darál" furcsa hangja van érdekes h 5000rpm ig nem hallani semmit és 7fölött sem! Persze látatlanba hülyeség is ilyet kérdezni,h mitől lehet? Csk arra vagyok kíváncsi,hogy a nem megfelelő benzin/levegő arányától is lehet rendellenes hangja egy motornak? Illetve azt megjegyezném,h régen mikor még nem volt használva a kül olajzás(úgy vettem) akk nem volt ennyire hallható ez a hang...Bár lehet nincs összefüggés mert terhelésnél vagy nagyobb gázadásra erőteljesebb...Ha esetleg kell videót tudok feltenni,de úgy nem igazán hallani semmi különöset!
Hidd el, nem becsülök le senkit!Köszönöm a választ!
Megjött az SM szettem....
Direkt DT-ből vettem, ráadásul 125R-ből.
Viszont '95-ös volt, az enyim pedig '89-es.
A tengelyek átmérői sem stimmelnek. Az újjabbakban vékonyabb tengely van, most csapágyazhatom át az egészet....
Ezt akartam elkerülni............
Tudom nem nekem írtad....
Ha gyenge az akksid, sok jót ne várj a power működésétől.
Kell neki a fix 12 volt.
A másik. Szerintem sokat kap középtartományban, ezt a súberttű süllyesztésével csökkentheted...
Ha ezekkel megvagy, utána írj tapasztalatot.
Szerintem rossz motor nincs.
Minden motornak megvan a sajátossága, és az igény szerinti felhasználhatósága.
A mérnökök gondolom így célozzák meg a vevőközönséget.
A Simsont, annó egy munkába, boltba, és a mindennapok köztes igénybevételeire tervezték. Ez olyan mint autóban a VW Golf.
Egy átlag közönséget céloztak meg vele, aki kicsit másabb fajta felhasználást szeretett volna, annak jött ki az Enduró, az S, az N, az Elektronic, és egyéb széria...
A Dt-t inkább terepre tervezték, a fiatalabb közönséget megcélozva, akik az erdei földutakon érzik jól magukat, mégis aszfalton is használható.
A különbség mérhető, de egyik tábor sem tehet róla, csupán a mérnökök.
Láttam én is gazdátlan, és gazdás motorokat....
Simsonos, és Dt-s berkekben is. Szerintem ez nem vitatéma.
Van itt is, és ott is tudatlan...meg aki gányol....
Sokan járnak ide kérdésekkel, és még egyszer elmondom, nem tehet róla hogy tudatlan, senkit nem úgy hozott az anyja a világra, hogy motorszerelésből penge volt...
Ez itt fórum, és szerintem inkább segíteni kellene....vagy normális módon elmagyarázni....szerintem.