Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mért nem ezzel kezdted? :P
Akkor jó, nm :)
Nekem a régebbi fajta DT-m van és nekem egy csavar kicsavarásával lehet ellenőrizni
de megtaláltam az a lényeg
Köszi szépen
Szerintem lehet hogy beköpte a gyertyát, nagyon megszivhatta magát. A 2. kérdésre énis szeretnék választ kapni. Nekem is van olyan elzárt cső, és én sem tudom miat :(
Kell lennie egy kis kémlelönyilásnak, csak a fékkar eltakarja
Fékkar mögött hol?:O
Vagy merre van az az ablak?
Fékkar mögött hol?:O
Bocsi. Elnéztem. leengedni meg a lenti csvarral tudod. ugyanott a deknin, csak lent
Hali!
Az olajat a dekni oldalán tudod beönteni ( képen látható fekete csavar), leengedni pedig a blokk alján tudod. A fékkar mögött van egy kis ablak, ott tudod ellenőrizni hogy mennyi van benne.
Én 10W30 as olajat használok, kézikönyvében is azt írja, és 750ccm olajat igényel, átszámolva 7,5 dl.
Üdv!
az lenne a kérdésem hogy hogyan kell a dt-ben olajat cseréli, mármint hol van az olajszint ellenőrző csavar?
Hali HELP PLS!

Két kérdés, az egyik, hogy mitől lehet az, hogy a motornak semmi baja, kifogy a nafta, fullra töltöm és nem hajlandó beindulni (nem, nem kerozint töltöttem bele )
A másik, hogy a képen a rugótól balra az a kis tasak szerűség mire szolgál?
Előre is KÖSZÖNÖM!
Sziasztok!

Hol tudok dt 125 lcII-hez vizpumpa felújitószettet venni?
Kösz!
mondjuk ilyen a többi is csak nincs összefirkálva
meg itt-ott műgyantás selyemmel megerősítve, és pár soron átkenegetve
ez a próbanyák nem egy acélos dolog, de nem volt kedven furkálni
végén nem takarta be 10 pénz a ledes index projektet
Raj!
Illetve maga a motor az megy e nélkül is,ez a powert csekkolta gyujtásnál,most meg meg se moccan...terhelés alatt sem
na megvan a legelső indexem képe
motorra nem került a végén, haver elkunyizta pecás lámpának
minimum 50 méterre facán világít
bukó plexi darab lett elé ragasztva 4 vagy 5 éjszakát végigvilágított már (előtte én is teszteltem egy darabig)
ez szerintem 200 évnyi motorozós-indexelős használatnak megfelel
Hali!

4+2 csati+ 1-1 kerek sarus kábel,szóval elvileg az...
további infót valahogy eltudjuk intézni privátba?érdekelne a dolog

kösz előre is!
Hirtelen rákerestem, a Mio 336 töltője 5V DC-t és 1A-t tud.
Az, hogy 12-es szivargyújtóról megy azért ne egyétek meg feltétlen, kapcsolóüzemű technika ma már elég fejlett ahhoz, hogy magában a szivargyújtócsatiban egy 12/5v-os DCDC konverter elféren, szóvan azért megnézni, hogy mit kér a technika.
Ez egy jó hír számomra :) Köszönjük :D
Ha sebességmérésre kell, akkor mi úgy csináljuk, hogy van külön GPS modulunk, BT kapcsolattal. Ilyen akár már 10k alatt is kaphatsz, de a jobbak 20k fele vannak. És javas progi a telefonon fut, ami feldolgozza BT-n keresztül a logot. Gyakorlatilag az összes mozgásparaméter látható, koordináták és logol is. Persze navigálni nem tud.
Mihu volt BRC-nél, aztán töltött fel tegnapelött a veterán videók közé egyet, ott pár pillanatra látható, csak simán a mobiltelefon a sebességmérő.

De egyébként egy dt töltésének simán elkell vinnie egy PDA-t.
A DT töltése bírná, ha az akksira még rá lenne kötve egy gps is? Nem tudom mennyit vesz fel a gps, de ha elméletben ráköthetem gond nélkül akkor nekiállnék tesztelgetni mit mutat.
Sajnos matekból kezdem elveszteni a fonalat, tavaly még 3as voltam, mostmár annyi se.. Szóval a kandó-villamosmérnöki az nem jön össze Autóvillamosságban, vagy ilyesmi helyen szeretnék dolgozni, ahol mindkét hobbimat művelhetem.
én ma vittem fúrni, a dugó 5rugó volt + 2700 ft fullos tömítésszett + 4400ft 2l castrol (több a karbantartás most mint a dugó) de a fúrás nem tom mennyi lesz, remélem max 5rugó. még a két szimmering, ami drága eléggé, úh. a felkészítés most a szezonra lesz vagy 30ezer...
Régen sem volt színvonalas az oktatás, de most már kb katasztrófa. Na de nem is akarnék ebbe az irányba elmenni. Iskola max egy jó alapot ad, sok szabadidővel, amiben önszorgalomból kell/lehet rengeteget tanulni.
Annó főiskola meg lehet hogy közhelyként hangzik, de azt tanította meg, hogy hogy lehet rengeteget, hatékonyan megtanulni, többszörösét mint korábban. Villanymérnőki szakon meg nem igazán magolós tárgyak vannak, gyakorlatilag a fő tárgyak végig matematikát, fizikát jelentenek, annyi különbséggel, hogy a számoknak nevük van. Szóval érteni kell.
De az sem az a hely, ahol az órától kell várni azt, hogy használható szakmai tudást kap az ember.
húúú, én már rég elvesztettem a fonalat ebben a ledes dologban... ,viszont , a gépem tele van leddel. autósboltban vásároltam őket, izzó helyére betehető, gyárilag ellenállással szerelve. és alapjáraton, álló motornál, 9000 es fordulaton én nem nagyon látok fényerő változást!

ja, és holnap megyek piros extra fényű ledekért, szóval lassan készül a tuning féklámpám
Milyen áttétel van rajta? Nekem rövidebb mint a gyári és 100 vége.