Sziasztok.
Mióta megvettem a motorom, nehezen indul hidegen. Értem ezalatt 2-3 napi állás után. Ha 10-12 óra múlva indítom szivatóval, akkor első rúgásra indul, ha 1 hét múlva 4-5 rárúgás után 2-3-at pöffen, ezt vagy 5X játszom el, mire életre kel...
28-as síktolattyús Mikuni van rajta.
Ki van puccantva, jók a membránlapok, új a gyertya, nem szív falsot, levegőszűrő új, benzint kap rendesen......csak nehezen indul.
Valakinek valami ötlete?
Gödöllőn van egy Yamaha szerelő, (Szilárd) több évig a Yamahában 125R-t szerelt- kérdeztem tőle mi lehet, ez mind ilyen-volt a válasz-konstrukciós hiba, gyenge szívatódúsítás.
Viszont ezt meg nem hiszem el.......
Ötlet?
szerintem ha gyártatsz, ugyanott vagy költségben, mintha postaköltséggel együtt megveszed, és akkor az még használt is. lehet, hogy a kisebb boltokban meg pont akad olyan, nem ér meg egy próbát?
igen így van, de a szabványos az M12x1.25 -ös menetemelkedésű, 1-es nem volt Veszprém legnagyobb csavarboltjában, ahol földi halandó beszarik annyi csavar van tehát speckó csavar, ezért kérdem h. van-e valakinek, mert nem akarok gyártatni. köszi!
sziasztok! M12x1 es peremes anya kellene (főtengely kihajtás fogaskerék felfogatás, illetve a lamellákat is ilyen fogja fel), mivel az egyik rárohadt a tengelyre és muszály volt levésni . Tudok ilyet szerezni, vagy valaki bontásból el tudná küldeni ezeket? Köszi!
Membrán egyetlen előnyét én abban látom.. hogy (vendégek jöttek, rövidre fogom) amellett, hogy réseshez képest hangyafasznyival nagyobb csúcsteljesítménnyel, de keskenyebb nyomatéksávval bír... nagyon alúl egyrészt hangyányival erősebb és töredéke anyagot köpi a membrános vissza a karbin. Egy élesebb réses gyakorlatilag nyomatéksávon kívül a karbiból többet fogyaszt kifele, mint befele :)
A forgótárcsás vezérlés gyakorlatilag egy aszimetrikus résvezérlés. Dugó élével ugye szimmetrikus. Tárcsánál szabadon tudod változtatni a nyitás és a zárás szögét.
Membránlap ugye akármilyen vékony, mindig ellenállást fejt ki, túl vékony sem lehet, mert belebeg, vastag meg fogja a motort. Bár karbon lapból már egészen jó.
Gyakorlatilag teljesítmény szempontjából a legjobb kivitelezés. Nemhiába gyakorlatilag egyeduralkodó a GP-ben.
Jah és igen.. roppant kicsi légrés megengedett :)
Hello! Sikerült vennem a géphez egy másik fékmunkahengert. Viszont ahol felcsúszna arra a 'sin-re' a munkahenger ott van valami fütyi. Azt hogy tudom levenni?
Láncszettet veszek a motorra.
Hátulra 57 fogas JT lesz. (ára: br:5370)
Előre most 16 os van, de szeretném pörgősebbé tenni a gépet terepre. Ezért gondoltam 13ast. Viszont kíváncsi lennék, mekkora méretet ajánlatok terepen túrázni, "sarazni" ? Ennek ára 13-20as méretig 1100ft br.
Most ehhez kell e láncszemet kivennem az új láncből, ami nem O gyűrűs, simán erősített D.I.D 428 lánc (ára br: 4520ft) ?
Hmmm.
hevesből ha jól emlékszem Laciék voltak, szépen végig is mentek kevés eséssel,(esett az eső az elején) a végén szerelgettek valamit.
A kategóriájukban asszem harmadikok lettek.
Hát most richtig nem találom azt az oldalt amin a kibelezett motor van.
Lényegileg igen, egy keskenyházban a főtengelyen forog egy tárcsa, aminek hiányzik egy darabja.
Amikor a hiány odaér a likhoz ahol a karbi van, akkor szív.
Az összes mai 125 ös gp motor iylen
Azta k.rva, hallottam simsonos havertól (aki mellesleg ott volt a 3 órás simson tartóssági versenyen) hogy vannak komoly dolgok, de az a hatos váltó is belerakva.. Meg azok a blokkházak
40 fokban is csak szivatóval indul
eddig én sem jöttem rá a hibára, elméletileg minden jó......