Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nincs olaj benne, és megpróbálod ráköti, akkor ne feledd légteleníteni a szivattyút! ! !
Az 50es MX-nek nem olyan a szivattyú felépítése, hogy hopp tönkremegy. Strapa kis gépezet. Nekem az 1979-esben is ez volt. Soha semmi gond nem volt vele, pedig pár évet elment. Vakon megbízom a szivattyúmban. Az újak (pl2003) hajlamosabb meghalni, de az is jó. Nyugodtan visszakötheted. Próbáltam én is anélkül, mert úgy vettem, de sokkal jobb a motor működése szivattyúval. Keverésnél ha pörgetted melegedett, ha többet raktál hozzá, meg ha nem húztad "betaknyosodott" és rosszabbul is ment.
:) Én értem :)
Nekem eddig ki volt kötve, most is ki van kötve, így vettem, de félek visszakötni... Attól félek, hogy elromlik, nem veszem éeszre és csak benzinnel megy a blokk, az meg nem tetszene neki... :)
OFF: Valaki jön madarasra?
Én az 50-esnél is csak a tulajok tesztjeiben olvastam meglepően sokszor máskor. Mert nem most néztem.
hat az enyém mint ha ott sem volna, dologozik de nem nagyon kell vele csinálni semmit, néha lemosom a deknijét...

kezdek biztos lenni abban ,hogy ez ilyen "legend" ,hogy ki kell kötni a különolajzást. nekem már volt egy két különolajzós gépem és mindegyik tökéletes volt, még az is amivel pizzafutárkodtam és elmentem egy nap 150 kmet 3db kerületben...

amikor valaki ezt mondja ,hogy rossz a különolajzás, akkor megkérdezed "és miből gondolod?" akkor álltalában a válasz: /én ilyenekkel találkoztam, persze lehet az én társaságom a rossz../ "hááát a haverom haverja mondta meg annak az ökannyának az öccse... szoval érted..
Nekem is a szívócsonkhoz megy az olaj cső.
Szerintem meg nem értelmetlen hogy a tulfolyó vissza van vezetve az aljába... Mert (lehet h hülyeség) de nem vesztessz benzin... Én így látom
Nekem arra volt rákötve az olaj (de az nem jó, bár belemegy a benzinhez) Az olaj a szívócsonk tetejére megy. Viszont már mondták, hogy azt csak szabadon hagyták egy csővel rajta, egy szellőző. De érdekelt, hátha neked gyári a bekötés. Az meg nem logikus, hogy a túlfolyót összekötik egy magasabb ponttal, mert akkor nem tud túlfolyni.
emzoli22357, GI!

Nem gondoljátok ,hogy kéne kérni a moderátoroktól egy "Jó a DT ,de nekem sosem kéne mert én nagyon értek mindenhez és az én Simsonom az Isten ,és ha valaki kérdez tőlem valami konkrétat akkor arra nem, vagy csak homályosan válaszolok ,és maugy is így van, meg 4 naponta ugy dontok ,hogy beirok a Dt forumba valamint /szerintem kissé lekezelő ,masikat teljes szellemi 0-nak tartó stílusban/"?

azért szeretek mindenkit, csak kit így ,kit úgy...
Az alapjárat csavar és a benzin cső közt lévő cső (a fekete) az megy le a karbi legaljára. Neked az honnan hova megy?
Épp ezaz! Amúgy azt olvastam, hogy az 50es DT-knek szépen behal a szivattyú. De csak a minarelli blokkosaknál. Nekem soha semmi gondom nem volt vele. 80-as LC-knél és 125-ösöknél mi a helyzet?
de, minek...? bár ja ez a szivattyús olajzás egy nagy sz@r. tök rossz ,hogy mindig kellő mennyiségű olajat kap és még motorféknél is van elegendő kenés. bizony ki kell kötni, tök jó állandóan keverékezni!

és még sok ilyen...
Nemgond, de meg tudnád mondani, hogy hova van neked bekötve? Amúgy a karbit nem tudod akkorára kimaratni, el is fogyna az anyaga. Ha 80-as hengert kap, másikat kell szerezned szívócsonkkal együtt.
Akkor lehet ezt is benéztem rendesen a karbival kapcsolatban
Fain gép! Pont ilyenem van. Francia gyártmány, viszont a karbi alján van a túlfolyó. Ami ott van csatlakozó, azon jön ki a benzin. De a fölsőnek nem jövök rá a szerepére.
Akkor szerintem veszek egy 14-eset rá :) Bírni fogja, ha meg nem akkor így jártam és szerzek 13-asat max :)
Konrkétan nem azért írtam, hogy ne lehetne megcsinálni. Egyszerűen pumpás olajzást én nem használok és nem is fogok.
Széép!
nekem 15-ös van, evvel 3.ban 70et ment, de nem ajánlom, mert nem fogja bírni. Nekem "tuning" 70ccm hengerem volt és 5.be nem lehetett váltain mert nem bírta. 50es hengerrel 13-as betonra, földes útra tökéletes. 80assal meg 14, de ha jól megy a 15öt ki lehet próbálni :D
Itt van a mostani állapotában a gépsárkány :) A kipufogót már lefestettem feketére, kipuff dobot meg csináltattam rá, majd elvileg hétvégén kész lessz...
Neem, az a tulfolyó szepel, ha jóltudom, tehát az visszavezeti a benzint az uszóházba (az aljára)
Köszönöm a képet, sokat segítettél!

Akkor azt hiszem bebuktam a karbival a dolgot :)
És hogy tudnám valahogy megfurni a karbit, hogy kihozzam a motorból a maximumot?
Meg még 1 kérdés:
Most 11-es fogaskerék van elöl, szerintetek utcára milyen fogaskerék lenne a legjobb (jól is menjem, meg azért gyorsuljon is rendsen)
Az alapjárat állító csavartól jobbra, és a benzincső között ami megy a karbira cső, az hova vezet? rá van kötve neked valamire?
Itt a kép, előbb kicsit túloztam, mégsem kell 1cm-t feszíteni a bovdenen. Az 50-esnél, a tárcsán lévő 3szög alakú jelölés az állórészen kiugró "rúd" alá kell essen amikor nem húzol gázt. A 80-asnak a képnek megfelelően kicsit eltérve, feszesebb bovdenállás.
az egy gyári 50-es karbi Amúgy megy vele, csak nem hozza ki amit tud
Ha tudsz linkelni olyat akkor érdekelne :)
Itt van egy kép a karbimról (még felujítás elöttröl... ) Ha jól tudom ez egy 80-as karbi. De ha tévedek szóljatok!