50 ezret tuti nem bír ki még a gyári se, az egy dolog hogy el lehet vele menni anyit , de 30 ezer után már a fogyasztás igencsak felugrik és erő sem lessz benne, meg papás tempóba se bír 50 ezret az tuti
az én hajtókarom 8 ezer volt + 3000 az esztergályosnak aki kicseréli meg beállítja (utángyártot hajtókar)
Csao! vki help plz! milyen dugot vegyek a dtbe?és kb mennyibe fáj?Idáig PROX dugó volt benne rendes bejáratás utan olyan 2,5 honapot birt,szal valami olyan dugot szeretnék amit rendesen birja...
Hali,lenne egy gondom egy Yamaha Dt 125-el
Az elsö elektronikus powerszelepes,a blokkot szét szedtük egy barátomal aki motorszerelö és hát egykét furcsaságot találtunk,pl.: baloldalon a generátor oldalán a fötengelyszimering két folyadék elválasztos (nem tudom ki hogy hivja ezt a fajta szimeringet)ezzel az oldalal nincs is bajj.csak fura hogy ide sima szimering kéne mivel a tuloldalon "nincs semmi" de másikal.a benne lévö csapágy 25X52X15mm még benne van a blokba,tehát esélytelen hogy öszekeverjük. a fötengelyszimering ezen az oldalon sima normál a mérete pedig 40X28X8mmés itt a forgatyusház tuloldalán van a váltoolaj stb stb a fötengejem pedig 20mmes és most mivan???????ott a fötengelyen vanmég egy távtarto vagy ez hogy jön igy össze?igazábol lehet hogy az a távtarto nekem elveszett kb 3honapja áll a pincémben,a blokk meg azért lettszétszedve mert meghalt a fötengelycsapágy...ebben kérnék segitséget havalaki tugya a választ és megosztaná velem azt megköszönném.megadom az emilcimem arra islehet válaszolni
császtok mennyi volt a hajtókar csere mennyi egy fasza hajtókar 2 tügörgövel mert nekem nagyon csörög a vas de dugot most cseréltem akkor tuti hajtókar vagy tügörgők pls help...
sziasztok, lenne 1 olyan kérdésem, h ha a különolajzásból a moci kapja az olajat, és ha én a tankba is öntök olajat, de az nem ugyan olyan márkájú mint ami a tartályba van, az baj lehet?? vagy lesz tőle vmi baja a mocinak?, előre is köszi!!!
ÜDv végre megjött a hajtókarom a dt hez 8 ezer volt + 3 lesz hogy kicserélik , nem tudja megmondani valaki hogy mennyi a bejáratás ideje a hajtókarnak?km ben kb?
Az lenne a gondom hogy elhagytam 1 csavart ami a hűtő melletti műanyag idomot tartja /a legalsó csavar/ és azok nekem valamilyen zöld bevonattal vanak és nem akarok egy fényeset betenni mert az úgy szarulnéz ki hogy 1 fényes a többi meg normális, na szóval nincs valakinek eladó
1 db ???????????????????? Vagy holtudnék venni??., mert csavar boltban nincs ilyen zöldes
Azt még mondjuk nemtom hogy a yamaha-ban lehet-e rendelni???
Ha valakinek van 1 fölösleg attól megvenném?
Vettem egy 2003-as Yamaha Dt 125-öst. Az a kérdésem, hogy ha a kerekeket lecserélném 17-es supermoto kerékre, szerintitek a stabilitáa jobb vagy roszabb lesz a motornak? Több véleményt hallottam, de ők nem igazi szakértők, azért próbálkozom itt:-)
A másik kérdésem az az, hogy nyáron és télen más gyertyát használtok, vagy ugyanazt mind két időszakban? Utolsó kérdésem az, hogy a kormányzárhoz a kulcsot az eladó nem adta oda, mert neki sem volt. Hol tudnék kulcsot csináltatni bele, vagy zárat venni, de nem 30.000-ért azt tudja esetleg valaki?
Köszi előre is ha segit valaki :-)
Csá!
lenne egy kis problémám:a mocimat most festem le és ha kész akarok akarok rá rajtszámot.
Csak nem tom hol lehet csináltatni vagy venni?
Kösz a segítséget!
Volna egy olyan kédésem, hogy egy közel 40ezer kilómétert futott blokkban mit kéne cserélni. A hengerfúrás alap, mert erő az nincs benne. (sztem nem 6,5 ezret kéne forognia kettesben, hanem legalább 8at) Viszont gondolom, h csapágyak, meg hajtókar, stb... is kéne bele. Valamint mennyibe fájna a blokk teljes felújítása rendes, nem kisipari alkatrészből?
Ja, és asszem egy új láncszett is jó volna, ha vki tudja h mennyibe kerülne please írjon.
Akarok egy "92-es DT 125-öt venni, 2008-ig műszakis, meg mindene egyben van, csak a fent említett problémái vannak. Szerintem 230ezer forinot nem ér. Kb 180-ra gondoltam, de hát kérdés, hogy mennyi pénz plusszba, mire okés lenne.
Gondolom, h a fórumon ez már le van írva, de sűrgős lenne, és nincs kedvem 100 oldalt végignyálazni...
Ha esetleg vki nagyon benne van az alkatrészpiacban, akkor az e-mailt is írhat: azgabi@feemail.hu
Tudnátok nekem segíteni, hogy a blokk bal oldalán mi ez a csavar? Csak valami kémlelő nyílás, vagy olajbeöntő (nem v.színű az a másik oldalon van).
Köszi