Úgy fejezzük ki magunkat, ahogy megértjük egymást
Amúgy a "vaj" az ma már nem vaj. Vegyi üzemekben módosított pakurát is tartalmaz némelyik. A "sajt" sem sajt. És hamarosan szénből előállított műbenzinnel fognak menni a motorok, és akkor vége az agyontuningolásnak, mert alig jobb, mint a mosóbenzin
a telószár tetején gyárilag van egy műanyag védőkupak (évek során nem biztos hogy megvan még) azt kipattintod, utánna látni fogsz egy fémdugót, azt pl egy csavarhúzóval erősen be kell nyomni addig amíg a dugó szélénél lévő kis gyűrű (ami a helyén tartja hogy ne essen ki) elérhetővé válik. azt egy kis csavarhúzóval ki lehet pattintani miközben nyomva tartod a fémdugót befele. (2 embert igénylő feladat ) vigyázz mert ha kiszedted a gyűrűt a teló rugója viszonylag erősen ki fogja ütni (vagy lőni) a fémdugót. utánna a rugót ki se kell szedned mert az nem akadályoz benne hogy beletölts olajat. ha jól emlékszem 3.5dl/szár kell bele. remélem tudtam segíteni sok sikert
Ha jobban megnéznéd...DT 80-nak rajta van a deknijén! 7,50dl. Amúgy én FOR YAMAHA-át vettem. Azt mondták hogy ez jobb mint az AMBIKA. De van még a TKRJ....erről nem tudok semmit se. Lehet utána kéne járnod.
Én úgy hallottam hogy az Ambika és a For Yamaha jók. De épp erre várok megerősítést vagy cáfolatot. Váltóba kicsit kevéske az a 2dl. Az én 50-esembe kell 6,5 kb
1 : a váltóba mennyi olajat kell önteni (80-as DT) vagy 2 dl ?
2 : teleszkópba hol kell olajat tölteni ?
3 : nyár körül újítom fel a blokkot milyen dugót vegyek mert azt mondják sokan, hogy az AMBIKA nem jó a For Yamaha szintén akkor ?
Amúgy a "vaj" az ma már nem vaj. Vegyi üzemekben módosított pakurát is tartalmaz némelyik. A "sajt" sem sajt. És hamarosan szénből előállított műbenzinnel fognak menni a motorok, és akkor vége az agyontuningolásnak, mert alig jobb, mint a mosóbenzin