Jah, karbira pucolást, ha szivatóval megy, akkor tömődés lehet. Viszont emiatt állítani nem kellett volna, csak pucolni.
Mondjuk a hidegen jó, melegen nem az meg a sokalás vagy az überkeveselés előjele (bár akkor hidegen is szar, csak "még" megy)
Szia
Nem biztos hogy drága, inkább csak jó kapcsolatok kellenek. Keresni kell bontóban 17es felnit, lehetőleg alut, de ha küllős az is jó csak egyezzen a DT küllőszámával. Aztán kell hozzá küllő. Ez az ami a fő drágaság benne, mert küllőt csináltatni kell. Aztán átfűzetni a DT felni agyára, így maradhatna a dt tárcsája, már csak gumi kell és nagyjából rendben van.
VAGY
Vehetsz excel stb felniket komoly összegekért. De azt csak be kell rakni.
Most ha létezik 2T olaj, meg 4T és az én motorom 2T, akkor nem jut eszembe 4T-t venni bele. De ha a nagy yamahaba azt mondták, hogy az a jó, akkor biztos így van. Bár az én kuplungom nem csúszik, a tied meg igen!
Győrben a YAMAHA DELTA kereskedésben katalógusból választottunk olajat. Talán ott nem tévednek. A régió legnagyobb yamaha motor és alkatrész kereskedője.
CASTROL ACTEVO 10 W-40 vagy 15W 40 (kint van a műhelyben fejből nem tudom, a számla is ott van, holnapra megnézem)
Még nem volt rá időm kiganézni a karbit. Éjjeles vagyok. :( Én is arra tippelek. Mert a légszűrőt mindig kimosom, és van légszűrőolajzó is, szóval azzal nincs gond.
Szia!
DTR-em van. Igazából egy nagy fekete doboz lesz a problémám a power nem működésére. :))) Majd a hétvégén konkrétan leírom mi kell. Tudsz eladót? :)
ja egyszer jártam már úgy, hogy a zégergyűrű leesett és a síbertű beleesett a porlasztóba, és csak szívatóval bírtam hazavergődni.
Tekerd le a porlasztó tetejét, hátha te is így jártál
majd egyeztessük,én vettem egyet,de nem az enyémhez való,több kábel jön ki...szerintem újabb dt-hez való lehet
Mondjuk a hidegen jó, melegen nem az meg a sokalás vagy az überkeveselés előjele (bár akkor hidegen is szar, csak "még" megy)
240-es fuvóka meg átfolyásra van számozva nem átmérőre.
Nem biztos hogy drága, inkább csak jó kapcsolatok kellenek. Keresni kell bontóban 17es felnit, lehetőleg alut, de ha küllős az is jó csak egyezzen a DT küllőszámával. Aztán kell hozzá küllő. Ez az ami a fő drágaság benne, mert küllőt csináltatni kell. Aztán átfűzetni a DT felni agyára, így maradhatna a dt tárcsája, már csak gumi kell és nagyjából rendben van.
VAGY
Vehetsz excel stb felniket komoly összegekért. De azt csak be kell rakni.
Szép az adatlapod.............
Nagy IQ-ra vall...
Szeretnék venni valami supermoto-t, és nézegettem a DT 125 X-et is. Annyi a baj hogy elég drágák. Az R változatot "átalakítani" sokba lenne?
akkor tévedtem
CASTROL ACTEVO 10 W-40 vagy 15W 40 (kint van a műhelyben fejből nem tudom, a számla is ott van, holnapra megnézem)
DTR-em van. Igazából egy nagy fekete doboz lesz a problémám a power nem működésére. :))) Majd a hétvégén konkrétan leírom mi kell. Tudsz eladót? :)
Tekerd le a porlasztó tetejét, hátha te is így jártál