Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.Van egy dt 50 es em.1987-es.Szeretnék rá egy 60-as hengert holl tudok rá venni.Akár használt is érdekelne.Ha esetleg tud valaki.Köszönöm.
hello. yamaha dt 125 r hez 98 as évjárathoz himbarendszerbe mit kell kicserélni és kb mennyi? a himba rendszer az ami a hátsó lengővilla alatt van
Még valami. A motorom 1991-es, külföldről behozott, szóval nem hiszem hogy ne álltak volna már neki kiszedni belőle a folytásokat, a röpke 20 év alatt..
Tudtommal gyárilag a két bovdent cserélik meg! Nekem a két bovdent miután megcseréltem, pont úgy állt a két bovdenház (adta magát a hosszúságuk) ahogy kellett, csak állítottam rajta hogy jó legyen a bovden feszessége. A kép a régi állapotot tükrözi, mostmár nem X-ben állnak, és a motor is jól húz végig. Tudtommal a powerban nincs folytás, viszont más helyen igen.
http://dt125.de/
Itt a werkstatt, majd jobb oldalt Entdrosselung
Akkor inkább csináltatnék bovdeneket, ha nem érnek el fordítva, mint annyit rászánni. Az enyémbe 50es MX lévén nem jutott power szelep. Máris mennyit spóroltam.
-------------------------------------------------
Kész a főtengelyem, szívócsonkom (eltört tőből a cső), már csak a hengert kell megnézni, mekkora fúrás kell neki legalább, majd megfúratni dugó alapján és kész a gép! Motor elvonási tüneteim vannak
"sületlenség lenne" Elképzelhető, hogy az, de a japánok nagy állatok :D szerintem feltételes módban megcáfolni is elhamarkodott, akkor nézz utána konkrétan ennél a típusnál mi a gyári fojtás! Már itt a fórumon is leírták korábban is, hogy fordítva van bekötve.
Vannak ettől sokkal egyszerűbb fojtások is, tudom...
De mivel az egyszerűbbek otthon könnyen kiiktathatóak, ezért a Yamaha szervízben is megoldják nyitott elektronika cserével...persze borsos összegért...50-70 ropi.
Bár lehet ők is átgányolják.....
Ez akkora nagy sületlenség lenne, ha gyárilag így lenne...
Talán tzr 250 ben a power egszerűen túlfordul(visszazár kicsit) hatodikban, így limitálva a végsebességet.
szóval az antipower bekötésnél azért vannak jobb öltletk is, az egy eszement marhaság.
Eszi a vizet?
Mit folyt az elektronika, azt is tudod?
És tényleg............
Az enyém is fordítva volt bekötve. Mert csak úgy értek el a bowdenek.
megfordítottam a bekötést, viszont akkor már nem lehetett beállítani.
Úgyhogy powermotort szétszedtem, és a hátuljában van egy végálláskapcsoló ami meghatározza tól-ig működjön a power.
Azt el kellett fordítani, rögzítést megoldani.
Nem kis feladat volt, ezzel most nem untatnálak.
Viszont csinálták már a motorját, de senki nem nézte hogy merre fordul...
Tudtommal, a gyári fojtás az a power elektronikájában van, és nem fordított bekötéssel oldották meg
Aha, valószínüleg:)
a fordított bekötés a gyári fojtások egyike
Állítása szerint ő hozzá se nyúlt, egy pest közeli (direkt nem mondok nevet) yamaha szalonban csinálták a blokkot.
gyááá, az ügyes kisfijú lehetett, aki elkövette:)

Antipower szelep:)
Sziasztok kérdésem a következő lenne.
Yamaha dt 125 R
Furcsán és büdösen füstöl.Cseréltem hengerfejtömítést is de még mindíg szar.Le engedtem a vizet fulra és hengerfej le a dugó tetején kis vízcseppek csücsültek és a henger falán is volt pár cseppecske.
Eszi a vizet!?
De hol? Még mindíg a hengerfejnél?
Kérlek segítsetek!
Köszike.
Hát a power az nem csak úgy kinyit mint ahogy kinyit a bolt azt megindul a sok nép. A power lényege, hogy akkora kipufogó nyílás van, ami magas fordulaton optimális, alul viszont csak ömlik ki rajta az anyag, gyenge lesz a motor. A powert ide találták ki. Ilyenkor ez szűkíti a lyukat, majd a fordulat növekedésével egyre jobban nyílik ki. Szóval ez motorozhatóbbá teszi a gépet, sokkal egyenletesebb lesz az erő eloszlása. Ezt tapasztaltam is, mert fordítva volt a powerem bekötve.
Hát nem tom.
Hol benne a hiba?
Ha kinyit a power, akkor megjön az erő.
DT kínzóóóóóóóóóóóóó! !
Amúgy nekem is hasonló, de nekem ilyen 7 ezer körül.
Valóban, ha egy, a magyarhoz jobban hasonlító nyelven írna, még értenénk is:)
Itt:
ha kinyit a pwer akor meg alómásik oldalára kerülsz
Ledarál fenn?
Simán lehet beállítási hiba, nem feltétlen tiltás. Hallani kellene, gyújtás, karbi, de akár szimeringességtől is.
Az átmérőre lesz, századmiliméter. De nem pontos.
Sőt két darab 90-es pl dellorto, vagy mikuni fuvóka sem lesz pont 90.
Hol írta azt, hogy a power miatt megy fent?