Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És amiket olaszbó meg nem tom honan hoznak be azokat is le lehet vizsgáztatni?? Vagy az nagyon sokba kerül???
a blokk tuti ugyanez... az is tuti de hogy a fék sztem azis mert végülis csak a burkolat más...
Endy, olvass be a TZR125 topicba, hátha segít, abba is ugyan ez a power van(lehet a blokk is ugyan az, de ebbe nem avgyok biztos)
Sziasztok!
A tdr hátsófékje passzol a DThez? Mármint a féknyereg, meg ami tartja. Mert bontóban azt ajánlották hogy jó rá az is, mert dt-hez nincs.
vagy pont azért jó reklám nem ?van egy cr-e tehát mi a fenének használta volna terepen a dt-t?
Itt a küllő!
És mennyiért adnád ezt a dt-t? Te matricáztad át vagy festve is volt? Hány km van benne? Mikor évjárat? Azt ugye tudod hogy az nem jó reklám hogy egy cr-ed is van,mivel lehet a dt-t is úgy használtad mint a cr-t
én lehet eladom az enyémet.... 92 es... a boncteremben ill az adatlapomom megtalálod a képeket és a leírást. Ja az enyém az R változat... szal 22 paci
pár hsz el lejjebb irtam a power motoromat...meg volt kérdés is plz válaszoljon valaki..ahol a képeket is beraktam.köszi
háát nem!! mivel megvan az A1 ezért tárgytalan nekem 125-ös kéne de nem végom mit hogy
kérdő jel lemaradt ??????????
80as dt nem érdekel senkit...
csűűű mindenkinek!! Én most állok motor vásárlás előtt és nagyon a dt-t nézegetem. DE attól félek hogy a folytott jut majd nekem ami csak 12-13 le. Honnan tudom meg hogy folytott vayg nem? Mert én mentem egy folytott dt-vel de az 7 alatt ment csak fölötte meg el gyengült csak nyomatékból ment és el kelett váltani 7 ezer felett. meg mentem már nyitott dt-vel csak az LCII volt és az meg pont hogy 67 ezer felett indult meg.Csak így lehet megállapítani vagy van valami más módszer is.Ciki ha megyek megnézni egy motort és egyből nyaggatom:S Szóval tudnátok valami más módszert??
Éppen ma vettem át a csomagot igaz 2.5hónapot vártam rá .Mország egyetlen küllő készítőjétől rendeltem 14E volt postaköltséggel és mindből adott 2-2db-ot,csak küldeni kellett mintát.Ha kell írj megadom a címét!
hát cakkumpakk átírás meg minden 40 rongy
2.kép
na nekem igy áll a power.ez az alap nem?mert mint emlitettem nekem nem megy a power de igy van előve fix re...de nekem nincs igy félig elzárva mint a 2. képen látni hanem nekem teljesen nyitva van.
az első felniben benne van.legalábbis nekem benne van....
köszi a tapasztalatokat a járatásról.akkor óvatosan de húzom majd neki...és mennyi lehet a max sebesség amivel lehet vele menni?én többet megyek vele aszfalton.
Hali Malamut67!!
Mennyibe került a küllő a felnihez és hol vettél??
köszii
Neked menyibe került a műszaki?
Kurvára parázok hogy majd olyat sikerül vennem hogy egymás után jönek a bajok...
kibaszottúl nem szervízigényes....ha 1x jól megcsinálod utánna évekig semmi probléma vele..... csak a kopó alkatrészeket kell cserélni
Átlagos enduró!De ha kifogsz 1 jót akkor vszeg nem kell sokat szerelőhöz vinned!Jó olaj kell benne,tisztítani kell a légszürőt -és benzin -
hol tudom megnézni hanyas évjárat?mert a kormányon az ütköző mellet csak annyi van h hol gyártották,alvázszám stb...azt mondtak nekem hogy a müanyagokban szokott benne lenni de nem igazán találom ott sem .help plz
Amugy még mindig elado a motorom.
Az enyém semennyire. Mindent bir! Csak tankolni kell bele és az olaj. ENNYI