A For Yamaha dugóról csak annyit hogy nekem az van benne. elszakadt az olajzás bóvdenem de persze nem vettem észre egyből csak abból tűnt fel hogy zsinórban egy nap 3x előtte lévő nap 1x megszorult! én kiszedtem és megnéztem (azt hittem hogy kész kampó van neki) ÉS SEMMI BAJA! egy két minimális karcon kívül nem lett se a gyűrűknek se a hengernek baja. a gyűrűk mozogtak rajta nem álltak be tehát én úgygondolom ha 3 napot jártam el vele alapjárati olajzáson és kibírta szinte sértetlenül (nem kíméltem mivel nem tudtam a hiba okát ) akkor nem lehet nagyon rossz. de persze ez az én véleményem (TAPASZTALAT)
Végsebességre tuti megy annyit mint a 80 lc2 gyári kipuval, de én ahogy elnéztem ezeket az új 50 es gépeket /amit utcán láttam/ jóval gyengébbnek tűnnek az én gépemnél.
nem akarok zsidó lenni ezért megkapod 3 ezerért az egészet
de mondom előre nem tudom hogy muzsikál, de nincs eltörve semmi része
kopó lamellákat meg eldöntöd cseréled-e
holnap ha lesz időm megkeresem még mik vannak a dt-ből
írj egy mailt ha érdekel a dolog, mert a forumot nem mindig olvasom
és a kuplungkosárhoz mindennel eggyütt ugy hogy már csak be kelljen szerelni és menjen rugokal meg mindennel együtt +a fő tengely fogaskerékkel összesen így mennyire goindolnál ? (ár)
Feribának vannak saját dugói is, de egy ideje honda mbx dugóval szereli a 80as motorokat.
(úgy 4-5 éve)
Mostmár csak akkor szerel be sajátot, ha éppen nincs a honda.
Egy havernak 36 ezret elment a Feribá féle dugóval a motor, azért az annyira nem szar...
Csak az ütött szemet, hogy jó, csak nem élettartamra. Hát annyival szerintem tisztában van aki motorozik, hogy a tuninggal nagyrészt csökken az élettartam. De ez nem a műhely hibája. Egyébként az én hallomásaim alapján jók a tábori dugók.
itt vannak a képek
használatos blokkból lett kiszedve de nem tudom milyen állapotú
megvettem a komplett blokkot bontva aztán ennyi maradt belőle
ha kell adok hozzá pár hengertalp tömítést meg egy kuplung felöli skf szimeringet, meg ha jól emlékszem van még egy kipufogó tömítésem is
ezeket ajándék gyanánt
meg majd körbenézek mi maradt még a dt-ből ha érdekel
nekem van egy lc1es kuplungom kompletten, a főtengely fogaskerékkel együtt
nem új de egyben van a kopó lamellák eléggé odavannak
ha érdekel kicsi pénzért odaadom
Nem kell szidni Táboriékat, egy ott dolgozó öregembert ismerek, és elég komoly műhely.. Most azért, mert egy ismerősöd szétb*szta a simsonját, attól nem a műhely a hibás.
A sajtos-bá féle keystone dugó már 1 éve szolgál haverom simsonjában, és igencsak kap az élettől, de semmi baja.
Kecskeméten meg egy nagy múltú, nagyon jó visszajelzésű gépműhely 4-ért fúr meg egy hengert, de a dugót te viszel. Szóval az én MX-emet prox dugóval 11k-ért fúrnák. A maszek dugóval gondolom jól megy, de mennyire tartós? Hallottam ezt-azt, hogy jó a tábori csak nem élettartamra. Főleg 80as szimóknál
Egy hónapja vettem vateran ilyet (igaz újabb valamivel mert az elektronika is benne volt , csak össze szúrtam és működik a másik elektrónikát kivettem) kemény 2000 jó magyar forintér.
Tábori tuning,mint mondtammár,de látom messzire fujta a szél:D
nemtom pesti vagy e, de legolcsobb furás, maszek dugóvl(Ő gyártya) az 15 Eft!
Ha kérsz vmi extrát akkor megindul felfelé,de sztem ha proxdugót tesz bele akkor 30,de nemtudom!15-ről indulsz,legalábbis nekem a 80-as dtmx anji volt!
BP,ujpest
de mondom előre nem tudom hogy muzsikál, de nincs eltörve semmi része
kopó lamellákat meg eldöntöd cseréled-e
holnap ha lesz időm megkeresem még mik vannak a dt-ből
írj egy mailt ha érdekel a dolog, mert a forumot nem mindig olvasom
Olaj, beállítások, kipufogó, hűtés, használat.
(úgy 4-5 éve)
Mostmár csak akkor szerel be sajátot, ha éppen nincs a honda.
Egy havernak 36 ezret elment a Feribá féle dugóval a motor, azért az annyira nem szar...
DT80LC2 után nagy csalódás egy 2004-2005ös évjáratú DT-50?
elvileg 10 ill. 5LE papiron!
kösz
p.
A Dt 125-nek (pl. 1998) milyen a gyári áttétele?
használatos blokkból lett kiszedve de nem tudom milyen állapotú
megvettem a komplett blokkot bontva aztán ennyi maradt belőle
ha kell adok hozzá pár hengertalp tömítést meg egy kuplung felöli skf szimeringet, meg ha jól emlékszem van még egy kipufogó tömítésem is
ezeket ajándék gyanánt
meg majd körbenézek mi maradt még a dt-ből ha érdekel
nem új de egyben van a kopó lamellák eléggé odavannak
ha érdekel kicsi pénzért odaadom
A sajtos-bá féle keystone dugó már 1 éve szolgál haverom simsonjában, és igencsak kap az élettől, de semmi baja.
Nem a szoikásos magyar kisipari vagy ambika, hanem normális minőség.
nemtom pesti vagy e, de legolcsobb furás, maszek dugóvl(Ő gyártya) az 15 Eft!
Ha kérsz vmi extrát akkor megindul felfelé,de sztem ha proxdugót tesz bele akkor 30,de nemtudom!15-ről indulsz,legalábbis nekem a 80-as dtmx anji volt!
BP,ujpest