Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a helyzet, hogy a DT-m ujjabban nem akar kirörögni, lefullad és nem tudom miért, új dugószett van max 1000 km lehet benne. Valaki tudna tippeket adni mi lehet a baj? Amúgy mikor megy rendesen nagyon ugrik, tehát úgy gondolom nagy baja nem lehet.
ha úgy leflexeled, hogy tömítsen, akkor jó. amúgy nem értettem félre semmit,te magadra írtad, én szintén.
szerintem tedd fel a kérdéseidet, jár erre pár nagy koponya, lehet nem érnek rá írni e-mailt neked, de ha látják a kérdést itt több választ kapsz. és lehet másokat is érdekelnek, amiket te kérdeznél
és ha ugyanúgy meg van csinálva a hengeres test egyik vége (a csőnek való) mint a téglatestnek? És a végén, ami megmarad nagyobbra, az nem kocka lesz, hanem henger, de le lenne flexelve a hengeres részből kétoldalt és úgy átfúrva keresztbe? Csak hogy az pont párhuzamos legyen az már érzék kérdése, de ez már sci-fi Ez érdekes téma, de ne terheljük a fórumot Ja és a "szeretek okosodni"-t remélem véletlenül se vetted gúnyolódó "okoskodni"-nak csak elgépelve, nem úgy értettem.
Van itt olyan, aki nagyon ért a motorokhoz, mert annak segitségét kérném. Ezen az email cimen : bence1515@freemail.hu kérdeznék egy pár dolgot.
"szeretek okosodni"
látod én is, aztán nem lett igazam. már 20 éve nem álltam gépnél, így nem ugranak be elsőre azok, amiket nagyon ritkán csináltam. Egy olyan műhelyben, ahol mindenféle forgácsológép van, ott nem kell trükközni ilyenekkel, mint a 4pofás tokmány. átmész egy marógépre és megcsinálod ott. A másik meg, hogy ha nincs ilyen négyszöganyagod, csak rúdacél, akkor máris gond van.
köszönöm
igen, de csak a 10x10-es részen. tehát csak kockát, vagy olyan téglatestet, aminek két oldala egyforma, mert a pofák egyszerre zárnak, mint a 3 pofásnál. létezik olyan is, aminek minden pofa külön állítható, de az már végkép ritka.
a 4 pofás tokmánnyal be lehet fogni a téglatestet, azért kell? Nem árt ha tudok egy,s mást, szeretek okosodni (bár gyakran nem sikerül)
így akkor végül neked van igazad.
javítom magam: ha van 4pofás tokmány, akkor nem kell marógép sem.
meg lehet csinálni, de kell marógép is. A téglatestet nem tudod megfogni a tokmányban, így én rudanyagból csinálnám.
fogsz egy 10x10x40mm-es téglatestet (most csak példát mondok), egyik végénél kialakítasz 3 centi hosszan egy kellően kicsi átmérőjű hengeres alakot a testnek, furatot bele hosszában majdnem végig, aztán a végén ami megmarad kocka azt keresztbe átfúrni megfelelő méterben. vagy ez nem lehetséges? amúgy nem vitatkozom, mert nem értek hozzá, és lehet csak nekem van olyan esztergályos ismerősöm, aki lehet azért tud mindenfélét csinálni mert nem "csak" esztergályos, hanem mást is tanult, amiről nem tudok.
és miért nyolcas? én 6-osnak nézem a csavart.
már meg is van a válasz. köszi
amúgy mi ennek a pontos neve? ha tudnánk, akkor könnyebb lenne találni olyan boltot, ahol lehet venni.
8-as átereszcsavarnak,és szemnek hívják,és szerintem teherautósboltban kapol.....
És köszi a segítséget!
Hát ez kérlekszépen sár és hűtővíz-fagyálló keveréke :-D
én esztergályos vagyok, de hamarabb csinálok neked egy kockában kockát, mint egy ilyet. Ezt nem alakítod ki egy darab vasból, az tuti. Nem akarok itt a gépi forgácsolásról előadást tartani, de az esztergán a munkadarab forog, ez meg nem forgástest, akárhogy is nézem.
Szerintem egy ismerős esztergályos röhögve le tud gyártani neked egy ilyet
Hidd el, hogy ez a szerelési útmutató. A szerelési könyvből van. Aminek a címe is service manual, vagyis szervizkönyv. Ettől jobb nem lesz
De nem látom szóról szóra, mint az előzőnél!
Hol kel beleönteni az olajat, meg ilyenek....persze ha szétszedem úgyis tudni fogom.... Meg sok lehetőségem nincsen mert csak alul van egy csavar.
ha ebből nem látod, hogy hogy jön szét, akkor miből?
Mi ez a redva a blokkodon?
Amúgy nembaj, ha lekötöd. Dugózd le mindenkét végét, azt jól van! Ami letört, meg kend be valami tömítővel azt tekerj bele egy pici csavart, nehogy elzárd valami más útját!