Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

viccelsz? multkor hívtak építkezésre , hogy van valami nagy betontömb amit nem bírnak szétverni... ráálltam a vassal ,3. alapjárat ,kuplung hopp, és azóta ott egy mély tó van...

szerintem ez egy buttta kérdés volt....
Régen ezt mi is eljátszottuk: Én vontattam a csoki Replica Babettámmal haver Rigáját egy egész délutánon át fel-le az 500 méteres utcában . Néha amikur beindult a tökéletesen szar Riga, akkor olyan 1-2 csíkos "köd" lett ,mert egy cseppet eszegette a váltóolajat. Ja és csak kipu könyök volt rajta, ezért vastagon olajos lett a hátsókerék...
ez egy elég mókás délután volt... óóó azok a régi szép idők...
egy jó DT kapar a szappanos jégen?
Benzincsapon folyik a cucc rendesen? Nem szívathatott meg valaki, ameddig parkoltál vele hogy átállította a karbidat? Ha az olaj helyét letömítve jobb lett, akkor tuti nem kap elég benzint: vagy rossz beállítás, vagy dugulás. De valahogy meg kéne pörgetni huzamosabban, hátha csak tele ment a forgattyús ház és kiköpködné egy idő után a dzsuvát
Oké köszi az ötletet megpróbálom.
Akkor takarítsd ki a főfúvókát, meg tedd vissza a gyári szűrőt!
Direktszűrőhöz nagyobb főfuvi kell!
Sajnos akkumlátorja nincs.
Indulni indul rugásra is meg betolásra is, mentem is vele már csak csak úgy megy ha szivatón van és nem húzom a gázt.
Ez a szívatóval jó, anélkül meg semmi dolog nagyon olyan, ami arra enged következtetni, hogy az üzemanyag-ellátással van gond. Benzinszűrő, benzincsap, úszószint. De az a benzinben úszó gyertya, meg ez a lehörgéses füstölés úgy hangzik, mintha lezabált volna mint az állat. Szóval vagy túlfolyik, vagy le lett zabáltatva, vagy szimeringes, vagy nem kap kaját. Egy izmos betolással próbálkoztál már? Haver szimóját szívatásból úgy lezabáltattuk, hogy a yamaha után kellett kötni és úgy húzatni, hogy beinduljon. Utána nem pörgött meg fulladt gázra, és csak szívatóval ketyegett. Aztán húzattuk egy jópár métert és egyszer csak bejött mellém. De csak pár tipp
Hali

kösz szépen,sikerült szerezni...
esetleg valami akku féle kéne,akár kukás darab is,csak darabszámba legyen bent a teszteléshez....
Vízhűtéses 80 cm3, membrános.
A blokk most lett teljesen felújítva.
A gyújtás is ki lett cserélve egy jobb állapotúra de szerintem azt ki lehet zárni, mert kipörög, ha szórakozok a szivatóval.
Na ilyen csoda masinám nekem is volt de kiderül t nagy nehezen a baja mikor már olcsón eladtam,eggyet tehetsz végigmész mindenen.karbi ha minden jó ok,tovább főtengely szimering ami fontos hogy ne engedje el a nyomást,ha azt is nem rég cserélted akkor jön a robbanó tér hengerfej tömítés és gyűrűk.ezeket is tudod mikor cserélted vagy nézted.nemtudom milyen a motorod vizes-e meghogy membrán vezérléses-e,mert a membrán is megtréfálhat ha nem zár el rendesen.Aztán ottvan a gyújtás az enyémen az volt a baj,hogy adott szikrát és indulgatott de mégse indult.és tilisztor hibája volt mikor kiderült.szóval vannak trükkös motorok.mégegyszer mondom menny végig mindenen egy kis hiba szivat.
Hello!

A boltban vettem rá egy sport légszűrőt és az van rajta, de ha nincs rajta, vagy a gyári van rajta akkor is ezt csinálja.
Hello!


Én lehet hogy tudok valakit aki bont dt ket megkérdezzem hogy van e neki és mennyiért adná el?
Mielőtt még megpróbálnám beindítani általában a gyertya úszik a benzinben, ezt ki kell vennem és le kell tisztítanom, utánna szivatóval el lehet indítani úgy kb 20. rugásra indul és izomból nyomja a fehér füstöt.
Amíg szivatón van addíg alapjárattól egy kicsit jobban pörög de stabilan és nem lehet húzni a gázt mert lehörög.
Ha visszanyomom a szivatót egyszer lehet meghúzni a gázt akkor felpörög és úgymarad kicsi idő után pedig leáll.
légszűrőd milyen attól is vannak ilyenek.nem mindegy hogy mennyi levegőt kap és üzemanyagot.Egyébként üzemanyag szint is okoz ilyet ha alacsony.Nézd meg folyik-e folyamatosan az üzem anyag bele a karbiba.egyszer én úgyjártam hogy hol folyott bele hol nem mert szar volt az elzáró tűm.
Részletesen írd le, mikor mit csinál...amúgy visszakeresel, már leírtam a "karburátor beállítását".
Akkor azt rendesen le kell dugózni! ,ha az ott szabadon van baromi szegény lesz a keverék, mivel ott tiszta levegőt szív, és még a koszt is beszívja!
Már ki lett takarítva, és sokszor szét is lett szedve.
Lehet hogy ott a baj, hogy nincs rajta különolajzó és szabadon volt a csatlakozója, raktam rá egy csavarral eltömített gumicsövet egy kicsit jobb lett azóta, és tanácstalan vagyok innentől.
Először takarítsd ki....alaposan.
Karburátor nem állítódik el.

Azt elfelejtetted megírni, hogy nem gyári kipud van, és nem 5-6 ezer körül használod mint pl. én a gyárival. Az én gépemnél Energy15-é sokkal sokkal pörgősebb, és látom ,hogy mennyire küldi . Szóval ez a For Yamah tényleg nem tűnik rossznak ,főleg ha gyári a rezó. Ha cserés lesz az enyém akkor én is ilyet teszek bele!
Már megvan, köszi!
Üdv mindenkinek!

Én egy kis segítséget szeretnék kérni a karburátor beállításában, vagy fúvóka cserében.
1983-as Yamaha dt 80 LC1-es motorom van, és csak szivatóval megy, de ha kicsit ráhúzom a gázt lehörög amíg vissza nem engedem.
Ha visszanyomom a szivatót akkor felpörög és leáll.
Sziasztok!
Kiment a váltókar szimeringem. Azt ha jó látom lehet cserélni kívülről, ugye? Esetleg valaki tudna méretet mondani nekem? 125 levegős '82-es.