Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali

milyen elektronikát keresel pontosan?
komplett kellene?
Gyári előírás szerinti kuplungvédős olaj van benne. Egyébként van szűrő a csövön ;) thx, várom még a megoldásokat!
benzinszűrőt a csőre! amúgy gyárilag 4ütemű olaj van hozzá előírva? Nem kételkedek, nem ilyenem van, csak ez olyan furán hangzik. Az én 50-es Dt-imnél eddig mindig fordítva volt, hidegen jobban tapadtak a lamellák. Kipróbálnék más olajat is. Biztos akad itt valaki, aki mást használ és tudja
Van egy kis problémám.
Ma kint voltunk csapatni. Húzom a gázt, egyszer csak elkezd fulladni, és megáll...rúgdalom, semmi. Motor üzemi hőfokon. Nem füstöl, nem csörög nem zörög. Ráhúzom a szivatót, rúgok rá párat, felpörög elindul. Gázt húzok neki, motor lefullad. Szivatóval megint elindult, alapjáraton kis gázzal járatom kicsit, megint pörög, megy minden ahogy kell. Ezt még egyszer kétszer eljátszotta, csak úgy tudtam hazajönni, hogy rángattam a gázkart és folyamatosan pörgettem, alapjáraton fullad. Állítottam a karbin, mosás után minden fasza megint. Hidegen jó. Nem értem.

A másik probléma, hidegen csúszik a kuplunk magas fordulaton. Aztán kb 500méter után, feldobálom 6ig, már jó a kuplung húz rendesen. Ez miért van? Gyári castrol 4T 15/40es olaj van benne, amit most cseréltem nem rég. Új kuplungszett teljesen kicserélve...

Illetve aki tud eladó elektronikát DThez, írjon a yahzee@freemail.hu címre.

Köszi a válaszokat előre is!
Sziasztok.
Yamaha dt 125 R-hez keresek karbit.Ami még nem lett barkácsolva.
Köszike.Csáááááááááá
Csak a 350-es 4 ütemű! a dt meg 2!
olyan már nekem is volt hogy terepen 90km felé tettem tartalékra a 80ast...
aszfalton meg 60-70es tempónál 3,5 80as felé meg 4,5 volt a fogyasztás
ha azt vesszük hogy a 350es legjobb fogyasztása meg 3,7ben állt meg aszfalton kb 80as átlaggal, akkor elég sok a 80asé
Hiába irod neki....elkönyvelte magába hogy egy DT nem ehet meg terepen 100-on 15-öt. ENNYI! Mi meg tudjuk, hogy igen.
Látom kicsit elkalandoztatok . Szó nincs egy helyben dagonyázásról.
Hanem gyorsabban nem lehetett haladni. Az ATV-s haveroknak is ásta el magát a gép . És azok sem mai csirkék szóval ilyen a terep ahol egyenes volt ott pedig mocsaras és azért nem lehetett haladni.
Ez a terep szerintem megkérdezi a gépet. Na de ha kedvetek van gyertek el és nyomjuk együtt le ezt a kört :)
De jogsival használom. NEM biztos, de mintha arra emlékeznék, amikor szétszedtem a karbimat, hogy a főfuvókára 240 volt írva (!). De ezt nagyon kétlem, hogyha gyárilag 90-es van benne. De majd ha lejutok a műhelybe szétkapom...
azokat akárhogy tekergeted nem eszik kevesebbet
tegyél bele kisebb főfúvókát, akkor kevesebbet eszik, de nem sokkal és sokkal szarabbul megy
vegyél egy 350es 4t gépet aztán az kevesebbet eszik
pl csomó etx van kb 125ös dt árban vagy még olcsóbban
Ha DT 80 karbiján a LEVEGŐ CSAVARON kijjebb tekerek, amig nem tortyog és nem változik a "hangja"-"teljesítménye"-rendesen kipörög....akkor kevesebbet fog enni?!
Féklevegő itt is "szabályzódik" a keverőcső cseréjével. Node nem is ez volt a mondanivaló lényege, hanem hogy sok urban legend terjed.
Egyébként a több féklevegő megint egy érdekes dolog, de nem akarom szétoffolni a topikot.
Írol nekem egy szép íméltot? :)
Szerintem a 2T karbiját felesleges összehasonlítani egy Lada karbival.
Ott nem egy főfuvi van, hanem kettő, mindegyik torokhoz egy. És a féklevegő fúvókákkal szabályzod az átáramlási üzemanyag mennyiséget. Asszem a gyári adat 112-125= benzin 150-150 féklevegővel. Ezeket cserélgették annó (már aki értett hozzá) 130-140-re, 170-190-es levegőfuvival társítva. Innen még azért volt finomítás, mert össze kellett hangolni 2. toroknyitáskor ne legyen benne luk.
Sokat csináltam, ezért ismerem.
És jobban ment tőle a zsiguli, meg is ette a fejem!
De akkor valahogy ez nem érdekelt, más volt a pénz értéke, és a felfogásom is..........
-----------------

