Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OFF: Mielött valaki félre érti...:nemvagyok se fideszes,sőt Béla nevü ismerősöm se sok akad...
duplája az Athena szett! Az Apriliámhoz amit sajnos eladtam ahhoz Athena szettet vettem,nagyon jó minőségű cucc az biztos!
Hehe

érdekes,amikor én eljöttem (Tudod már ha jól látom honnan) kb 1-1.5 éve akkor a legtöbb simson agyon volt "lukazva" babetta gyujtás+0 légszűrő...galériát elég volt lesni,azok akkor mik voltak?
tuning-ból meg ugye 1.hsz után ki lett tiltva mindenki,akkor oda minek írjak?

ezért is léptem le,nem követtem hogy nektek sikerült-e megcsinálni...ami ott volt az már csak fika meg tanya tuning(jó,volt ahol bolti direkt szűrő akadt)

ilyen mérést én ott nem sűrűn láttam,tény hogy fentvan a videó,nem pontozom le,jól is megy az a simson,de ahogy meg voltak oldva....

{az érdekes hogy te akadsz fent mindenen,szerintem Babikával is sikerült közös nevezőre jutni...}

viszont kiváncsi lennék ha elkezdené valaki "megrecskézni" a Dt-t,beleölni jópár napot+pénzt,mennyire lenne vad?

Részemről vége,Szar a dt,hajrá fidesz kukutyin és a Béla,dt meg marad boltbajárni

OFF
Ha nem több ezer forinttal drágább, akkor vedd meg bele a jobbat. Látom csinálgatod a motorod, szerintem akkor legyen már normális benne. Úgy nyugodt szívvel fogod használni
Srácok van a motorhoz az az olcsó koreai vagy nem tudom milyen tömítéskészlet/2400Ft körül/egyszer már vettem ezt a fajtát de a hengerfej tömítés eléggé "össze vissza volt benne törve"szóval annak is jónak kellene lennie vagy mindenképpen Athena legyen szerintetek?Nem akarok pasztát tenni a tömítésre semmiképpen sem szóval remélem jó lesz,ja és egyébként most lett megsíkolva a hengerem!Előre is köszönöm a segítségeteket!
Szerintem az jó ha vitatkoznak egy fórumban, hiszen azért fórum, de itt mindkét oldalról elszabadultak az indulatok. Valahol észre kéne venni a határt mindenkinek, a gyakorlati tapasztalat és a komoly elmélet-szakmai tudás között. Van aki csak egyikkel, van aki mindkettővel rendelkezik, ennek ellenére ne az legyen a cél hogy leosszuk a másikat ha igaza van és többet tud, de az okosabb se kezdjen el féloldalas elméletet írni, mert akinek írja azt úgysem érdekli a gyújtás görbe (bár engem érdekel), csak hogy menjen a motor. Direkt nem nevesítettem senkit, nem is akarok bántani senkit, én se sok mindent láttam még.
Ha kérhetem minden motortulaj nevében, akkor próbáljunk egy normális hangszínt felvenni, és ne húzzuk szét a fórumot, mert nincs Mo.-n mégegy DT fórum.
kb....deéteé shouw
Üdvözlöm a kedves betérő fórumolvasókat a "Maunika sóban"...
Miért?
Szerinted a sima bolti lendkerékék acélból készült?
Vagy az újabban előállított h.fejtömítéseknél (személyautókra gondolok) nincs Loctitepaszta a vízterek körül?
Valószínűleg véletlen van az is ott.
Minek akadékoskodsz?
Te meg erre élvezel?
Részemről befejeztem, mert úgy látom (te-ti) mindenkinél csak okosabbak lehettek, és ezt mindenféleképpen a másik tudomására kell hoznotok...
Tudálékosak vagytok, ebben főleg te viszed a prímet.
Amúgy az msn-t nem kell letörölni...elég ha nem jelentkezel fel...
ez is egyszerű mint egy ék.........
Ideje lenne befejezni a dolgot és érett emberként viselkedni ,most hiába mondom az "okos enged..." szöveget,de legyen egy "okosabb" aztán kész,felesleges hülyeségeken vitatkoztok!
Igazad van, bár abban nincs, hogy ezt nem privátban kell megvitatni, mert sehol sem kell folytatni. Egészen egyszerűen nem kell reagálni a provokációra.
Ja, marhára tudhatod egy DTvel és a Simsonoddal a hátad mögött.
Meg hogy 70-es 4 felömlős hengered volt, hát erre mit mondjak.
Kicsit kiműveled magad, nem kell nagyon, akkor rájöhetsz, hogy létezik 70-es hengerből 1 lóerős is, meg 26 is (Pl stage 6 r/t). Sőt kicsit tovább műveled magad, akkor rájössz hogy nem a felömlők számával nő a teljesítmény.

