Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemmondod, hogy tényleg ez a fordítva összerakás volt a gyári megoldás?!
Ezt a marhaságot...
Se lent, se fent nem megy, de legaláb fogyaszt...
Ennél azért értelmesebb mondjuk a rotax megoldása, ahol egyszerűen hiányzik a power, egy fix nyelv van és szevasz
Milyen első lánckereket ajánltok az én DT 125 LCII-be?
Sziasztok. Jövő héten Budapesten leszek oda szólít a Munkám.
Van lehetőség arra , hogy valahol átvegyem a termékeket amit szeretnék rendelni vagy csak postai úton?
Lehet, hogy nem tudsz még róla, de a hétvégén Dt-t fogsz szerelni:)
Szedett már szét valaki DT 80 első teleszkópot? Esetleg képeket megköszönném!
Értem, akkor majd ha jobb hangulatod lesz a közeljövőben, meg ráérsz, lenne pár kérdésem, de majd lehet mail-ban írok, hogy ne offoljuk szét a DT-s topikot.
Nagyon puha az a baj... MZ-knél még megoldottam...egy krova fejet beleraktam rugo után azt keményebb lett. De ehhez nem értek, hogy mit lehetne belerakni....
Milyen csillapítás van a dt elsőtelójába? Mert ez is olyan, hogy minden megoldható. Pl csináltam már pár garnitúra csillapítást, kb 12000 anyagköltségbe jött ki egy csillapítatlan simson teleszkóppárba a gépmunka költsége, igaz kövezzetek meg nem hónolt, hanem csak varrat nélküli csövet használtam, de működik frankón.
Esetleg ha a csillapításon szertnék változtatni, akkor nézd meg most milyen olaj van benne és használj sűrűbbet, talán segít valamicskét. Bár telónak kifele kellene nagyobbat csillapítania.
akár hidraulika olajjal is kisérletezhetsz, u46-os a sűrűbb, u10-es az már gyakorlatilag vízhez hasonlóan híg. Ezek keverékéből egész jót kilehet hozni, telóolajakra azt írják, hogy azért csak azt mert az nem habzik fel, de ez sem habzik fel, legalábbis nekem még nem sikerült.
Rugóra nem tudok mit mondani, rugókovács, új/más rugó.
Ma elég szar hangulatom van, fáj a fejem, de majd apránként írogatok róla. Egyébként a váza akkora szar, hogy már fáj. Először terveztem, hogy régi mz doból csinálok kétkulcsosat előre, rendes telókat, de az egész annyira gyenge, hogy gyakorlatilag új vázat kellene csinálni, annyi pénzt meg nem akarok beleölni.
Köszi, nekem 15-49 de az 5.et már nem is tudom használni, így vettem. Akkor neked jól húzhat a gép, nekem földúton 2 személy 70-75 a vége, betonon 80-90. Bár az igazság nem tudom mi, amikor nekem 80-at mutat haver robogóján 90-110-et(a jó csaló órák) De 50es hengerrel is ment 75-80-at.
Nem "tuning"-olt már valaki DT 80 első teleszkópot? Keményebb legyen, ne menjen össze állóhelyzetnél, meg ilyenek!?
Engem érdekel amit írsz, főleg a Babetta
Nagyobb dugót meg.. hát nem kapni kell boltban, hanem csináltatni.
Árban sem horror, minőséget persze látatlanban lehet fikázni, de a nagy brandek elött sem kell hasraesni.
Elől 11 es fogszámú kerék van hátúl meg 49 fogszámú kerék van.
Á, bármi megoldható.
Nálam az szokott gátat szabni, hogy nincs szívem áttőcsavarozni a motort. Csatornák indításának kialakításában lehet még gond..
De akár csont egyedi hengert is lehet csinálni.
Most éppen egy funmotort is csinálok magamnak, Babetta 207-re teszek kicsit piszkált robihengert, gyári löketet mondjuk meghagyom, de igazából azt sem lenne muszáj, de így egyszerűbb (olcsóbb), gépmunka mindig drága.
Közben készül még pár motor, dolgozgatunk ismerőssel egy forgótárcsás szárazkuplungos 49es löketű 88ccm-es simsonon is, de nemhinném, hogy abból idénre lenne működő darab, emellett csinálok most egy vázat, utána is fogok, meg egy másikat is.. á van 7-8 motor, van velük meló. Idei szezonra meg éppen most perselyezek egy hengert újra..
Na elkalandoztam, egyrészt senkit sem érdekel, másrész mondanivalóm csak annyi akart lenni, hogy annak hogy mit lehet, mint kérdésnek nincs értelme.
Mert mindent lehet, elsősorban azon múlik mennyire bolond az illető, hogy belevágjon, másodsorban a szakmai tudás, tapasztalat, majd műhely, műhelyfelszerelés és nem utolsósorban a kisugárzás, amire a dizsiben a cicák buknak. Hány húszezrest sugárzól el magadból egy buliban. :)
Max 60km/h megy.Ja az elég idiótán nézne ki.Dombon lefelé meg jól orra esnék.
Viszont az is egy megoldás, ha neten keresel más endúró villát, ami hosszabb, de azonos az átmérője és egy az egyben kicseréled. A hátulját is csak ugyanúgy tudod megtoldatni, mint az első villákat, már néztem. De egy hosszabb rugót bele lehet építeni, van ott hely bőven. Csak lehet hülyén nézne ki ha a hátulja a kormánynál is magasabban van. Végsebességre a tiéd mennyit megy?
Köszi.Én 186cm magas vagyok nekem bőven leér a lábam.Hát az elég gáz lenne ha nem tudnám terepen használni,mert én álltalába ott szoktam használni.De azért köszi majd megérdeklődőm.Arra is gondoltam hogy a hátsó rugót kéne valahogy megemelni.
fúrni 40mm-ről 42-esre lehet, nagyobb dugót nem kapsz. Az meg alig 5 köbcenti. A polini henger és az airsal 45mm-es, de nem olyan dugó való bele, teljes más a kialakítás. Szóval fúrás max 55ccm-ig, hacsak te nem találsz nagyobb dugót, én sehol se kaptam.
én 177 magas vagyok és a lábam az enyémről talpon nem ér le. Elég magas gép, de ha neked kevés, esztergályos meg tudja hosszabbítani az első villádat, pár ismerősöm csináltatta honda mtx-nél, szimónál, aprilia pegaso-nál, de nem tudom, hogy mennyire lehet terhelni terepen egy toldott villát. Ha jól megcsinálják, akkor ugyanúgy, de nem vennék rá mérget.
Oké.Köszi hát ja akkor tényleg inkább eladom.Felfúrni esetleg mennyire lehetne?
Üdv.Megszeretném emelni egy kicsit a motort.Hogy magasabb legyen.Kinek van rá ötlete hogy hogyan lehetne megemelni.Hogy a blokk magasabban legyen.1987 dt 50-es.
nekem egy 70es polini volt rajta, és veszettül ment, csak el volt kopva és alacsony fordulaton nem volt ereje, szóval pörgettem és úgy nem volt gond. Volt itthon 50es és 70es hengerem, a 70essel sokkal jobb volt, pedig gyári karbival használtam. robogotuning.hu -n találsz airsal 70es alu hengert kb 26k az ára, a polini meg 40k az öntöttvas, de teljesítmény megegyezik. Viszont az a helyzet, hogyha 40et ráköltesz, akkor érdemesebb eladni a tied és rádobni a 40ezer Ft-ot amiből 80-as DT-t vehetsz.
Miért nincs értelme.Attól csak erősebb lesz.Nem?
Minek?.........Semmi értelme...
Baromság...