Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, meg általában már nem megy alacsony fordulaton a gép.
A dt-m 89-es nem a legfiatalabb!!


lenne egy kérdésem mindenkihez az hogy sokat fogyaszt lehet az miat is hogy elvan kopva a dugo(lehet hogy hülyeségeket beszélek mintha olvastam volna nem régen)
Csá all!
Lenne egy szokásos kérdésem(kicsit lehet néhány embernek uncsi, de erre nincs sok dts)!!!!


VAN VALAKI A FORUMON CSONGRÁD MEGYEI?????????????????????????
Köszi szépen hogy irtál narancs a te dt-d hanyas kiadású
Kösz Fics az oldald örök hálám!!!!!!!!!!!
Ja ebben mondjuk igazad van!! De ezt se hittem volna hogy a ktm blokkja ugyan az mint a dt-é
Akkor csak 90% -ban ugyanaz(1998-as, önindítós). Rakok fel még néhány képet róla, elég ritka típus. Amúgy eladó, ha valakit érdekel.
crm-en is van ilyen, majd holnap lefényképezem, de csak poén szerintem
Csá mygoyo!
Én szinte csak krosz pályán(homokbány meg ilyenek) mék a dt-vel és az enyémen is ez az áttétel van!
Sztem elég jol megy igy is, meg nekem 1 2 3-ban megy az 1 kerék és viszi a 120-at!!!!!!
lényeg az csak hogy mikor felkapod a powert is számold bele( előte egy kicsivel mielőtt kinyít huzd a gázt fulra és már megy is!
hááát a Dt-n a gyártás alatt változtatták, hogy melyik oldalon van a kipuffszelep vezérlőrésze! (motorrevü info!)
Hello azt szeretném kérdezni hogy ki használja krosszra a dt-jét,milyen áttételt raktatok rá létszi valaki irja meg mert az enyémen még hátul a gyári 57 fogas van elölre pedig 15 fogasat raktam de nem sokat jelent neki,ugy akarom megcsinálni hogy 1-2 egykerék meg 100-at azért menjen.
Eleve a dt-r en a powernem is azon az oldalon van szerintem!! De a kihajtás az ugyan azon az oldalon van!!
Ugyan az a blokk? Nemár! A yamaha jobb kihajtásos, a KTM meg bal! (hacsak nem fordítva van a kép :) ) Hja, + a KTM blokkjait a Rotax fejleszti/gyártja, a Yamahába meg egy igen szelíd utcai motorblokk van!
Mi az a HSZ? :D Amúgy én kérdezem, mert én nem vagyok benn biztos, mert azért előfordul olajban forgó generátor...
Szóval ez egy KTM LC2 ( a blokkja u.az mint a Yamaha DT 125-nek) és ez valóban a lendkerék felöli oldal, de mi a fasznak ott ez a hülye csavar?
De amúgy dt fórumra hogy jön ez a ktm blokkos kérdés?? de amúgy tuti nem olajbetöltő!!
Na az fasza de merre laksz te?? Meddig van műszakija a dt-nek? mikoriévjárat?Háby km van bee? Meg szted hány lóerős verzió? Gumik? Jmeg főképp az ár? De ha messze laksz akkor minden tárgytalan Ja meg esetleg ha van képed akkor feltehetnél!!
Te meg nézd meg mi van a többi hsz ben , csak fáradt vagyok, én tudom hogy miről beszélek , csak leírni nem tudom.
Olajbetöltő? Biztos vagy te ebben? Egy kétütemű lendkerék-generátor részéhez olajattölteni? Én nemhiszem! Mert ha megnézed, ez nem a kuplungfedél, hanem a generátorfedél!
ezt mondom....
Lendkerékbazdmeg, na jó lefekszek aludni
Ja nem , ez a kuplungra néz, szerintem ez csak poén
Olajbetöltő
másik oldalon van az fix
figy az enyém bírta.... és nem papás tempóban