Pl terveztem egy hengert annó, emzoli faragta ki a tulajának, szimpla 2 felömlős, 70-es, 6500-as fordulaton 8.2Le-t ad. Mégcsak nem is forog. Ez bármennyire is nem tetszik, teljesítménymérő padon lett mérve. Babikáé sem volt egy nagy show, 14.5Le-t tudott, azzal az áttétellel amivel használta pikkpakk leforogta a 12500-at 5-ben, igen nem elírtam, 5.-ben és 110-nél énekelt, hosszabb áttétellel nyilván ment volna tovább.
És ne félj, ezek nem csaló simson óra, nem csaló dt óra, és nem haver 250-nél 300-at mutató gixer órájával lettek lemérve, hanem pontosan. Had ne mondjam mennyire is nehéz egy ilyen motor, dt majdnem duplája.
De nem akarom szétoffolni a topikot, nézd meg a videóim között a mucsamotor c. videót. Kimentünk vele videózni, mire kiértünk kinyögte, hogy nem jó a karburálás, kinn meg jóformán semmi sem volt, ezért csak nyúlott ,alig bírja áthúzkodni az 5 gangot.
Nézd meg, adjál rá egy 1est, mondd el mekkora szar, aztán utána töltsed fel a tiédet, hogy hát az is 70-es, az is 4 felömlő és éppen ilyen, mint ez, tudod milyen egy 70-es simson és a dt-d szarráveri, mutasd be és utána elhiszem, hogy tudod miről beszélsz.
De van 60-as két felömlős simsonom is, az is megy 90 felett (nem 90-nél 100-at mutató dt óra, hanem gps szerint), utcára készítettem. Nem recskázok rá, hogy hú ennyit megy, ennyit megy, alúlról húz, jól használható, vizes, mindent kibír. Tanyatuningos kisdt-k, simsonok 90%a nagyobb köbcentivel több felömlővel nem megy ennyit se. Vagyis dehogynem, dt óra szerint persze igen, de közben én kevesebbel megyek és maradnak le, viszont egyszer nem jutott eszembe recskázni ilyenekre és atom lefikázni dolgokat, úgy hogy nincs rálátásom.
Egyébként sincs alapja, mert a kreidler 50ccm-ből spa-i pályán 200 felett tudott, úgyhogy ezt a kinek van nagyobb fasza dolgot szerintem feljeteni kellene.
Nekem tudod sosem ártott semmilyen motor, hogy fájjon, ha valamelyik jó. De úgy gondolom, hogy kissé szánalmas ez a meradété már rezós volt, bezzeg a simson és hasonló dolgok tömkelege. Nem mintha a gyári csöve egy S50B-nek ne lenne "rezó".. de hagyjuk az ilyen fennakadásokat. Szóval nekem semmelyik nem ártott, semmelyikkel nincs bajom, olyanok amilyenek. De ne már egy 25-ös dt-ről kezd a kinek van nagyobb fasza játékot, mert elröhögöm magam, meg hogy neked volt simsonod. Ennyi erővel mondhatnám, hogy mekkora szarfoshugy a dt, mert a 73-as malanca e2c kis huszönötösön már monoblokk scarab nyergek voltak szériában (amit hát ha érdekel elsúgom, hogy 125-ös morbidelliken volt gpben).. Nézd meg melyik yamahán van vagy mégjobb, melyik dt-n. :) Mondom, semmi bajom a dt-vel, tökéletes úgy megy egy dt ahogy kell neki, teljesen megbízható motor, semmi baj nincs vele. A baj azzal van, hogy nincs rálátásod a dolgokra és mégis megakarod magyarázni azt, amiről lövésed sincs :) Azt is elhiszem, hogy mivel van dt-d arra recskázol egész nap, szerinted az a világ legjobbja, de kicsit nyitottabb lehetnél.
Egyszer elkellene menned egy veterán versenyre, aztán akkor belánád, hogy egy motor nem annak függvényében gyors, hogy milyen felirat van az oldalára festve. Úgy gondolom egy ilyenre elkellene menned, aztán utána sok kérdést megválaszolnál magadnak.
Nem tudnátok valahogy privátban megvitatni?
Húú, hát ez jó. :)
Elöbb még az volt gond, hogy egyszerű és gyors javítás, most meg már a precizitás a lényeg. Micsoda pálfordulat.
Úgy írtad, mintha a csavarból készült lendkerékékkel vagy a pasztázott mókolt hengerfejtömítéssel nem talánra vagy egyátalán ne lett volna jó a megoldás. Ez mókás :)
Srácok van egy DT indexem ha valakit érdekelne esetleg,meg egy olajpumpám/DT 80/
Van itt valaki akinek 3 lábú reléje van a DT-n? :D akinek az van írjon pls :D Van a B+ az E- és az L az mi? :D
Örülök neki, hogy így a végére azért közös nevezőre jutunk.
Még annyit tennék hozzá, hogy gondolom S.A. féle 70/4f-ed volt.
Az enyém azért más volt.

