Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2T-be való hajtóműolajra gondoltam én!
Hali

majd egyeztessük,én vettem egyet,de nem az enyémhez való,több kábel jön ki...szerintem újabb dt-hez való lehet
Végre egy normális válasz. Köszi
Váltóba nehogy 2t olajat tegyél ember :)
Jah, karbira pucolást, ha szivatóval megy, akkor tömődés lehet. Viszont emiatt állítani nem kellett volna, csak pucolni.
Mondjuk a hidegen jó, melegen nem az meg a sokalás vagy az überkeveselés előjele (bár akkor hidegen is szar, csak "még" megy)
Próbálj hígabb olajat.
Tekerokkel csak az alapjáratra, illetve közvetlen környékére tudsz hatni.

240-es fuvóka meg átfolyásra van számozva nem átmérőre.
Szia
Nem biztos hogy drága, inkább csak jó kapcsolatok kellenek. Keresni kell bontóban 17es felnit, lehetőleg alut, de ha küllős az is jó csak egyezzen a DT küllőszámával. Aztán kell hozzá küllő. Ez az ami a fő drágaság benne, mert küllőt csináltatni kell. Aztán átfűzetni a DT felni agyára, így maradhatna a dt tárcsája, már csak gumi kell és nagyjából rendben van.
VAGY
Vehetsz excel stb felniket komoly összegekért. De azt csak be kell rakni.
Ugye? Amúgy mi a probléma? Az adatlap azért ilyen mert mindig károg a sok köcsög. Ki van töltve.
Ha a nagy doboznál a CDI-re gondoltál akkor nekem van eladó! Ott van a profilomban.
Vicces csóka..................
Szép az adatlapod.............
Nagy IQ-ra vall...
Amúgy mióta megvan a motorom, repsol-t használok.
Csáó!
Szeretnék venni valami supermoto-t, és nézegettem a DT 125 X-et is. Annyi a baj hogy elég drágák. Az R változatot "átalakítani" sokba lenne?
Most ha létezik 2T olaj, meg 4T és az én motorom 2T, akkor nem jut eszembe 4T-t venni bele. De ha a nagy yamahaba azt mondták, hogy az a jó, akkor biztos így van. Bár az én kuplungom nem csúszik, a tied meg igen!
SAE 10W30 MOTOROLAJ! Ennyit ad meg a gyár LC, LC2 és R tipusoknál.


akkor tévedtem
A Yamaha által kiadott gyári hivatalos dt125r szervízkönyvben is normál 4t 10w30 olajat ír! Nekem is az van benne, és hibátlan vele!
Győrben a YAMAHA DELTA kereskedésben katalógusból választottunk olajat. Talán ott nem tévednek. A régió legnagyobb yamaha motor és alkatrész kereskedője.
CASTROL ACTEVO 10 W-40 vagy 15W 40 (kint van a műhelyben fejből nem tudom, a számla is ott van, holnapra megnézem)
Kuplungadalékos 2T olaj való bele, nem 4T!
Még nem volt rá időm kiganézni a karbit. Éjjeles vagyok. :( Én is arra tippelek. Mert a légszűrőt mindig kimosom, és van légszűrőolajzó is, szóval azzal nincs gond.
Szia!
DTR-em van. Igazából egy nagy fekete doboz lesz a problémám a power nem működésére. :))) Majd a hétvégén konkrétan leírom mi kell. Tudsz eladót? :)
ja egyszer jártam már úgy, hogy a zégergyűrű leesett és a síbertű beleesett a porlasztóba, és csak szívatóval bírtam hazavergődni.
Tekerd le a porlasztó tetejét, hátha te is így jártál
nem biztos, hogy az a baj, de ugye a dt az 2T és ha 4T olaj van benne ...
Karbit kiganéztad?
akkor még a légszűrőt is ellenőrizd le!