van nekem is egy dt 50 mx és az első telóban a simering már tönkre ment és azt mondták eddig h nemlehet szétszedni (szerelő mondta) állítólag új teleszkópot kell bele venni
Ha így működik tökéletesen, és a rudak végénél az állító csavar nincs kb fél centit betekerve, az is lehet, hogy a tiedben már valaki cserélte a rudak valamelyikét és hosszabbat rakott bele. Akkor nem fog beférni a golyó, de majd meglátod, hogy hogy áll.
kiemelni tökéletesen kiemel mert alapjáraton ketyeg, behúzom a kuplungot, berakom sebességbe és le sem esik a fordulat ,és van vagy 1,5 cm holtjátéka a kuplungkaromnak . és a rudak végei meg sem koptak, de legözelebb valamiért szét kell szednem, rakok bele golyót.
legalábbis amiket én eddig szétszedtem azokban volt. és a sajátjaimban is. anélkül nem is emel ki, csak ha az állító csavar (nem a bovdennél) beljebb van tekerve fél centivel, de kell a golyó, mert biztosítja az átmenetet a kuplung felöli forgó, és a másik oldali álló rúd között (legalábbis annak nem szabad forognia)
nekem is 2 db-ból áll a kinyomó rudam. az enyémben nincs golyó, de feltehetően való a kettő közé egy csapágy golyó, mert multkor bontottam szét egy 50-es dt blokkot és abban volt. Ha legközelebb szétszedem, valószínűleg rakok bele golyót, de valaki erősítse meg az elképzelésem!
szerintem CSAK csapágy golyót tegyél bele, ha teszel, mert az jó anyagból van.
sziasztok arrol szeretnék kérdezni hogy a kuplung kosárnál van 1 rud vagy is nekem 2 mert vagy szét tört vagy nem tom mi van vele na de az a lényeg hogy közé kell valami hogy ki emeljen?
Sziasztok! Persze jót kérdezek látatlanba és hallatlanba,de vkinek esetleg lenne vmi ötlete,hogy mitől lehet az,hogy 5-6-7000rpm körül "darálós" hangja van a motoromnak?! Ha hajtókaros lenne,akk elvileg minden ford tartományban hallható lenne nem? Illetve ha a főtengely csapágyas,akk már alapjáraton is hallható a hangja(tapasztalataim szerint)! De nem ilyen jellegű! AM a power ebben több lépcsőben nyit 4-6-8000rpm en (ezt csak azért írtam,mert volt aki azt mondta h attól van)! Esetleg videót tudok feltölteni róla...de azon nem igen észrevehető,korábban felraktam és sokan dicsérték h szépen jár stb...Ha esetleg vki mond erre vmit,köszi! Üdv!
ha mindhárom nyíláson átmegy már a levegő könnyen, akkor elvileg jónak kell lennie. Az úszótérből fúvasd a felfelé menőt. és ha visszateszed a szívatókart, akkor hátulról a nyílásba fúvass bele ellenőrizni, hogyha nyitva van, akkor átmegy-e a levegő a henger felé.
Jah, kihúzod a kart, elkezd áramolni a levegő, ettől szívja a benzint lentről. Nézd meg, nem-e el van valamelyik furat tömődve! A hátsó, a henger felöli vagy ami lefele megy. Szétkapod és kompresszorral kifúvatod alaposan Utána csak lesz már szívatód
Sajna a vizesnek más a főtengelye, maga a blokk is, továbbá ott a power is. Nem lehetetlen, de annyiból vehetsz LCII-t. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire megy a 80as MX-ed? Mert gondolkodtam, hogy az 50-esemre rárakok egy olyan hengert, mert a blokk ugyanaz. Végsebesség? mennyire húz?
már miért lenne hm? néztem a karbikat és amelyikre illett a leírás az VM24, hm-ről nem is tudok, hogy létezne Van a TM, ami síktolattyús, és van a VM amiben henger alakú a súber. De javítson ki valaki, ha tévedek
Hát nem, mert gondolni kell arra is, hogy amikor majd el akarja adni a következő tulaj, akkor már bőven huszonéves lesz. Bár hiába hogy szebb állapotban van mint némelyik 2000-től fiatalabb, 300nál nem ér többet.
Tényleg szép a motor! Képről a korát simán meghazudtolja, bár ezek a supermoto kerekek szerintem kicsit idiótán néznek ki annyira kicsik. De ez csak az én véleményem
szerintem CSAK csapágy golyót tegyél bele, ha teszel, mert az jó anyagból van.
Van egy benzinakna, a subert megkerülő furat a "légtorok" ezt nxitogatja a kar.