Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Most latom ,hogy DT index ledesítésről van szó. Az álltalam ismert típusban NEM bimetálos relé van /mint pl. zsiguli kézifék visszajelző/ ,hanem rendes relé volt benne. rákerültek a ledes indexek, és /persze a polaritásra, figyelve mert csak egy irányba ég / szépen égtek, de nem villogtak. Mindez várható volt, mivel oldalanként kemény 180mA-t vesznek fel az eredeti kb 1A helyett. Az eredeti relé egy huszáros mozdulattal el lett távolítva a gépből, és bele került egy saját tervezésű, gyártású villogó elektronika. Kicsit be kellett szabályozni ,de most már megfelelően működik. Egyébként tudtommal lehet kapni ledhez való automatát, de mivel Apám egyik hobby-ja az elektronika ,ezért nem volt problem.
Előre is sok sikert hozzá.
köszi szépen, már kész az égetőm és működik. egy 16f84 ből építettem kódzárat viszont 16f628ason tanulok. 3 hét mulva szakmai vizsga
Nagyvonalakban, éppen rezsődezső tervezés, zabálás, asszonnyal való kommunikálás közepette.
Gecsei úr itt van még?
Hát én sirató falon mászok fel vele nekem semmi gondom nincs vele nekem 125 ös DT van 98 as évjárat de ez csak jó tanács de tovább nem zaklatlak vele
Hát nekem mászni nem lesz jó választás
Meg hát a DoktoR-ra kicsi is lesz hátra
Michelin Sirac TT nagyon jó gumi én ahogy kitavaszodik mindig azt rakom fel 100* jobb a tapadása száraz és saras úton mongyuk nem a 10 méter mély pocsolyára gondolok de én a kb 1-1,5m magas patakon lazán átmentem vele de ez csak tapasztalat
Nem rossz gumit sőt, de én inkább terepen használom a gépet és oda az = a halállal :) de azért köszi...
éppen mikor mentünk ki reggioba Lacival, akkor beszélgettük ezt.
Kb a tulaj motorteljesítménye és vezetői tudásánál is a fordított arányosság figyelhető meg. (persze tisztelet a kivételnek).
Mert ugye azért kell 170 Le-s 1000-est venni, mert a 600-as 120 lovát 2 hét alatt kimotorozza. Az ilyeneket kellene betenni egy Mz kupa mezőnybe Zsombiék közé a csodájával, aztán utána sírhatna :) :)
De hogy Lacit idézzem vannak ilyen motoros találkozók is, ahol mindenki első, ő motorjuk a legerősebb, mégis a nagy versenyzők elmesélik hogy őket kizárólag egyenesben előzték meg és ők kizárólag kanyarban előztek :)
Eladó jó állapotba lévő Aprilia ETX 350.Hidegen melegen jól indul, nem füstöl, jó gumik, új főtengyely csapágyak, új fékbetét elöl hátul, új olaj olajszűrő. 90%-os cross gumikkal. Szép festéssel, matricákkal.
Pontosabban 130/90-18 as van úgyhogy 110-es 120-as lenne az igazi, de inkább a 110-es ha valakinek van megírhatná...
ASM-ben tanulod? Nem gáz, igazából miután egynek megérted úgy igazán a működését, utána már mind menni fog, hirtelen kitisztul minden.
Aztán utána meg azt is meglátod majd, hogy a 16-os és 18-as sorozat egy munkaregiszterével milyen ultragáz az élet. Meg 8 bit nem igazán elég, kevés lesz a számlálónál is, hiába van 16 (8+8) bites timer.. á, na szóval ha megérted nem fogod szeretni.
Egyébként nem tudom hol tartassz benne, de jótanács.
Mindenhol pic16f84-et tanítanak, véletlenül se azt vegyél, hanem mondjuk pic16f873-at, mindenben jobb és olcsóbb, kisebb csíkszélességű, van timer1, timer2 is, ad converterek. Ha meg sok láb kell, akkor pic16f877.
Égetőt meg ha építessz akkor jól vigyázz, mert sok hamis kapcsolási rajz van fenn, még égető gyártói oldalon is.
Küldj róla infot! Kérlek!
Érdekel, amit lentebb írtam?
Ja és lényeg, hogy terep mintás (cross mintás) legyen aszfalt gumi nem kell mert itt terepen az halál :)
Üdv. nincs valakinek valami jó eladó 18-as gumija ? (használt is tökéletes) csak ne legyen igen kopott és a lényeg, hogy ne 130-as legyen :( mert nekem az van a DT-n és igen széles :( sokatt visszafog....
Á, még egy 16f84-et is felesleges elcseszni ilyen célra. 555-ös a tuti megoldás, olcsó és bőven jó. Bár én inkább valami robogós boltban keresnék direkt erre relét ezresért, minthogy nekiálljak panelt marni.. de ez eredendően a lustaságból adódik.
Amióta államvizsgám volt elektronikával szívesen melóhelyen kívül nem foglalkozom. :)
Azt nem neked írta, van ott olyan gomb hogy előzmény, és láthatod is hogy kinek ment.
Nem neked irtam.
Ma éppen egy DT-t csináltam, a rajta lévő tömítésen a karterhűtés nyilván nem volt kivágva, de szívóoldalon is van két kicsi tér.
Tudom, hogy kötekedésnek fogod venni, de ha jó a felület, akkor mindenféle tömítés nélkül fellehetne úgy tenni, paszta és egyebek nélkül, hogy tömítsen rendesen a cucc.
Egyébként meg vizes fejnél az egyik legősibb ellenség pont hogy a paszta, mert ha nem nyomja ki, valahova több kerül, akkor pont amiatt nem fekszik fel rendesen, persze ennél én is pasztáztam, mert egyrészt használt fejtmítést raktam vissza, nem is bízom benne, hogy jó lesz. Node hengerfejtömítés magassága pedig baromira számít a présmagasság miatt. Magasabból persze gyengülésen kívül gond nem lesz, ez tény.
Aprilia ETX 350 váz nem érdekel ha ezt nekem írtad nekem lehetőleg 125cc váz kell
poén, de full-full elektronikusból is van terhelésérzékeny, erre figyelni kell.
Bimetálos a reléd ez a gond. Nagy frekvencián rezeg a relé, ezt a kerregést hallod, belebeg az érintkező, látszólagosan folyamatosan világít.
Ide direkt terhelésfüggetlen index"relé" kell.
Pl kapcsolás gyorsaságából könnyen meglehet állapítani egy ilyen motornál, autónál ha kiégett valamelyik oldalon az index, mert közel dupla frekvenciával fog villogni.
Aprilia ETX 350! Érdekelne?