Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintetek úgy átlagosan bajos mocik a dt-k? Vagyis menyire szervízigényesek?
figy ezen lehetne vitázni.... az első 50 km en még finoman kell bánni nagyon a gázzal....
figy én nem járattam egyáltalán durván.... fokozatosan... és ment minden fordulatszámtartományban csak a powerig nem pörgettem. már van benne 900 km és megy mint a picsa
Van a fórumok közt egy olyan hogy durva bejáratás, több lóerő? Azért szerintem van benne valami. Ezek már nem MZ-k meg simsonok. Olyan szinten lehetnek mint egy 500 kmes Mz. És arra is azt mondják hogy ha nagyon kíméled luista lesz. Én kipörgetném éppenhogy póverig, véülis az a lényege, hogy könnyen járjon a motor.
lackonak igaza va.... én is ezt próbáltam leírni hogy nem állandó fordulaton kell tartani a mocit... pakolgatni össze vissza.... én az első 50 km en pörgettem 4000 ig utánna mindig fokozatosan fel... de állandó fordulaton nem motoroztam
szerintetek az miért van hogy mais 90 ennel meg 95 el mentem vagyis az óra szerint közben én éreztem hogy volt mindimum 100 110 majd lemérem kocsival h mennyit csal ez miért lehet?? valaki légyszi...
lágyforrasztüó paszttára gondoltál? hát jah az nem árt, csak előtte érdemes fém tisztára csiszolni a forrasztandó felületet, mert különben nem ér semmit....
Hello Balckdaniel!
A spirál sajnos sarkalatos probléma a DT-nél ,mivel fent meg van törve elég nagy szögben.Szóval a gyári az nem jöhet szóba az ára miatt, és vannak spirálkészítők,de ők se vállalták.Saját kézbe kellett vennem a dolgot,a mérete alapján (vastagsága)pont megfelelő a kétütemű trabant spirál,a bontók tele vannak vele nekem már kettót is adtak tök ingyen.Az egyik vége jó is ,de a másikat buherálni kell,mivel a hossza nem megfelelő,a négyszőgből kifúrtam a spirál maradványt és beforrasztottam a méretre vágott spirált.Ehhez persze ki kell tisztítani és nem árt forrasztás segítő segédanyag amit a vízvezetékszerelők használnak.Ha kérdésed van írj!
hy mindenki
buddha!
nem akarok okoskodni de ha jól tudom akkor a motoros boltokban lehet venni szemet a lánchoz, amivel kipótolhatod(pár 100 Ft)
Jah még annyi h nekem nem az kell h gyorsan mennyen...
Sziasztok! Sajna nagy gondom van! Vettem lánckereket az első az fasza de a második az 38 as az 50 es helyett. És felraktam de megkérdeztem a tagot h akkor most mi lesz gyors lesz a motor vagy hogy? Mondja h ja... Hát a nagy faszt gyenge lett és nem is gyors és a láncból kivettem szemet azt faszán passzol. A lánc többe kerül mint a lánckerék és szeretném kérdezni h sztetek az jó megoldás h összekötőszemmel kipótolom a láncot? H az mennyire biztonságos meg ilyenek? És akkor be tudnék rakni egy 50 es kereket hátra és nem kell újra láncot vennem...
Előre is köszi a választ!
Sziasztok
Jól mondod, így kell, ha sokáig még egyhuzamban felhigul a keverék, és atz meg nem jó a dugónak.
Köszi, használni fogom a módszered, nagyon jó szerelőhaverom rakja össze a vasat, bízok benne hogy profin összerakja majd és nem lesz semmi motorhiba
Ez a bejáratós dolog ember és motor függő, de az a lényeg érezd már mikor sok vagy érzi az ember hogy hol jó a motornak, az alacsony fordulat a mocinak nem jó, a nagy meg neked. Én azt javaslom hogy az a legszarabb járatás hogy pl 50-es tempóra beállok és elmegyek vele mekkáig ez nagyon szar módszer. A járatáskor az a lényeg hogy folyamatos terhelésváltások követik egymást. Jó persze kímélni kell a vast, (ez érthető is amikor neked eltörik a lábad, és ha levették a gipszet nem az a célod egyböl hogy maratonon indulj ugyanez a mocinál) nem tépni kell vele, de azért néha megkell lőni a száját (nem nagyon érzéssel) Mint a szomszédom megvette a kocsit micsinál autópálya 5. fokozat és elmegy úgy pestig ez a létező legszarabb járatás. Én mindakét mocimat ezzel a módszerrel járattam be és a GSX-600as mocim is erősebb lett a szériánál (széria dobbal). Visszatérve én sosem csináltam az állandó sebességes módszert, elindúltam és löktem a sebességi fokozatokat, (mégegyszer nem téptem , csak érzéssel) Ja és a megfelelő kenésre nagyon figyeljetek oda, mert a moci élete múlhat ezen. Lehet engem támadni mondani hogy ez a módszer hülyeség, mindenki azt teszi amit jónak lát. Csak érzéssel, de remélem ráfogtok jönni hogy mi a jó, akinek jobb módszere van az irja le, vagy nem jobb hanem egyéb módszere.
hát nem tudom...én eddig ezt a 50 km ert amit mentem vele kb 1,5 óra 50 es tempóval max 4000 ig huzva tettem meg.igaz az olaj jön is a kipuffbol törlöm is a felnit rendesen...csak nem nagyon merem neki húzni hehogy valami a dugónál meg gyűrűnél elszarodjon mert nem kis pénz ez nekem...
Hát amikor én fölraktam a gépre az új dugót és hengert (malossi) a kézi könyv azt írta, hogy max fél gázzal, 6000-nél nem magasabb fordulat számon 40-60 perc a bejáratás. Hát én 5-ösben kentem neki 45-ös tempóval közel 2 órán át a bejáratást, szóval igen csak kíméltem. A bejáratás végeztével igen csak jól ment a gépezet viszont másnap szinte be sem indult, ha igen akkor is csak hörgött össze vissza.
Mi elött azt mondanátok, hogy nem járattam be rendessen: tévedtek. Azért nem ment mert a lassú haladás közben a kipufogó végén a fúrújában összegyült az olaj és másnapra szépen eldugította a rendszert. 2 napomba tellt mire ezt észre vettem Szóval kipucoltam és azóta is úgy megy mint sertés!!!
értem.de mennyire lógjon be az a nyelv?teljesen? mert akor félig elzárja a kimenő gázt..
Vagy nyitva kell lennie egy kamrának(pl enyémen ) vagy be kell lógnia egy nyelvnek a nyílásba.
mármint azon a műanyagon amibe a bowdenek kapaszkodnak? mert ha arról beszélsz akkor az nekem jukon van de ha ebben a pozicióban van és belenézek a kipuff helyén akkor semmi ellenállás nincs ott a kiömlö nyilásnál tehát erre értettem hogy fullra nyitva van.mert olyan mintha ott sem lenne a power.akkor igy most nem jó?
semmiképp... az elején még kímélni keelll...
ahogy írtam lenn!! fokozatosan
amikor a bevágás rajta lukon van
Köszi a tanácsokat, de ezek a gépek nem szeretik az alacson fordulatot meg akkor belustulnak...
Szal, ha teszek bele sok olajat és persze finoman megyek vele, akkor húzhatom 6000ig? Mert ha nyit a powerem úgy jobb lenne motorozni vele...
És, hogy van alaphelyzetben?
de a power állítsd alaphelyzetbe!!!!
nyitnia kell..