Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régóta olvaslak benneteket(te és GI), ezért merek tanácsot kérni. Van egy 125-ös tzr (a motorja kis különbségekkel ugyan az, mint a dt),ami a következőket produkálja:
1. 5-6-7 ezren tartva a gázt menet közben darál
2. 8-tól-9 ezerig tartó sávon nagyon nehezen akar átlendülni, kelletlenül pörög fel. Gáz kicsi visszaengedésére érezni, hogy könnyedebben pörög.
Power jól van beállítva, ellenőrzéskor nem lóg bele a kipuf. csatornába.Karbi Dell"orto vhsa 32-es, 148-as fúvóka, súbertű alulról a másodikban. Akksi gyenge, de van töltés.Gyertya ngk br9ecm,
(most cseréltem ngk b10egv-re, de azzal még nem mentem). Malossi red filter-rel próbálva a gyári szivacs helyett, a darálás megszűnt, de az említett lyuk megmaradt, ezért ment vissza egyelőre a gyári.
Minden tanácsot szívesen fogadok!
Na most lehet lepontozni Mind az 1db videómat,lehet anyázni,utálni....de legalább megmondom a frankót
Nemtudom mit kell vitázni ezen...le lett írvan,én is leírom...UTOLJÁRA(remélem)

a simson nagyon fasza kis motor volt....most is az közlekedni,ide oda járkálásra...de véletlen se ér fel egy DT-vel,nem is kell hasonlítani a kettőt...

DT alkatrész árai horror szinteni mozognak,még a simsoné...

Valamit valamiért...a szétreszelt simson is megy nagyon is...de jó ha 1 évnél többet(sokat is mondok?) bírnak ki....Nem erre való

ismeritek a mondást, "Sz*rból várat" nos....(nem,véletlen sem akarom fikázni a simsont! aki utcára gyorsa gépet akar az vegyen Aprili/Yamaha közül....bekéne látni hogy a simson kiöregedett....
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Az új szövetség kezdete!
Ne vitázzunk Alaptalan félreértés az egész. Úgy tűnik génekbe van kódolva, hogyha simson szó merül fel, megveszik mindenki és egymásnak esik. de ennek ellenére igyekezzünk átlépni a sérelmeinken... PEACE xD
Kár, hogy a hangsúlyok nem jönnek át a monitoron. Ezer bocs Nekem ez egy állítás cáfolatának "hangzott": "Ez igen érdekes, pont a Yamaha volt az a cég, aki a versenysportban a 60as években elsőként bevezette a pumpás olajozást." Mintha nem raktam volna kérdőjelet a mondatom végére, amire válaszoltál. De így tiszta Nem vagyok szőke! Én kívül-belül sötét vagyok.
Neked van igazad kispajtás, és én vagyok végtelenül hülye, hogy vitatkozom .
Akinek nem inge ...hm?
Azért válaszoltam neked, mert kérdeztél.
Téynleg mindent meg kell magyarázni?
A párbeszédet összefoglalnám idézetekkel:
a "fikázás" (minden vita kezdete xD): "Legalábbis az én haverjaim akinek SIMSONa van az félévente újítja fel, hogy normálisan menjen..." (na ezzel kit, és mit fikázott? ? ?)
erre a reakció: "Nem jó emberekkel barátkozol." "semmilyen motort nem adnék a kezük közé" "az emberi hülyeségre orvosság sajnos nincs"
na most akkor... KI FIKÁZOTT KIT? KI FIKÁZTA EZZEL LE A SZIMÓT? álljunk már meg Itt folytatódik a Maunika sóó?
Ezt úgy hangzik, mintha szerinted én mondtam volna, hogy a versenysportban nem használják a szivattyút! Ha így hiszed, kérlek olvass vissza az előzményekre!
A bármiylen használt motor lutri.
Én is vettem már bontószökevényt, előfordul.
Sajna mivel a barkácskedvű idióták rendszerint kispénzűek is, a céltárgy rendszerint egy simson, mert az olcsó, vagy van a nagyfaternak.

Lassan sajna a Dt-k re is ez a sors vár, mert elöregszenek, és megy lefelé az áruk, egyre több mucsak kis tróger fog ilyet venni, és egy év alatt tökreteszik.
És majd utána jön a duma, hogy a Dt szar...