Széles utat! :)
Aha,le hát,bármelyik simson
Ha a 125 TZR-t sikerült otthagyni,akkor egy simsont ne hagyna ott?
nekem is van simson is/Dt is,én is tudom mit beszélek

igaz ezt a 3. továbbváltást már hirtelen felindulásból írtam,de én nem éreztem a 70/4 simsonon sem hogy meglódulna húde jobban mint egy dt...

Én viszont nem látom értelmét ebböl vitát csinálni,simson egy marahajó kis gép,gyári 50 gép kb 2l elvisz nyugis tempóba...alkatrész árak se annyira vadak
babi, a Citomail egy széklet, nagyon sok mindent visszautasít, például a levelezőlistákat, és a számot tartalmazó mail címeket is, tehát az enyémet is.
Írj a buzerpipa@freemailra.
Én föld jegyű vagyok. Bak.
Aki nem a szerencsében bízik!
Ennyi.
A szerencse nem az autószerelés velejárója.
Vagy jó lesz a fék vagy nem....
Nekem veled semmi bajom nem volt, elismertem, hogy mindenkinek segitessz.Próbáltam kimaradni a szócsatából, mert tudom, hogy igy neten keresztül, lófaszra sem jutunk vele.

Erre te beszólózol, hogy én hülye vagyok.

Te erre,hogy reagálnál, hogy egy tök ismeretlen személy, alaptalanul lehülyéz?
Te nem tudsz olvasni?
Most írtam le, hogy "mire fussa."
Erre megerősítesz ebben....te tényleg idióta vagy....
Ki akar versenyezni?
Volt itt erről szó, esetleg degradáltam a motorod?
Azt mondtam akkor szólj ha te csináltad....s nem más...
Egyébként ellenőrizhető továbbra is az előgyújtás. Még pont te példálóztál műszerekkel :)
Egy megszásnál még az sem kell.
Ha a te módszereddel csináljuk aminél a vakszerencsében kell bírni, hogy elfordul-e.. Na 2-3 után csak sikerül neked is.

MSN-en megkeresés:
Én már kb másfél éve töröltem magam msn-ről, annyian kerestek meg, hogy már túlságoan fárasztó volt. Csinálok-e tuningot, tervezek-e rezót, ez a baja és hasonló kérdésekkel... szóval aztán egy idő után töröltem magam.
Had ne sajnláljalak, hogy az a pár ember aki ide ír ott kérdez. :)
Á, hiába lépné le. Tudod hogy szokott lenni, hogy akkor éppen pont baja van, nincs beállítva és akkor is erősebb a dt-je, mégha látványosan szarabbul is megy.

Egyébként is ezt a dtvel példálózást eleve nem értem, nem modnom nem rossz kis motor, de azért pont dtvel példálózni... na ne már.