Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja ,és így néz ki az én köztes fogaskerék perselyem :

Ambika márka dugattyúban jó féle?
ennyi:D
Kurblit főtengely végére oszt' jó napot!
nekem is 1 nagy fos amugy még mindig csinálja a hülyeségeit a kuplungom de az egész kosarat ki kell cserélni merteléggé lötyüg meg néha hallom hogy bele ér a deklibe szal örülök...na mind 1 az egész berugom is ki fogom csinálni mer5t a z elözö gazdája el baszta az egészet (tákol pl amit meg hajt a berugó fogaskereket azt hozzá heggesztette a tengelyhez meg még volt 1 pár hülyeségei de már meg csináltuk apámmal de még mindig nem nagyon jószal ki fogom cserélni majd ha lesz elég lé.. és majd irok hogy mi lett jobb..
tényleg ennyire rossz a fogalmazási készségem? Azt fordítottam meg ,amelyik a berúgótengelyen van. a berúgó tengely meg az amin a berúgókar van.
amit a berúgókar mozgat
- Hová mész Pistike?
- Megyek a fára cseresznyét szedni.
- De hát tél van Pistike!
- Tudom...tudom... sapka, sál!
Ezt nemteljesen értem. Meiket forditotad meg?
Rakott már valaki Ambika márkájú dugót az 50-es DT MX-ébe? Milyen minőségű? Mennyire megbízható? Megér 4k Ft-ot?
Ma mérette be fater a hengeremet, amit vettem. A gyári alapmérettől kemény 5 század milliméterre van megkopva. Viszont szopacs, mert van benne egy-két karc, ami miatt meg kell fúrni Ami + 2500Ft lesz
Látom visszatért az örök mumus ,a 80lcII berúgósystem.
Nálam ez lett a megoldás:
A köztes fogaskerékből az eredeti, persely kinyomva, és lett bele esztergálva !sárgarézből! /az volt itthon/ egy persely, maly persely is, és mivel "cilinder alakú" ezért alátétként is működik + kb 2mm-ert még fel is fekszik a tengely vastag részére. Majd ilyen kis kézi köszörűvel a zéger nut-ja ki lett mélyítve, és kissé kijjebb hozva /annyira amennyi vel a cilinder alakú persely kijjebbtolta a fogaskereket, ezt pedig azért kellett kijjebb tolni, hogy ideálísabban feküdjenek össze a dolgok/. Ezek után a kuplungkosár is ki lett hézagolva, hogy azi is ott legyen ahol minden a legjobb.Sehol nem lógott, kotyogott semmi ,minden szépen összefeküdt. Majd összeraktam és a 6. rúgásnál beszékelt.
Na itt kicsit elegem lett a darabból.
DE, ugye a berúgó tengelyen lévő fogaskerékből kb csak a fele dolgozik, mivel csak annyit tudsz rajta fordítani, de mivel a fogaskerék kerek a másik oldala teljesen új. Mivel nekem az eddig használt része már kissé kopott volt, ezért nem akart rendesen összekapcsolódni a köztes fogaskerékkel. Le lett véve a berúgó tengelyről a fogaskerék ,és 180 fokkal el lett fordítva. Ez kb februárban volt, azóta minden nap kűdöm mentem vele kb 2000 kmt és TÖKÉLETES, egyszer sem szalajtott!
Nálam ez jött be, de ha ez bekakál, akkor igen messzire eldobom ezt a ócska keskeny köztes fogaskereket, és egy 50-es MX blokkjából kimentett 2*ilyen széles köztes fogaskerékből lesz kialakítva az új ,köztes fogaskerekem.
Sok sikert!
Előző oldalon van:
sziasztok!
a 80 lc2-be hol kell a teleszkópokba be önteni az olajat?
Mi volt a kérdés?
Én visszalapoztam 3 oldalt, de nem találtam....
Ha valaki válaszolna a kérdésemre azt nagyon megkösszönném!
Azt megköszönném...
Amúgy mcadwee-nek irtam h jó h mondta!
Én csak néznék bele egy golyóscsapágyat, ami felül a tengelyre, és az esztergályossal kimaratnám a fogaskereket, olyan méretűre, hogy melegítéssal rászoruljon a csapágy-külsőre. Szerintem örökös lenne, mint a "nyomorúság"....
nem most nyomatom majd az enduroval, de kb 2 év múlva biztos nézek vmi nagyobb motort, ez pedig marad a hugomnak és ha éppen SM szettet akar majd , akkor visszatesszük.
Fém!
Huu bakker jó, hogy mondod mert kel tőle rendelnem cuccost holnap! XD el is felejtettem! kössz.....
A fogaskerék milyen anyagból van?
Fém, vagy műanyag?
jaaa akkor jó. Amúgy robogotuning.hu -val felvenném a kapcsolatot, lehet tudna neked való tűgörgős kosarat szerválni, vagy gyártatni.
Neeem! xD! Ez nincsen megvágva meg semmi, hanem ilyen kúpos. Mz nél vagy nem miknél szokott lenni a kuplungnál, csak nagy változatban.
rugós alátét? azt nem forgó dolgokra szokták rakni, mert az arra van hogy meggátolja a forgást amire rárakják és az anya között. ha neked a zéger alatt egy bevagdalt alátét van akkor nem csoda ha a persely nem forog. de ha egy képet találsz neten hogy milyen akkor lehet nem is rugós annak a neve.
Háát, nekem ugy volt, hogy elöl-hátul egy rugós-tárcsás vagy mittom én hogy nevezik, alátét, meg egy zégely gyürü. Csak nekem a bronzperselyre lett csinálva váll vagy mi, tehát hosszabb lett a persely és igy nem raktuk be. Ha legközelebb szétkapom...akkor veszek tűgörgőket és kirakosgatom, azt elől hátul egy alátét, aztán kiderül...
a fogaskerék ha jól gondolom, akkor szabadon forog a benne lévő egy helyben álló tengelyen. a külső alátéttől számítva mennyi hely van a tengelyen befelé? amire ráfekszik a fogaskerék
Hááát...nem tom, lehet megoldható lenne....