Még valami. A motorom 1991-es, külföldről behozott, szóval nem hiszem hogy ne álltak volna már neki kiszedni belőle a folytásokat, a röpke 20 év alatt..
Tudtommal gyárilag a két bovdent cserélik meg! Nekem a két bovdent miután megcseréltem, pont úgy állt a két bovdenház (adta magát a hosszúságuk) ahogy kellett, csak állítottam rajta hogy jó legyen a bovden feszessége. A kép a régi állapotot tükrözi, mostmár nem X-ben állnak, és a motor is jól húz végig. Tudtommal a powerban nincs folytás, viszont más helyen igen. http://dt125.de/
Itt a werkstatt, majd jobb oldalt Entdrosselung
Akkor inkább csináltatnék bovdeneket, ha nem érnek el fordítva, mint annyit rászánni. Az enyémbe 50es MX lévén nem jutott power szelep. Máris mennyit spóroltam.
-------------------------------------------------
Kész a főtengelyem, szívócsonkom (eltört tőből a cső), már csak a hengert kell megnézni, mekkora fúrás kell neki legalább, majd megfúratni dugó alapján és kész a gép! Motor elvonási tüneteim vannak
"sületlenség lenne" Elképzelhető, hogy az, de a japánok nagy állatok :D szerintem feltételes módban megcáfolni is elhamarkodott, akkor nézz utána konkrétan ennél a típusnál mi a gyári fojtás! Már itt a fórumon is leírták korábban is, hogy fordítva van bekötve.
Vannak ettől sokkal egyszerűbb fojtások is, tudom...
De mivel az egyszerűbbek otthon könnyen kiiktathatóak, ezért a Yamaha szervízben is megoldják nyitott elektronika cserével...persze borsos összegért...50-70 ropi.
Bár lehet ők is átgányolják.....
Ez akkora nagy sületlenség lenne, ha gyárilag így lenne...
Talán tzr 250 ben a power egszerűen túlfordul(visszazár kicsit) hatodikban, így limitálva a végsebességet.
szóval az antipower bekötésnél azért vannak jobb öltletk is, az egy eszement marhaság.
És tényleg............
Az enyém is fordítva volt bekötve. Mert csak úgy értek el a bowdenek.
megfordítottam a bekötést, viszont akkor már nem lehetett beállítani.
Úgyhogy powermotort szétszedtem, és a hátuljában van egy végálláskapcsoló ami meghatározza tól-ig működjön a power.
Azt el kellett fordítani, rögzítést megoldani.
Nem kis feladat volt, ezzel most nem untatnálak.
Viszont csinálták már a motorját, de senki nem nézte hogy merre fordul...
Sziasztok kérdésem a következő lenne.
Yamaha dt 125 R
Furcsán és büdösen füstöl.Cseréltem hengerfejtömítést is de még mindíg szar.Le engedtem a vizet fulra és hengerfej le a dugó tetején kis vízcseppek csücsültek és a henger falán is volt pár cseppecske.
Eszi a vizet!?
De hol? Még mindíg a hengerfejnél?
Kérlek segítsetek!
Köszike.
Hát a power az nem csak úgy kinyit mint ahogy kinyit a bolt azt megindul a sok nép. A power lényege, hogy akkora kipufogó nyílás van, ami magas fordulaton optimális, alul viszont csak ömlik ki rajta az anyag, gyenge lesz a motor. A powert ide találták ki. Ilyenkor ez szűkíti a lyukat, majd a fordulat növekedésével egyre jobban nyílik ki. Szóval ez motorozhatóbbá teszi a gépet, sokkal egyenletesebb lesz az erő eloszlása. Ezt tapasztaltam is, mert fordítva volt a powerem bekötve.
http://dt125.de/
Itt a werkstatt, majd jobb oldalt Entdrosselung
-------------------------------------------------
Kész a főtengelyem, szívócsonkom (eltört tőből a cső), már csak a hengert kell megnézni, mekkora fúrás kell neki legalább, majd megfúratni dugó alapján és kész a gép! Motor elvonási tüneteim vannak
De mivel az egyszerűbbek otthon könnyen kiiktathatóak, ezért a Yamaha szervízben is megoldják nyitott elektronika cserével...persze borsos összegért...50-70 ropi.
Bár lehet ők is átgányolják.....
Talán tzr 250 ben a power egszerűen túlfordul(visszazár kicsit) hatodikban, így limitálva a végsebességet.
szóval az antipower bekötésnél azért vannak jobb öltletk is, az egy eszement marhaság.
Az enyém is fordítva volt bekötve. Mert csak úgy értek el a bowdenek.
megfordítottam a bekötést, viszont akkor már nem lehetett beállítani.
Úgyhogy powermotort szétszedtem, és a hátuljában van egy végálláskapcsoló ami meghatározza tól-ig működjön a power.
Azt el kellett fordítani, rögzítést megoldani.
Nem kis feladat volt, ezzel most nem untatnálak.
Viszont csinálták már a motorját, de senki nem nézte hogy merre fordul...
Antipower szelep:)
Yamaha dt 125 R
Furcsán és büdösen füstöl.Cseréltem hengerfejtömítést is de még mindíg szar.Le engedtem a vizet fulra és hengerfej le a dugó tetején kis vízcseppek csücsültek és a henger falán is volt pár cseppecske.
Eszi a vizet!?
De hol? Még mindíg a hengerfejnél?
Kérlek segítsetek!
Köszike.
Hol benne a hiba?
Ha kinyit a power, akkor megjön az erő.
Amúgy nekem is hasonló, de nekem ilyen 7 ezer körül.
ha kinyit a pwer akor meg alómásik oldalára kerülsz
Simán lehet beállítási hiba, nem feltétlen tiltás. Hallani kellene, gyújtás, karbi, de akár szimeringességtől is.
Sőt két darab 90-es pl dellorto, vagy mikuni fuvóka sem lesz pont 90.