Amúgy meg már párszor leírtam, ha valaki krosszpályára használja
a mociját, meg hobbizni, és szívja a fogát a fogyasztása miatt az járjon inkább busszal.
Van turbós autó a családban, az 15 Litertől eszik felfelé, határ a csillagos ég!
Nem egy "gyereket iskolába hordom mindennap" autó ezt elmondhatom.
2 perc autókázás után, az adrenalin az egekbe szökik..........
(535i Turbó vams-el vezérelve, 1,5 Bar nyomáson 520 Ps hátsókerékre.......... )
Én nem abban kételkedtem,hogy a karbiméret szerintem befojásolja drasztikusan a fogyasztást...hanem hogy magamtól idézzek: "80 as lc2 be gyárilag 20as mikuniba 90es főfúvóka van,125lc2 be 28 mikunival 130körüli,kettő között elég nagy külömbség van....valszeg fogyasztásbeli is...." persze ahogy mondod áramlási sebességtől is nagyban függ! Nah mind1 lehet én nem jól fogalmaztam! Egészből csak annyit akartam kihozni,hogy részemről hülyeség az 15liter persze szélsőséges esetekben ahogy írtam,lehet dagonyában szenvedni órákon át km meg nem gyűlik persze lesz nagy fogyasztás! 80as dt nek meg igen csak vannak korlátai a maga 10hp-s teljesítményével,uh crosspályán nem sok esélye lenne tempót tartani nagyobb motorokkal az sx es példát sem így értettem! Ő ment elől én meg végig kopon utána,am a 80as fojtott rendszer 6000rpm re van "hangolva",nem kell forgatni,ellenben a gianelli rendszerrel(7től megy 11ig) talán ezért is nem fogyaszt sokat! Akinek mg van pl mumiDt sztem meg tud erősíteni abban,hogy akár hogy is kínzod...6fölé nem igen megy...
Őszintén szólva nem értem a választ. Vagyis a választ értem, csak a miértjét nem és hogy kinek, miylen hozzászólására válasz a válaszod.

Arról volt szó, hogy szerinted a karbiméret drasztikusan befolyásolja a fogyasztást. Leírtam, hogy ez nem igaz, ez egy tévhit. Azthiszem elég jól leírtam a miértjét, bár nem vagyok túl jó fogalmazó.

Kihegyezett 80as versenygépről rajtad kívül senki sem beszélt vagy elkerülte a figyelmemet. Én a karburátor torokátmérőjének változtatásáról, illetve annak tapasztalati hatásairól írtam. Ez egy gyáva mustangtól kezdve a 207-es babettán át a dt125-ig így van, mint ahogyan a dt80-ig. Teljesen általános dolog.

Feleslegesen nem írok, de ha pl egy krosszpályán versenyszerű tempóban megállsz 6 literből úgy hogy tartod a többiekkel a tempót, akkor le a kalappal, minden elismerésem.
Hello mindenki! Egy ismerősöm kérdezne egy olyat, hogy mikortól baj az első telónál az olajszivárgás ( szimeringkopás ). Aztán ezt otthon meg tudná-e szerelni mennyire szétszerelős speckószerszámos.... És hogy tudja valamelyikőtök esetleg a hozzávaló szimering számát? Neki is egy Yamaha DT 50 SM-je van, szal engem is érdekel a dolog bár még nem esedékes. :) kb 2005-ös évjárat. Segítséget előre is köszönjük! cső
HAgyd a fenébe, nem akarnak tanulni.
ha valakinek van eladó DT hátsó lánckereke az írjon kösz előre!FONTOS LENNE
az nem jó nekem 4 csavaros meg 42-48 fog között kellene
azért kösz szépen!
asszem 6 csavaro, de ha rákeresel webshopokban, akkor ot találsz méreteket is. 51 fogas. Nem tudom, menyit adnál érte? 428 as lánc megy rá
4 csavarral lehet felfogatni?
Hány fogas?
és mennyi lenne az ára?
Gyári DT 80! A hátsó kicsit cápás. Azérrt cseréltem le. De még elmegy vele. Sajna nem tudok képet csinálni, mert be van kötve a lábam azt nem tok menni sehova se
Hány fogas és milyen a felfogatása?
képet tudnál küldeni?
köszi előre is!