ledes cuccoknál:
4 ledet kell sorba kötni
10 voltnál már egész jól világít 18 voltnál még nem forró
15 volton hajtottam a 4es sort vagy 3 napig de semmi hiba nem volt
nemrég teszteltem
Tegyük fel, hogy 3 fehér led van sorba kötve + 120 ohmos ellenállás. Egy fehér led 3 volt körül kezd el világítani, 3.3 volton pedig full fényerő, efelett pedig elhalálozik. Ha alapjárati feszre számolod ki az ellenállást, akkor ott jó lesz, de egy full gázra mondjuk kap 14 voltot, akkor a ledek szépen sorban aludnak el.. Ha meg 14 voltra számolod ki az ellenállatot, akkor alul éppen csak pislákolni fog.
Egy 7806ra párhuzamosan kettesével rárakod ellenállás nélkül a fehér ledeket, akkor az hibátlan lesz (előtte egyenirányítva). Így rá rakhatsz 40 darab lehet nyugodtan, persze kell neki hűtés.
két ütem ellenére erősen füstöl? a két üteműek mindig jobban füstölnek 4t társaiknál. Szimeringesenek tűnik. Az erős kék füst a hajtóműolaj-evésre utal. A szimering hibás motor nehezen is indul. Nekem a régit volt, hogy 30métert toltam mire elkapta.
Akkor szerintem ez a baj, ha mákod van még nem szart be a kuplungod, itt szerintem kötelező a holtjáték. és igen a z első 1 cmbe nekem lőtyög a kar, viszont nem is csúszik. próbáld meg ,hogy neked is egy cm -es holtjátékod legyen. szerintem még kényelmesebb is.
Havernak folyamatosan van vmi gond Dt-jével. a következő lenne a kérésem ha vki tud segíteni h mi is lehet vajon a gond azt nagyon megköszönném:"hidegen nagyon nehezen indul és kétütem ellenére erősen füstöl , nagyobb terhelésnél, fordulatszámnál erőteljes kékes füst , power szelep pedig elkezd nyitni de aztán holtpont és fura hangja van olyan mintha power nélkül mennék nem húz egy darabig aztán a végére marad még egy kis erő"
Két hetes a kuplungom. Vadonat új lamellákkal, új olajjal Castrol 10W-40es 4T kuplungvédővel, gyárilag yamaha kereskedésben ajánlott olajjal. A karnak nincs holtjátéka, eléggé a végén fog...(kb utolsó centin) Ha lazítok a kuplungfeszítőn, akkor a kar utolsó néhány centije lötyög...vagy tévedek?
(hajnalban olvasom a válaszokat)
Köcce
van holtjátéka a kuplungkarodnak? ha nincs az okozhat ilyet , hogy "kitámaszt" .ha kell lazíts a bowden feszítőn. egyébként meg lehet elkoptak? milyen fajta olaj van benne? ugye nem 80w-90?
nekem sehogyan sincs parkoló fényem, a gyújtáskapcsolóm sem olyan! viszont az a 2-3 volt eltérés szerintem tökmindegy ,az alapjárati töltés és fordulat melletti töltés közt.
a kuplungon "állítani" /ha a fogáspontot, kiemelés pontját akarod tologatni/ azt úgy tudod, hogy a rajta lévő bowdenfeszítőket tekergeted. minnél jobban szét tekered a feszítőt anná, kijjebb fog fogni a kuplung, tehát kevésbé kell behúznod. DE, arra ügyelj ,hogy nehogy túlfeszítsd, mert az nem tesz jót a kuplung kinyomó mechanizmusnak és a lamelláknak sem mert nagy gázra csúszni fog. nekem kb 1cm holtjáték van a kuplungkar végén mérve!, Sok sikert!
szevasztok végre kész lett a dt-m csak nem emel ki redesen a kuplung meg be fog (nem tudtok vmi meg oldást hogy csináljam meg hogy jó legyen?)meg a berugó szarakxik megint de azt is meg probálom csinálni hétvégén meg csak ugy tudom a kuplungot állítani hogy ha le szedem a job oldali deknit nem?
köszi a válaszokat.
4 ledet kell sorba kötni
10 voltnál már egész jól világít 18 voltnál még nem forró
15 volton hajtottam a 4es sort vagy 3 napig de semmi hiba nem volt
nemrég teszteltem