Ha még meglenne a simsonom, mondanám, hogy álljunk ki egy gyorsulásra.elvinném a motorom oda ahol laksz, futóval, és az állná az utazási költséget, aki nyer.
Sajnos már nincs meg, de ha ragaszkodsz hozzá, akkor viszek olyan simsont, ami lelépi a dt-det.
Van dt-m, volt simsonom, tudom melyik, hogyan gyorsul.
Igen ezzel én is sokat találkoztam rotyogós fórumokon.
Ez röhej.
Az ék feladata pozicionálás!
Meddig is tart a feladata?
Addíg, amíg fel nem húzatod a lendkereket a főtengelyre. De mivel nem tudod fixen blokkolni a főtengelyt, és egyben a lendkereket felhúzatáskor, amíg fel nem illeszkedik a kúpra rendesen, előfordulhat a lendkerék elfordulásának a veszélye a főtengelyhez képest.
Mivel már rajta az alátét és az anya, így nem ellenőrizhető, hogy elfordult -e vagy sem.
Nekem is volt rotyogóm, az alaplap felfogató csavarokat furatát reszeltem oválisra, így állítható volt az előgyújtás lendkeréklevétel nélkül.
Ha már a gányolásnál tartunk.
És hogy elfordul -e a lendkerék pozicionáló ék nélkül?
- Az nem az emberi szaktudáshoz köthető, hanem csak szerencse kérdése....
Fogadni mernék hogy 2 dt-n nem sz**nál annyit mint a drága kis simsonnal,légszűrőt hogy is oldottátok meg nagy precíz urak a 8 felömlős babetta gyujtásos 7 sebességes agyon tuningolt motron? Na,ti se gányoltok .....
Szar ám a Dt,hidd el,jóval kevesebbet kell egy simsont szerelni/olaj helyett kb a sár is jó,de állítom hogy 3. feljebb nem váltok akkor is otthagyom akármelyik simsont
akinek meg ennyi ideje van,reszelgessen ne ide jöjjön b***tatni a kis "szutyok" Dt-s "hülyéket"
Amit Karika is írt,legtöbben gyors választa/találkozók megbeszélésére jönek...+1-2 cuccot egymás közt 1/3 árba adunk
ok, vettem a lapot ,jó volt...
,de azért megválaszolod a kérdésem? ,vagy te is olyan ember vagy aki feldobja a lasztit, de amikor el kéne kapni akkor jól elszalad...
"Amúgy hogy mikor zár a megszakító az számít a szikra leadási idejébe nem?" ezt a sort idézted tőlem. Ebben árulja el valaki, hogy hol van az az állítás, hogy a megszakító zárása idézi elő a szikraképződést. Baj ha megkérdezem, hogy beleszámít-e? Hamár vannak itt, akik tudnak rá válaszolni.
Már nem hengerfejes a dt-m.
elkövettem azt a hibát, amit te is, ugyanis nálam is hétvége volt.
A motort nemrég vettem, így előéletéről csak annyit tudtam, volt már ilyen hiba vele, lesíkolták a h.fejet, meg dobtak alá egy új tömítést.
Furcsálltam is mikor szétszedtem hogy csak egy 0,3-as lemez van alatta, és nincs roppantás az égéstér körűl. Gondoltam paszta megfogja. Jó is volt egy hónapig. Következőre vettem magasabbat ami fele (nem klingerit, valami más német anyag már nem emlékszem a nevére) és lemez. Azzal összeraktam paszta nélkül, minimálisan megzsírozva, és azzal jó lett.
Nem mindenki gánymester, ha próbálkozik ennyit elmondhatok...
A képeket, adatlapot nem miattad töröltem le, hanem azok miatt akik nem töltik ki.
Sok emberrel konzultálok msn-en ők, és azok is akik itt vannak ismernek.
Egy hete nem írok ide, mert szánalmasnak tartom az itteni eszmefuttatást.
Az is röhej, hogy egy hete, a problémákkal mindenki msn-en keres, mert nem mernek ide írni a lekezelő okoskodó stílusotok miatt.
Nem tudom miért kell ezt ilyen vérre menően magyarázni, és mindenkit kioktatni?
Itt egy csomó mondvacsinált probléma, amikre már nem is reagálok.
Itt van ale0621.........2 hete kérdezte hogy mi a baj.
Elmondtam neki, mit nézzen meg.
Ez mi? Tudathasadás?
Vagy unatkozik otthon, netán esik az eső?
Azért írogat....A szarját meg nem képes megnézni mit produkál....
Erre írtam hogy nem kell mindenre reagálni.
Igen 2 teherrel járok, és motorozásban vezetem le a mindennapi feszültséget.....már nem javítok, mert nem éri meg.
Bár amennyi pancser autószerelő van, sajna a saját vasaimat nekem kell......mikor a csavarokat elfelejtik meghúzni...
Egyébként képeidet adataidat nyugodtan visszatölthetitek ám, nem is értettem multkor miért kellett olyan hirtelen letörölni, mikor megkérdeztem, hogy hogy hívnak, ha már a nevemet emlegetitek.
Életben meg lehet jól kijönnénk, teherkocsival én is szeretek menni.
Felénk nem a nem szűr semmit sportlégszűrő a divat