jolvan vágom.... én is szeretem ha jól néz ki a motorom. meg sztem sikerült jól megcsinálni.... én tudom igzolni hogy miket cseréltem benne.... megvan mindennek a doboza.
KIZÁRÓLAG azért adom el a dt is mert 4t gépet veszek.... meg én inkább motocross t nyomom mint az endurot.... 3 moci meg nehezen férne el a garázsban főleg amellet hogy most is 2 motor áll benn ami nem az enyém, csak javításra van itt
Én csak úton használom. Így olyan 3,5 körül fogyaszt ha elemgyek a Mátrába kanyarogni egy kicsit, bár az enyém nincs szarrá tuningolva csak a power van átállítva, meg másabb ha nem terepen használja az ember.
Csá
Nekem nyélgázom olyan 8 litert eszik de 200 fuvoka van benne.
De értem már el 10 lityos ffogyasztást is.
Nincs vletlen a forumon CSONGRÁD megyei Buddhán kívül??
Hát ha egyszer talán ejlön az a ro.adt július és meg tudom veni a dt-met akor lehet csajom kintalszik a garázsba én meg a dt-vel az ágyba! Edigi motorjaimon ha valami nem működöt/csörgöt vagy szar volt a fene majd meg evet! Szeretem karban tartani a motorjaimat! Az a jó hogy szeretek bütykölni! Simsonon valamit megcsinálsz elromlik más és így tovább.....
egy kérdés: nekem 125 R van. az érdekelne hogy laza tempóban mennyit fogyaszt a motor kb? szóval inkább azt kérdezem hogy nektek mennyit fogyaszt. kiváncsi lennék hogy egy tank(10L) benzinnel hány km ert lehet elmenni.mondjuk majd köv tankolásnál kiszámolom...csak addig érdekelne hogy nektek mennyit fogyaszt.
Amúgy én is úgy vagyok vele, hogyha több pénzem lenne vagy inkább úgy mondom hogy lenne állandó munkám akkor a mostani DT -met fullra olyan állapotba hoznám mint gyárilag. Szeretek ezzel foglalkozni. Kellemes időtöltés. De sajnos sok idő lenne mig ennyi pénzem összegyülne. Sajnos a szüleim nem támogatnak semmilyen szinten a motorozásban... Jó annak akit igen. Én 1 újabb mocival is megelégednék nem hogy 2 vagy több motor..:D
De jelen pillanatban annak is örülök hogy végre 4 hóanp várakozás után ismét megy a DT -m. (dugócsere miatt).
Azt mindenkinek maga kell eldönteni mire kell a motor,és annak fényében kell rákölteni.Én ezt a gépet nem akarom eladni,szeretném ha jó lenne és sokáig kitartana,koromnál fogva megengedhetném magamnak,hogy akár egy 600-as vasat vegyek.Ráadásul van egy spéci veterános kollégám aki beoltott,de én magam is igényes vagyok a gépeimre.Persze én azt se itélem el aki ezeket hajtja aztán másikra,nagyobbra cseréli.Ez nekem majdnem olyan mint egy restaurálás,vehettem volna vacsi újat is,de a minőségük már a fasorban sincs,ezt bebizonyította az Aerox amit újan vettem azóta is csörög a hajtóműve,index kapcs.csere,krepeg az első fék,4000km után gyertya+variátor csere,miegymás!
még régebben berakott vki egy magyar oldalt 125ös hátul még dobfékes DT-je volt a srácnak aki az oldalt csinálta, nincs valakinek a kedvencei közt a link, hátha nem kell viszakeresnem....az oldalon szó volt a kipuf könyökben lévő foljtás eltávolitásáról is pl...hátha így beugrik!
Előre is köszönöm!
ha egyszer el akarod majd adni a motorod(és haszonnal akarsz kijönni) akkor nem éri meg tul sokat költeni rá...
de pl nem mind1, h egy 89-es avgy egy 2002es dt-ről van szó. sztem a 89-nek elég annyi ujítás hogy menjen, arra nem érdemes sokat költeni. ilyen dtknél a vételár 50%-át ha ráköltöd az már sok, mert biztos h nem tudod annyival jobban eladni. viszont ha motort veszel akkor érdemes olyat nézni amire azt írták h felujitva(persze csak ha igazolni is tudja) mert az is biztos több volt és csak azért szervízelt h el tudja adni...aztán jön az alku.
hogy a kérdésre is válaszoljak: ha IGÉNYESEN akarod felújítani a blokkot(de akkor már 1-2 dolgot a motoron is ami oda tartozik) sztem 50körül gondolkozz(+ az a sok munka)...de itt a nagy motorépítők biztos pontosabb adatokkal tudnak szolgálni
Figyi, ha már most van benne 20ezer KM felett, akkor gondolhatod mi lesz vele amikor 10ezer fölött pörög mindíg nyélgázon, az amúgy is kopottas csapágyakat egy nyár alatt eldarálhatod
azt nem vágom hogy minek ennyire kiglancolni a gépet.. addig ok hogy idomokat lefesteni. költesz rá egy csomó pízt.... de ha el kell adni sztem szopóka lesz mert sztem nem kaptok annyit érte amennyivel jobban néz ki...
nem kötekedésképp mondom.... mindenki azt csinál a saját mocijával amit akar... csak sztem fölösleges.
KIZÁRÓLAG azért adom el a dt is mert 4t gépet veszek.... meg én inkább motocross t nyomom mint az endurot.... 3 moci meg nehezen férne el a garázsban főleg amellet hogy most is 2 motor áll benn ami nem az enyém, csak javításra van itt