csá mindenki az lehetséges hogy azért nem tudok első tárcsára állni a vassal mert fém fékcsövem vn tehát jobb a fékhatás vagyis hamarabb blokkol mint kéne vagy egyszerüen még nem jöttem rá a taktikára?
hy ádibácsi igazad van hogy az skf nem rossz de akit kérdeztem aztmondja hogy a koyo nagyobb terhalést bir a motorban mert japán kocsikban is ez van... ők is szerelők ugyhogy olyat veszek az hogy neked a hátsó tengelyen hamar szétment az azért van mert a koyot sztem fordulatra gyártják érted az skf meg elbirja nyelni a nagy ütést szoval a kereketekbe vegyetek skf et a motorba meg koyo-t..
koyot ne vegyél.. a cr hátsókerekébe azt raktam... 1 hétvége alatt sikerült úgy szétmennie hogy vehettem új csapágyakat pedig ívre raktam a mocit és a 2 kerék 1szerre érkezett. skf et vegyél!!
még annyit a dt ről hogy képeken látszik hogy mien állapotban volt előtte meg utánna.
ha kell küldök arról is képet amikor megvettem....
annyi fag lejönni belőle hogy jó kezekben volt... és nem az alaktrészeken meg az olajon spóroltam
sztem nem számít.... a dt csak városban használtam.... a dt 2005 nyarán vettem. a crt 2006 ban októberben. a dt t 1 évig nem használta, 45000km el vettem most 50000 van benne,
49000 nél cseréltem dugattyút benne. (prox) persze meg lett fúrva.... most van benne 1000km.
92 es évjárat. amikor a dugót cseréltem akkor lett fényezve és újonnan matricázva. bővebb infó a motoron végzett felújításokról
jah 2008 júliusig műszakis.... még nem hírdetem de 90% hogy eladom.... az árat még nem döntöttem el de mivel rendszámos 250 alatt semmiképp nem viszik el....
ennyi
hello
valaki lécci segíccsen
nos mien csapágy kell az első kerékagyba (dt)
..........fingom sincs róla
meg holnap suli után mennék érte a , kereket nem szedtem ki úgyhogy .......passz
sziasztok légyszi aki szaki irjon hogy melyik a legjobb csapágy??? mert van kecskeméten egy bolt ott akarok főtengelyhez a 3 csapágyat venni http://www.nikkel.hu/default.a...
és nem tom hogy melyik csapágy márkaa a jó nem az a lényeg nekem hogy 100 000 km et elmenjen hanem hogy sokáig birja azért csörgés meg szétmenés nélkül én koyora gondoltam egyéb vélemények??
amúgy meg tegnapő azt akartam írni hagy a hátsó ba kell csapágy
Köcce!
még annyit a dt ről hogy képeken látszik hogy mien állapotban volt előtte meg utánna.
ha kell küldök arról is képet amikor megvettem....
annyi fag lejönni belőle hogy jó kezekben volt... és nem az alaktrészeken meg az olajon spóroltam
49000 nél cseréltem dugattyút benne. (prox) persze meg lett fúrva.... most van benne 1000km.
92 es évjárat. amikor a dugót cseréltem akkor lett fényezve és újonnan matricázva.
bővebb infó a motoron végzett felújításokról
jah 2008 júliusig műszakis.... még nem hírdetem de 90% hogy eladom.... az árat még nem döntöttem el de mivel rendszámos 250 alatt semmiképp nem viszik el....
ennyi
valaki lécci segíccsen
nos mien csapágy kell az első kerékagyba (dt)
..........fingom sincs róla
meg holnap suli után mennék érte a , kereket nem szedtem ki úgyhogy .......passz
http://www.nikkel.hu/default.a...
és nem tom hogy melyik csapágy márkaa a jó nem az a lényeg nekem hogy 100 000 km et elmenjen hanem hogy sokáig birja azért csörgés meg szétmenés nélkül én koyora gondoltam egyéb vélemények??
De azért még elkérném a címet vagy tel számot!!
köszii
Egy frissen felújított Dt (henger ónoztatva, dugócsere- prox, gyűrűk, belső tűgörkők)
Mennyi Lóerő van benne?
THx!