Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni, hogy a blokk bal oldalán mi ez a csavar? Csak valami kémlelő nyílás, vagy olajbeöntő (nem v.színű az a másik oldalon van).

Köszi
50 ezret tuti nem bír ki még a gyári se, az egy dolog hogy el lehet vele menni anyit , de 30 ezer után már a fogyasztás igencsak felugrik és erő sem lessz benne, meg papás tempóba se bír 50 ezret az tuti

az én hajtókarom 8 ezer volt + 3000 az esztergályosnak aki kicseréli meg beállítja (utángyártot hajtókar)
az én proxom 50 000 km et bírt
kizárt hogy annyit bír egy prox
Csao! vki help plz! milyen dugot vegyek a dtbe?és kb mennyibe fáj?Idáig PROX dugó volt benne rendes bejáratás utan olyan 2,5 honapot birt,szal valami olyan dugot szeretnék amit rendesen birja...
Hali,lenne egy gondom egy Yamaha Dt 125-el
Az elsö elektronikus powerszelepes,a blokkot szét szedtük egy barátomal aki motorszerelö és hát egykét furcsaságot találtunk,pl.: baloldalon a generátor oldalán a fötengelyszimering két folyadék elválasztos (nem tudom ki hogy hivja ezt a fajta szimeringet)ezzel az oldalal nincs is bajj.csak fura hogy ide sima szimering kéne mivel a tuloldalon "nincs semmi" de másikal.a benne lévö csapágy 25X52X15mm még benne van a blokba,tehát esélytelen hogy öszekeverjük. a fötengelyszimering ezen az oldalon sima normál a mérete pedig 40X28X8mmés itt a forgatyusház tuloldalán van a váltoolaj stb stb a fötengejem pedig 20mmes és most mivan???????ott a fötengelyen vanmég egy távtarto vagy ez hogy jön igy össze?igazábol lehet hogy az a távtarto nekem elveszett kb 3honapja áll a pincémben,a blokk meg azért lettszétszedve mert meghalt a fötengelycsapágy...ebben kérnék segitséget havalaki tugya a választ és megosztaná velem azt megköszönném.megadom az emilcimem arra islehet válaszolni
Hali
Nekem van egy eladö DTm! 125-ös! Az A1-es jogsiddal pont jo lenne! Én is így cselekedtem annó
császtok mennyi volt a hajtókar csere mennyi egy fasza hajtókar 2 tügörgövel mert nekem nagyon csörög a vas de dugot most cseréltem akkor tuti hajtókar vagy tügörgők pls help...
Hány kilóméter a hajtókar bejáratása kb? bejáratott dugó mellett
nemtanácsos... lehet hogy a 2 oil nem szereti egymást
sziasztok, lenne 1 olyan kérdésem, h ha a különolajzásból a moci kapja az olajat, és ha én a tankba is öntök olajat, de az nem ugyan olyan márkájú mint ami a tartályba van, az baj lehet?? vagy lesz tőle vmi baja a mocinak?, előre is köszi!!!
ÜDv végre megjött a hajtókarom a dt hez 8 ezer volt + 3 lesz hogy kicserélik , nem tudja megmondani valaki hogy mennyi a bejáratás ideje a hajtókarnak?km ben kb?
Helo mindenkinek!

Az lenne a gondom hogy elhagytam 1 csavart ami a hűtő melletti műanyag idomot tartja /a legalsó csavar/ és azok nekem valamilyen zöld bevonattal vanak és nem akarok egy fényeset betenni mert az úgy szarulnéz ki hogy 1 fényes a többi meg normális, na szóval nincs valakinek eladó
1 db ???????????????????? Vagy holtudnék venni??., mert csavar boltban nincs ilyen zöldes
Azt még mondjuk nemtom hogy a yamaha-ban lehet-e rendelni???
Ha valakinek van 1 fölösleg attól megvenném?
Upsz! Ez nem is az a link! Pedig már rendeltem is tőlük a simsonra!Faxán meg is csinálták!De ez nem az, vagy lehet megváltozott
jóóóóóóóreggelt vietnam-.......... Sisakot a fejre csizmát a lábra!!!
Bocsi!!! "talán "
Sziasztok!

Vettem egy 2003-as Yamaha Dt 125-öst. Az a kérdésem, hogy ha a kerekeket lecserélném 17-es supermoto kerékre, szerintitek a stabilitáa jobb vagy roszabb lesz a motornak? Több véleményt hallottam, de ők nem igazi szakértők, azért próbálkozom itt:-)
A másik kérdésem az az, hogy nyáron és télen más gyertyát használtok, vagy ugyanazt mind két időszakban? Utolsó kérdésem az, hogy a kormányzárhoz a kulcsot az eladó nem adta oda, mert neki sem volt. Hol tudnék kulcsot csináltatni bele, vagy zárat venni, de nem 30.000-ért azt tudja esetleg valaki?
Köszi előre is ha segit valaki :-)
Csá!
lenne egy kis problémám:a mocimat most festem le és ha kész akarok akarok rá rajtszámot.
Csak nem tom hol lehet csináltatni vagy venni?
Kösz a segítséget!
az enyém lehet eladom 90%... a paramétereknek megfelel.... de ez már megvan csinálva
Dugó 20-25, főtengely felújító szintén, csapágyak szimeringek meg egyéb dolgok ami szügség szerint kell az meg egy 10es.
Hali mindenkinek!

Volna egy olyan kédésem, hogy egy közel 40ezer kilómétert futott blokkban mit kéne cserélni. A hengerfúrás alap, mert erő az nincs benne. (sztem nem 6,5 ezret kéne forognia kettesben, hanem legalább 8at) Viszont gondolom, h csapágyak, meg hajtókar, stb... is kéne bele. Valamint mennyibe fájna a blokk teljes felújítása rendes, nem kisipari alkatrészből?
Ja, és asszem egy új láncszett is jó volna, ha vki tudja h mennyibe kerülne please írjon.

Akarok egy "92-es DT 125-öt venni, 2008-ig műszakis, meg mindene egyben van, csak a fent említett problémái vannak. Szerintem 230ezer forinot nem ér. Kb 180-ra gondoltam, de hát kérdés, hogy mennyi pénz plusszba, mire okés lenne.

Gondolom, h a fórumon ez már le van írva, de sűrgős lenne, és nincs kedvem 100 oldalt végignyálazni...

Ha esetleg vki nagyon benne van az alkatrészpiacban, akkor az e-mailt is írhat: azgabi@feemail.hu

Előre is kösz Gábor
skf *
koyo volt benne amit a nyáron vmi no name-re cseréltem
de ha lesz olyan sfk vagy mi a tök akkor olyat veszek