Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A power szelep az nem egy ki-be kapcsoló, az hogy felül húz igazán az a kétütem sajátossága. Egyébként haveromnak is az aprilia tuareg 125 simán evett 10et.
És neked a réz csavarod(benzincsavar) hogy nézki,lefotozód úgy kivéve, jameg hogy akarbit amivel felfogatod az olya mint akipufogó bilincs,tehát ilyen csőszoritós? mertnekem olyan a pofálya...azzal a karbival jobban lépet, és sztem 5decivel evet többet...nemtom nektek menjit zabár a dt125power?
nekem van egy aprilia pegaso-m is 125-ös (rotax) és nem hiszitek el de ha agyontiltom (120-140 közt hajtok) akkor akár a 9 literes fogystást is eléri, ami egy teletank...amíg nem nyit apofer elég bájgunár a motor, ha kinyit a pwer akor meg alómásik oldalára kerülsz, viszont le eszi a zösszes gatyád... ezt leszámítva jógép, de mitis várhtunk egy olasz dögtől amibe osztrák motor duruzsol...
BERUGÓKAR? VKI? :(
nem szokásom üresben csak úgy pörgetni, de multkor megpörgettem úgy "üveghangig" ,és azt vettem észre ,hogy olyan hangja van valahol a fordulatmérő jobb szélénél ,mintha "leszabályozna". elképzelhető ,hogy ebben is van valami fordulat szám tiltás mint a 4t-k ben? mert tökre tetszik az a hang
Igen, az enyémet terhelés alatt úgy 7500RPM ig lehet kiforgatni de tök felesleges mert 7000 fölött nagyon elmegy az ereje, olyan 4500-6500 ig van nálam a hasznos tartomány, de igazán úgy 5500 nál indul meg és 6500 ig húz. A Giannelli az 7000 körül indul meg, de pl. Energy15-nek az lc2 -jén gia van, és úgy hogy Ő 20-25 kg val könnyebb, így is 60km/h ig legyorsulom, onnantól viszont Ő elég jól elhúz. Szerintem ha terepezel, szeretsz jól megindulni lámpánál /már amennyit ez tud/ akkor inkább gyári kidörrentő, ha hosszabb távokat teszel meg pl országúton ahol lehet menni, ott inkább Giannelli.
Tényleg célszerőbb a láncszemkivételnél a kis csap fejét elflexelni ,és akkor sokkal könnyebben kiüthető!
DTbe jó az YZ 125nek a központi rugója?
Mennyibe mennek ezek használtan?
halihó van egy 2002 es dt 50 em és szeretném egy kicsit dinamikusabbá tenni ehez keresek alkatrészeket kiput karbit ezt azt ha van valamid írj ! köszke
3,5 rugó Nem is fogok vele elhiheted..... Csak azért gondoltam, hátha ezért eszik olyan sokat a DT-m....
Olyan 4-5 rugó, és örök darab, ennyiért nem érdemes baszakodni vele szerintem
Az igaz...én meg lusta vagyok elővenni miatta a felxet.. Köszürü meg most készül.

Amúgy ilyen jó? Mert akk gyors legyártok egyet!
és ha előtte leköszörüli (nem sikítóval!)a kiütendő csap fejét tövig, akkor nem csap rá az ujjára, és nem veri szét a láncot.
én kurvára lusta vagyok, azért csinálom így, kalapálja azt a szart akinek hat annya van, és mind lánghengesztő
Mert olyanom biztos van....
Azt én nemtom:)

Keress hozzá manuált, abban benne lesz a gyári érték.

Az átfolyási szám, és a furatátmérő között az a difi, hogy a fúvóka tényleges áteresztésének meghatározására a pontos módszer, a valós átfolyás mérése, és az e szerinti kalibrálás.
Ez azért van, mert a fúvóka valós áteresztését, nem csak a kalibrált furat átmérője, ahnem még egy sor más geometriai paraméter meghatározza, a furat felületi érdességéről már nem is beszélve.

Viszont áteresztést otthon nem tudsz mérni, átmérőt meg igen, csak egy fúvókakaliber kell hozzá.
Leveszed a láncot. Patent szemnél "kiütöd", ha nincsen kiszedőd. Azt meg szerintem a legegyszerűbb úgy, hogy egy anyára ráteszed..elkezded kalapálni a stiftet, ha már síkba van a láncszemmel, akkor egy pontozóval ütöd tovább! Aztán egy szeggel....
Tehát akkor nekem gyári főfuvi van benne? Vagy ezt csak így írtad hasonlatként?
Ne parázz már.
10w40 tök jó bele.

A poweredet meg megnézzük a hétvégén, esetleg rátesszük az enyém, ha épp úgy érünk rá, a karbit meg belőjjük, aztá HAJCS:)
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok , hogy láncból hogyan tudok kivenni egy szemet.Hol kezdjem?
Főfuvikat vagy a kalibrált furat mérete szerint századmiliméterben adják meg,(ez a 90es) vagy átfolyási számban, ez a 240 es.
(ebben az esetben)
Nyugi, senki (én biztos) nem néz gyökérnek.
Amikor megvettem, akkor simán beleöntöttem a maradék olajat a kocsimból, azzal is minden rendben volt

És ha tudod mit csinálsz, ne vidd szerelőhöz, mert spórolsz pénzt. Ha nem tudod, más kérdés, ha valaki elmondja, (normálisan!) lehet tanulni. Itt szerintem senki sem (profi) motorszerelő.
Figyeljetek!
Tudom hogy 2T a motorom. Bementem a kibaszott boltba, megkérdeztem mit kell beletenni, adják azt ami szerintük a legjobb a motoromba. Laikusan elhittem, ettől még nem vagyok gyökér, ahogy az itteni nagytudású emberek válaszainak stílusából következtetnem kellett volna.
CASTROL ACTEVO XTRA 4T 10W-40es olajat adtak. Kértek alvázszámot is, évjáratot, típust. Megmondtam mindent, ezt kaptam. Kész, bebuktam holnap veszek másikat.
Karbi még nem volt állítva GI, csak kérdeztem. Hozzá sem nyúltam még a motorhoz. (na erre majd jön a sok "jobb is..." válasz)

A héten kiderül, hogy CDI-t vagy mit kell cserélni, hogy működjön ez a retek rendesen. Onnan gondolom, hogy annak van baja, mert az extulaj szerint beázott, azóta nem működnek az indexek. Gondolom akkor megsült valami a panelon, vagy hasonló. Nem tudom.

Akit érdekel a gumiszett, vagy eladó cucca van az e-mailt írjon kérem, mert ki sem látszok a melóból!
Köszi
Az enyém:)

Ez egy dellorto phbg 19.
Hello !
Érdekelne a 49 cm3-is tábla.
Mennyi lenne az ára, és milyen széles illetve hosszú?
Írj a kiskutya2@citromail.hu ra.
És akkor irták itt hogy gyárilag 90-es főfuvi van benne. Akkor azt hogy értelmezzem?
Szevasztok!
Nekem van egy jóöreg DT80-am egy levegős,amit felujitottam(ujdugó furás főtengelycsapágy) kellene nekem egy berugókar, remélem van vkinek!
továbbá kérdezném én hogy ilyen karbi van a yamahátokon(nemtom ez kinek a képe volt)
lényeg hogy nekem ilyen volt felrakva rá, de kaptam hozzá gyárit is, csak abban a réz csavar atom kuka és nincs minta darab hogy esztergáltassak eggyet, gomboké:(
segitség!


Hali

Sőt,kéne valami elérhetőséged is...engem meg érdekelne a gumi szetted...

Üdv