Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes,én 1500-at is hallotam valahol,szorso illesztéssel
én viszont a kb 700km-t betartottam minden motornál,megéri
Tegyél egy kupaknyi olajat a tankba és ne kínozzad a vasat.
Szerelők (fele) azt mondják hogy 500 km-t bírjál ki úgy hogy szépen finoman mész vele, nem húzod neki mint egy állat és nem is erőlteted.
Hivatalosan pedig 750-1000km lenne amit senki sem bír ki ezért mondanak a szerelők 500-at. Nekem is nemrég esett át a motorom egy generálon és ezeket betartva tökéletesen működik minden és a hangjára mások is mondják hogy csodaszép a többi motorhoz képest. Haver pl húzta a DT-nek azért rendesen dugó csere után és dobhatta is ki a kukába 200 km után (nem valami gagyi hanem prox dugó volt benne).
Tudom most majd jönnek a kommentek hogy van aki 2 km-t járatta és máris rángatta a gázt csak ez olyan hogy vagy bejön vagy nem. Amúgy pedig jelenősen hosszabb is lesz az élettartama mintha elkezdenéd neki ész nélkül húzni.
ok, köszi szépen!
Szia!
Szerintem az hülyeség. Max. első inditásnál egy 15 percet járatod. A benzinhez tegyél még olajat! Ez FONTOS. Meg ne is küggyedneki egy pár 100km-ig. ezt pontosan énsem tudom, hogy mennyi
sziasztok! hengerfúrás, dugattyúcsere után, mire érdemes figyelni majd üzembehelyezéskor? hallottam ilyet hogy alapjáraton pár liter benzint égessünk el stb., vagy nincs ilyenre szükség? köszi
aprilia tuareg rally 125 36os karbival -1 óra terepezésen 6 lityó benga.Mondjuk ment is../31 le/
A 2. hsz em nem neked szántam!
Így a korrekt kiszámolni valóbban:) Akk ez bizony tényleg ennyi...bár ha 3,5 óra alatt mentél 32km et...akk nem csoda! 10km/h-s átlagsebességed sem volt!
azért tudom a kilómétert , mert felraktam egy GPS-t és rá egy offroad szoftot (GPS Tuner) elindultam és mire hazaértem 32 km volt ezt kb 4 óra alatt (félóra pihenő). Teletankkal indultam és most teletankoltam és belement 4,5 l .Nem egy bonyolult matematika ezt kiszámolni , szóval egyszerű mint egy főtttojás.
Úgyhogy ennyi.
Van még most nézem a motoron króm sportkipuf is .
Te meg sztem tuti h nem tudsz számolni....nekem volt 80as 4alatt evett országúton,terepen úgy hogy nagyobb motorok után mentem csak...4,5-5! 20as mikunival 15öt
Nekem 25ös olasz mtx em volt...sokszor kínoztam én is több cm es sárban hegyekben 1-2-3fokozatban 10litert evett 100on! Haveri társaság többségének 25ös enduroi voltak,tsr,tsx,dt lc2,dt r stb...nekik ugyan így használva 6-7körül megállt! Ezért is adtam el...30km alatt 4,5 liter az 100km en kb 15literes fogyasztás ami nevetséges már már hihetetlen 28as karbival ennyit h lehet megetetni! Jelenlegi motorom(crm) 4et eszik úton(lakott területen belül,tehát mondhatom városi fogyasztásnak),terepen még nem néztem,de nem hinném hogy sokkal több(1-2liter)!
Helló mindenki!
Van 1 kinti papiros dt 25 elég patent a korához képest gyári még bontatlan blokkal ,minden alkatrésze eladó.Komplett blokk ,karbi szép kerekek stb.Csak 1be ne kérjétek mert 125/50 NEM JÁRHATÓ.
Ha vmi kell irjatok mailt vagy teló. itt mától hirdetem a motort.
Ide nem szoktam benézni.
Sziasztok
Hali mindenki, 80-as LC I-es DT-mhez szeretnék valami tuning kipufogót, Eddig 30 alatt nem nagyon találtam tudnátok segíteni?
jó, volt egy kicsi lejtő is de ott sem lehetett jobban menni mert gödör gödröt ért , elmosta a víz az utat . Első hátsó fék behúzva .
Helyenként még 50 cm-es hó fent 1700m magasan
Nekem is ennyit eszik a 80-as!
Ezért megyek már alig terepre....
Folyamatos emelkedőn? Visszafelé nem is jöttél? :)
Ha tényleg 2-3 volt csak, akkor nem sok sztem.
Sziasztok

a hétvégén motoroztam egyet ami kb 30 km lehetett de olyan terepen ahol 2-3- asba max 4 be lehetett menni a kis 125 LCII -vel
és a fogyasztásom 4.5 liter volt a 30 km -alatt. Folyamatos emelkedőn és erdei terepen, tengelyig érő sárban és patakokban. Ez normális szerintetek ilyen terepen?

üdv
Navahao
szóval szerintem
De webshopot is fellehetne hívni, hogy ne szart küldjenek.
mi az az "szvsz"? mert nem tok' rájönni
Sajnos webshop...szóval erre nincs lehetőségem
Ez webshop vagy helyi shop?
Mert ha helyi shop, akkor szvsz simán tudsz válogatni. Nálam bevállt szokás. :)
Nyilvánvalóan igaz,de lehet a rossz csomagolás következtében történt ez meg!
Hát ha megvan törve, az nem 2400Ft-t ér, hanem semennyit.
Athena.
Nyilván a mókolt motorok 99%-a hulladék, de ez mindehol, minden márkánál így van. (halkan mondom: nem kell messzire menni..)
Aki a márkakupában versenyez szvsz mindenki igényesen dolgozik vagy próbál, eleve ez egy kulcsa, hogy végigmenjen, meg ne kanállal kotorják fel az aszfaltról.

Dt-t megcsinálni tudod mennyi pénz lenne?
Ugyanannyi, mint pl egy Simsont, k*rvasok, még akkor is ha magad csinálnád. Persze most jön majd a felhördülés, de az egyedi gépmunka mindenhez ugyanannyiba kerül. :)
Korlátait a blokknak nem ismerem, de gyakorlatilag ha nekikezdenék egynek nem sok minden maradna meg az eredeti felállásból. És ekkor még 1 év simán elmehet a törnek az alkatrészek c. sztorival.

Egyébként ha már légszűrő. Én maradéktalanul légszűrő párti vagyok, annak ellenére, hogy a gp50-ben, gp80-ban ez kb ismeretlen fogalom volt, de ugye ők futamonként cseréltek motort.
Akárki megkérdezett pl a bolti gagyiszűrőről is lebeszélek mindenkit. Az gyakorlatilag nem szűr semmit, csak holtsúly.
Ha nem műgyantázok dobozt, akkor is legalább egy szívacsréteget teszek a tütére. De jobban híve vagyok a méretezett légszűrőháznak, malossinak van ilyen red filter nevű anyaga, azt is gyakran kenem, elég jó légátenedése van.
Szerintem te baromi rossz helyen jártál, hogy ez fogott meg.
Bár ismétlem, szerintem sajnos kevés igényesen épített motor van.