Rendkívül alacsony magyarországon a műszaki intelligencia szint.
Ez igen érdekes, pont a Yamaha volt az a cég, aki a versenysportban a 60as években elsőként bevezette a pumpás olajozást.
A gp ben nemtom hogy megy, de a hazai rs kupások két táborra oszlanak, van aki esküszik rá , és van aki élből kiköti.
Én hiszek szabó Péter bá-nak(gp 4,-ik helyezett) ő tapasztalat alapján VISSZAKÖTÖTTE.
Egyébként én még nem láttam konkrétan pumpát tönkremenni.
Olyan van, hogy kilukad a cső, vagy lejön, az szívás(karbantartás!)
Olyan is, hogy eltörik a meghajtó műanyagfogaskerék, mert valamit beszed, vagy mert megerőltették.
De konkrétan a pumpa kb sohasem romlik el.
(szinte)
Tényleg ok nélkül lett fikázva a simson, pedig a sárga simsonunk kibírt több mint 20ezret, aztán le került róla az óra, de aztán is ment, és most is hibátlanul megy. Az összes csapágy cserélve lett, de teljesen feleslegesen. Magyarországon, csak azt látni hogy szét kell ütni a motort, aztán eladni sok pénzért. Persze aki kicsit ért hozzá, az nem vesz szart. Én eddig se a piros szimómmal, se a DT-vel, a kötelező cseréken (olaj víz) kívül semmi gondom nem volt.
Nem azért nem használják, mert bizonyos magas fordulatszám-tartományban mennek a gépek, ellentétben az utcai társaikkal? + a súlya miatt, vagyis, hogy az se legyen, se tartály, se plusz olaj.
Szerintem attól még, hogy a versenysportban nem használják az olajszivattyút, nem kell kikötni a DT-n. Vagy ennek köze nincs a DT-hez? Akkor lehet rossz topikban járok xD Vagy elírták a címét? ? ? ? ?
Ameddig jó a tűszeleped nem lesz gond. Utánajárok és ha van valami szólok.
Hát akkor nemtudom hallod-e :)
Egy biztos, nekem nincs vele olyan problémám hogy sok legyen a benzin.. :)
egyetértek veled kikell kötni dehogyis szerintem jó ha különolajzás van... mert ha te kevered be és ugy kevered hogy sok olajat hogy magas fordulaton legyen kenése akkor alacsonyan minden tiszta olaj lesz... fordítva meg megszorul. meg motorféknél is gázt nem adsz neki de tolja az olajat vagyis keni a dolgokat...

Legalábbis szerintem így van...
Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten.
Megint nem történt más, csak valaki befikázott, én meg leírtam hogy miért tévedés.
Sokadszorra fordul elő, én nem tehetek róla, hogy téveszmék rabjai páran.

De látom, azt nem sikerült észrevenni, hogy valamelyik hozzászólásomban ott van: "meg vagyok győződve, hogy a dt blokk sokkal jobb blabla"
De persze lehet tovább folytatni a fikkantást, utána a csúsztatást, és megsértődést.

Én tök realista vagyok, pont nekem akarjátok elmagyarázni, hoyg a simson egy szar motor?
Persze hogy vannak korlátai, oyan amilyen, ln tudom a legjobban.

Viszont, oylat még nem olvashattatok tőlem, hogy a dt egy hulladék, és fél évente fel kell újítani.
Fordítva viszont rendszeresen ez megy.
Lehet megsértődni.
Miért, arra lehet nem homályosan válaszolni, hogy xy embernek szarul veszi a tüzet, vagy ráhúzza a szivatót alapjáraton és nem történik semmi? Konkrétumokat ne várj ilyenekre, max ötletet tudok adni mit nézz meg. Ha nem tetszik, hát sorry. Jós azért nem vagyok.
Konkrét kérdések csak holtritkán kerülnek elő, azokra lehet konkrét választ adni.
De a túlfolyó az alján van! Nem a fölső. A tetején az nem túlfolyó. És a túlfolyó lényege az, hogyha nem jól zár a tűszeleped, akkor se folyjon bele a hengerbe egyenesen a benzin, mert nem szereti a motor, hanem valahova kifelé folyjon. De ha rá van húzva egy cső, ami magasabbra megy, akkor nem tud kifolyni -> a karbiban emelkedik továbbra is a benzin, majd addig emelkedik, ameddig le nem fullad a gép.
Motorféknél hiába van szivattyús olajzásod mindent kapsz csak éppen rendes kenést nem.
Versenysportban tök véletlenül senki sem használ szivattyús olajzást.
Érdekes...Haver simsonja 8(!)év után gyengült le...minden napos használatba van...

meg kell venni ebbe is ugyan úgy a normális cuccot...nekem pl rocket hajtókarral,koyo csapágyak,keystone(vagy hogy kell írni)dugóval lett felújítva...kuplungon kívül(ugye ezt nem kellet bántani) votl 17k a felújítás....5 évet Tuti kibír


DT meg most is ott áll egy kis hülye fekete doboz miatt


Illetve valaki nemjártas elektronikába? Töltés visszajelzőm nemakar kialudni
Akkor ha rakom vissza az új hengert akkor vissza is fogom kötni :P
Köszike :)