Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyertyahézag pedig 0,5-0,6mm manual szerint.
B8ES gyertya az hosszú menetű nem? Enyémbe nem az való, de a "közepes" menethosszúval is működött, csak nem olyan szépen. B6HS a gyári ajánlott illetve a 7-es. A 80as levegősbe pedig B8HS a nagyobb hő miatt.
nincsenek elkopva/eltörve a gyűrűid? ciripel a henger amikor jár a motor? van benne kompresszió? szimeringek jók? nme füstöl jobban mint kéne? kék füst? nekem is ez volt, egy 70es henger elkopva, semmi kompresszió, még a szimeringek is rosszak voltak... meggyűrűztem és indult rendesen rúgásra szívatóval. Viszont előtte is indult rúgásra, csak párszor lenyomtam lassan a berúgókart és utána rúgtam kettőt és indult.
Segítségeteket kérem van egy 1986-os évjáratú yamaha dt 50ccm motorom ma vettem bele gyertyát ngk b8es ez jó szép barna színe van de nehezen indúl végülis csak tolásra! Volt vele probléma de azt hittem hogy a gertya de nem rúgásra nem indúl csak tolásra, tolásra pedig rögtön beindúl mi lehet a problémája?
kb 7000 össz vissz. De ha nincs ismerősöm akkor 10000 lett volna, de a legjobb helyen, nem viszem akárhova. Hosszútávra tervezek. Meneteket is kiigazították a főtengely végein. Ez levegős motorba megy, szóval tiednek másak a paraméterei. Munkadíjban nagy difi nem lehet, viszont anyagköltségben nem tudom milyet rakatsz bele.
a porlasztócsúcs az a rész ahol belemegy a bowden?
Akkor valamit elcseszett. Én is csesztem már el, nem mondom, hogy nem.
Egyhengeres motornál játszva könnyű felrakni.
Jók a felületek ugye, mert anélkül nincs értelme elkezdeni sem. Új tömítés, semmi paszta. Felrakod, kézzel ráteredet a csavarokat, természetesen sima csavarnál alátét után. Esetleg csavarrögzítő, önzáró anya és más dolgokat is bevethetsz.
Kézzel felhajtod amig tudod, tök egyenletesen, majd szépen elkezded félfordulatonként átellenesen körbe haladva az 5 csavaron lehúzkodni őket, a végén mindegyik egyszerre fog meghúzódni. Ekkor előkapod a nyomatékkulcsot és a megfelelő nyomatékkal lehúzod.
Ha így csinálod nem lehet baj, Dt tömítés pikkpakk nem fog átégni az biztos. Ha bedolgozik a vízbe, akkor az amiatt lehet, mert vagy szar a felület, vagy féloldalasan húztad le, vagy mert paszta nem tudott egyenletesen kinyomódni, mivel egyenletesen felvinni kurvanhéz és megintcsak nem fekszik fel, paszta miatt félre lett húzva az egész és megint átég. Egyébként ha félre van húzva jóeséllyel megfog hajolni az egész egy iciripicit annyira, hogy utána már mindig szar lesz és tényleg csak a síkköszörű fog segíteni.
De van, a porlasztócsúcsoknál nincs.
Hali. Nemsokára meglesz az én főtengelyem is. A tied mennyibe volt?
A lendkerék mellet jobb oldalon alul.
"Nem kényes az"---- "atomjó a felület" "új a tömítés" "baromi egyenletesen is illik lehúzni a hengerfejcsavaroka"
Válaszod első része nincs épp összhangban a végével. Van itt aki síkoltatás után ilyen( a készletben látható) új tömítéssel rakta össze és mégis beledolgozott neki.
Dízelben nincs hengerfejtömítés?
Nem kényes az, csak éppen kevesen látogatják a síkköszörűst. Szar felületre meg hiába kensz kiló pasztán, raksz 8mm tömítést, úgyis szar lesz.
Érdemes megnézni, hogy a common rail csúcsok alá milyen tömítésm egy a 2000 barhoz, mert elárulom semmilyen. Bár ott nyilván van résolajveszteség, de az már más kérdés.
Eleve ha atomjó a felület, új a tömítés, akkor eleve nem kellene pasztázni és baromi egyenletesen is illik lehúzni a hengerfejcsavarokat.
Ez nekem pont elég, ha eladtál belőle pl 1000 db-ot.
hengerfejtömítés, eddíg még nem volt rá panasz, másképp nem tudom jellemezni a minőségét
a lassú munkához idő kell
Igen, a keresővel találtam meg én is, de még úgy sem volt egyszerű. A benne lévő hengerfejtömítés minősége érdekelne, mivel a vizeseknél ez egy eléggé kényes dolog. Tudsz valamit róla?
dolgozzál gyorsabban
Köszönöm az észrevételt, tisztában vagyok ezzel a hiányossággal dolgozunk ennek a problémának a megoldásán.
Egyenlőre érdemes használni a WEBÁRUÁZ keresőjét is, sokkal több terméket lehet úgy megtalálni, és érdemes bogarászni az oldalon, az alkatrész kategóriák között is.
De aki nem találja a kívánt terméket és e- mailban, vagy telefonon érdeklődik annak is szívesen segítünk.
Robogotuning! Engedd meg, hogy itt fogalmazzak meg egy kritikát az robogotuning.hu-val kapcsolatban. Jók lennének a kategóriák, DE! Ha a multkor nem linkeled a DT125R- hez a tömítéskészletet, akkor nem tudom, hogy van. Nézd meg az "alkatrészek motortípus szerint", vagy az "alkatrészek gyártó és kategória szerint" elindulva sem találni meg. Szerintem, ha a motortípus szerint kikeresem a motoromat, akkor az összes ahhoz tartozó (és általad forgalmazott) alkatrész látnom kéne, ehelyett mindössze 16 db alkatrész van. Pl dugattyúkból csak az Ambika és a For Yamaha van ott, pedig a keresővel találtam Prox-t és Wössner-t is.
Én fogok írni egy emailt, hogy mikre van szükségem, de az egyszeri vásárló,ha nem találja a "motortípus szerint"-be amit keres, akkor megy máshová.
Remélem építő jellegűnek tekinted, amit írtam!
te meg ki vagy?
Engem lehet érdekel majd egy Fordulatszámmérő spirál :) Az mindegy hogy milyen évjáratú a gép?
egészségedre
Bocs idétlenkedtem, nyiván nics bowdenes 1978as motorhoz.