Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor lehet jól sejtettem, csak amikor a kezemben volt a karbi ,nem láttam az úszóházba vezető csatornát.
Itt volt régen a fórumban róla néhány kép, mostmeg látom eladó lett.
Csak érdekességnek raktam be, szerintem szép!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125_r-3763838
régi szimóm mindig szivató nélkül indult aztán evett is vagy 5 litert
kapott új hengert újkarbit és egyből kellett huzigálni a szivatót
és a fogyasztás is kb fele lett
ami ismeretségi körben vannak 4t gépek ami könnyen indul mind füstöl....
szóval engem nem érdekel nem fárad a lábam önindítózás közben
14es akku meg jól bírja
mondjuk a berúgóst azt muszály volt 100asra megcsinálni
Köszi mindenkinek, vasárnap szétkapom, mert szerintem kicsi a fúvóka nyílása. Majd megkeresem hogy egyáltalán melik is lehet az....
Üdv! Azzal a kérdéssel fordulok felétek, hogy a levegős 80-as dt-re mennyiböl állna átszerelni vízhütésesre..? Vagy egyáltalán át lehet-e?
de inkább hm az a vm nem?
(mármint a 80ason)
Hót uygan úgy műkszik, mint a simson karbiban.
Légtorok(furat) benzinakna, szelep(szivatókar)jóccakát.
néztem neten erről a karbiról egy pár robbantott ábrát és a karos változatáról. ha jól gondolom ez egy mikuni vm 24-lesz. szerintem a réz dugó alatt két nyílás van. egyik bentebb (ez levezet a benzinhez) és egy középen, ami a henger fele mutat. ha kihúzod a kart, egybenyitja a kettőt. A légszűrő felől a furat nem tudom mi lehet, jó képet nem találtam, lehet, hogy az alapjárat, vagy a "levegő csavar" működésébe szól bele
nem lehet, hogy arrébb van a vége a tolattyúnak és pont akkor zárja el, amikor kihúzod, ezzel kevesebb levegőt átengedve? Mellesleg, tudom ez nem számít, de nekem a kar lenyomásával plusz benzint ad a gépnek, úgy dúsít.
Az én szivatóm elég furcsa, legalább is számomra. /24-es mikuni/. az a fajta aminél egy kis tányér alakú foggantyúval vízszintes irányba kihúzva aktiválod a szivató systemet. azért érdekes, mert ha jól értelmezem az egész foggantyú kihúzásával annyit csinálok, hogy egy furatban lévő réz dugattyút mozdítok el vízszintesen ami elmozdulva ,csatornák sígítségével levegő átjárást biztosít az alapjárati helyzetben lévő súber feletti tér /ahol a bowden és a visszanyomó rugó van/ ,és a súber utáni szívótér közt. Na ezt nem értem, hogy ez mitől dúsítja a keveréket?
nincs berohadva a szívatód? vagy a bovden túl lazára hagyva/kar elhajolva, és nem tudod lenyomni, csak úgy tűnik (nem tudom milyen karbid van)
akkor is ha az alapjárati rendszer beállítása annyiban kimerül, hogy a tekerővel a súber ütközőjét lehet feljebb-lejjebb helyezni? mint pl. az enyémen
Pedig le kellene...
Az normális. Mondhatni üzemszerű.
Az a gond, ha szivató nélkül indul egy hideg motor. Hideg alatt szobahőmérsékeletet, szabadtéri környezetet értek. Mert akkor sokat kap.

Általában motorokat is úgy hirdetik, hogy szivató nélkül 1 rugásra indul. Ez tuti jele a karbi alapjárati rendszere beállítatlanságának.
Akkor az nem működik túl nagy hatékonysággal :)
Adjál neki manuálisan plussz benyát, ha úgy indul tökhidegen, akkor tényleg nem tol neki eleget a szivató.
Tudnál képet küldeni a kipufogóról ?
és adatokat mennyit használtad? milyen állapotban van? mennyi lenne az ára?
köszi előre is
Szerintem egy esztergályosnak nem nagy munka megcsinálni. Nekem is a lendkeréklehúzót is azt csinálta.
Ugyanolyan külső mérettel rendelkező kisebb menetű anyát nem lehet kapni ott a nagy szaküzletben? Nekem is vannak itthon olyan anyáim, amik 8as belsővel vannak, és egyiket 10es kulccsal lehet fogni, másikat 9-essel, és boltiak. Mondjuk ha én egy boltot vezetnék, én is inkább mondanám azt, hogy egy alkatrész nagyon ritka, minthogy azt mondjam, hogy nem tudom beszerezni. Viszont a kis boltokról: próba perec! Veszíteni nem veszítesz vele ha benézel pár helyre. Lehet jó napod lesz, és találsz, vagy tudnak csinálni, olyat, ami elég erős.
igen, a felfúrás még jó megoldásnak tűnik, de akkor még vékony lesz a fala meg minden...
és úgy nem gyárják le, hogy olyan anyaga legyen, mint a 8.8-asnak? vagy ha egy kisebb belső átmérőjű anyába csináltatsz nagyobb (vagyis amekkora neked kell) menetet?
Tyűűűűűha!
Sikerült szereznem egy DTR power szervót bazi olcsón.Remélem működik is (állitólag működő motorról lett leszedve).Ha működik kiváncsi vagyok a különbségre.Már csak a hosszabbik bowdent kéne szereznem ami a szervót köti össze a tárcsával.Nincs valakinek olyan műanyag tárcsa amibe a 2 bowdent kell akasztani?A power szelepre van rácsavarozva.Mert az enyém kettétört.
megnéztem motoros boltban is, nincs. a gond az, hogy nem szabványos, tehát nem gyártják, és kicsi a valószínűsége hogy lesz kis boltban. gyártani meg azért nem akarok, mert akkor az anyagtulajdonságok gyengébbek lesznek ugye, mint egy 5.6-os csavar (húzott hatszögacél gyengébb pl.).
Milyen motor már ez, egyből mindenki írja hogy nem lehet indítani. Bezzeg a simsonnak a végtelen egyszerű karbijával -10ben is 3. rúgásra szépen járt
Én is pont ma indítottam, előtte majdnem 1 hete volt indítva. Gyújtás nélkül, szivatóval-full gázzal 3 rúgás, aztán gyújtás+szivató 1 rúgás, elkapta, pöffent párat, aztán mégegy rúgás és szépen járt. Pedig minden rendben van. Ha meleg, vagy aznap volt indítva akkor 1 rúgás. Önindítóval szintén csak akkor tudom ha már volt aznap indítva. De az inkább az akksi hibája-halála miatt.