Ezt a választ szerintem nem nekem írtad, de ha már leírtad kifejtenéd, hogy mit is nézzen rajta a srác? Mert ha megnézi a gyertyát nem hinném, hogy leszűri egyből a problémát.
Miből csinálják azok a nyomorult esztergályosok annak a fogaskeréknek a perselyét?
Nem hiszem el, hogy ha bronzból csináltatsz bele, csak 1 idényt bír ki...
A régi 50-es Simsonok felső tűgörgője helyett bronzpersely volt gyárilag, és többet kibírt mint a tűgörgő. 6-8 ezres fordulaton, és ha jól láttam az áttételezésnél az a tengely 10 ezres fordulatszámon max 4-5000-et pöröghet...
nekem most lett ösze rakva az egész moci amig nem raktam rá a deklit addig jó volt amikor rá raktam a deknbit akkor is és amikor rá rugtam 4-5 öt a 6dikra már nem volt meert át csuszik a fogaskereken az a szar rugo meg nem huzza vissza... de ahogy szoktam olvasni nem csak nekünk van ilyen gondunk a berugóval hanem másnak is:D
Nekem olyan volt, hogy egy bizonyos fordulaton pl.:3-ba, és elkezdtem neki húzni a gázt és megindult meg húzott is, akkor adott ilyen "zörgő" mély hangot. Azóta se jöttem rá h mi volt, néha vissza jön de most elment.....
Csáá!
Én is most végeztem a kipufogómmal! Amúgy nekem is megszakadt a BLOKKBAN . Bele tekertem amennyire tudtam a régi csavart, de előtte kőrbe kentem szilóval, azt miután beletekertem még a csavarkörül is körbekentem....elég kókány módon... XD De nem folyat! (Hagytam egy éjszakát száradni)
pár réteg teflonszalagot tekerek a csavarra + ha ereszt kicsit akkor szilót neki, de ha a csavar kirezeg a helyéről, mert annyira nincs menet, akkor egy nagyobb menetet vágnék bele és kapna egy nagyobb csavart
na király kész lettem 11kor a dt-mmelXD elötte meg csináltam és a vadi ujj lamellákat raktam bele szenvedtem vele vagy 2 órát és meg ujtam vissza raktam a régi el égett szar lamellákat csak 1 kicsit csúszott hát kicsit fura volt XD ugy hogy ugy oldottam meg hogy elöl meg hátulra raktam az ujjakat középre meg a régiket és így pont jó . na de most jön a leg jobb rész mikor már raktam össze keztem bele csavarni az olaj leeresztő csavart és el nyirta a blokknák a menetet (Y) szóval ez a mai szerelés ki készített nemtuggyátok hogy mit csinájak vele hogy ne keljen ki szednem a blokkot? (a menettel) amugy most ugy oldottam meg hogy be szilóztam a csavart de még nem öntöttem fel olajjal ugy hogy nem tom mi leszmajd hnap meg látjuk ti ilyenkor mit csinálnátok?
Nem akarok elhamarkodott választ adni. Nem tudhatom mi lehet a baja. Da ha néha teljesen jó, akkor nem kell aggódni. Ha néha jó, néha nem, az annak a jele szerintem, hogy valami változik. Lehet időről időre eldugul a karbiban valami, vagy a gyújtásnál valami ki van lazulva, esetleg egy kábel el van szakadva, vagy a trafó test-kábele lejött és csak néha ér oda a vázhoz rendesen. Vagy a gyújtás kábeleit odacsípték, amikor a deknit felrakták, és ezért az áram és a test összeér és ez zavarja a gyújtást, át kell nézni a csatlakozókat, karbit kipucolni, kifúvatni, kábeleket megnézni, hogy épek-e, gyújtáskapcsolót, vészleállítót ha van. Sok apróság megtréfálhatja az embert. De lehet valamilyen alkatrész hibája a gyújtásba. Majd írnak az okosak. Én csak tippeket tudok adni
Megeshet, hogy van valami a karbidban, a rossz keveréktől is durroghat legalábbis tapasztalat szerint. Gyújtásgondnak tűnik, de várd meg az okosak válaszát. én nem tartozom közéjük
Alacsony fordulatról nem megy fel és erő sincs benne olyankor, de igy gázolgatom üresben akkor itt- ott felszökik a fordulat. Valamikor pedig egyáltalán nem szarakodik, hanem szinte meg 2 eben is felál egykerékre. Valamikor megy, mint egy bolond, valamikor csak türhetően megy és van olyan is, h szinte nem akar menni nem megy a fordulat fel, nincs erő, durrog.
Akinek 2003 v. 2004es enduro DT 50-ese van az nézze már meg mi van a felnikbe gravírozva (méret) és írja meg nekem legyen szíves. Köszönöm!