Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az asszonyt is ilyen körülfogalmazva veszed rá a mindennapi szexuális élet gyakorlására?
Mert akkor nem lehet nálatok könnyű az élet..........
Csak viccnek szántam..........gondolom érted..
az úgy túl egyszerű most építettem egy pic es kódzárat,
a régifajta reléhez miatt nem működik. kell egy újabb . ( eccerűen)
A programozás részéhez tényleg kell tanulni, de ha van egy kész program, akkor csak épít az ember egy égetőt, bele a pic, aztán meg is van
Zoli-bá.
Nagyon szakszerűen leírtad.....Grat.
De szerintem az itt lévők nagy többsége ebből max a nevedet érti, és ezzel nem akartam senkit degradálni....
Egyszerűbben nem lehetne?
Parlamenti beszédeknél sem érti az ember a fele mondandót, és csak fejfájás a vége.....
Feleslege ennyire túlvariálni......szerintem.
jaj értem fasza dolgokat lehet vele csinálni én most tanulom, de viszont nemegyszerű
Idétlenkedtem, ott is volt a smile:)
Nem, sajna nem értek hozzá, csak tudom,hogy van iylen, és hogy kb mire való.
Zoltán, ne bonyolítsa túl! Astabil multivibrátor, egyszerű relén keresztül képes működtetni egy ledes indexet. nekem most a simsonban 1 ! db bright led van a gyári indexben és tökéletesen látni nappal is ! és akku nélkül működik a történet..
Pic vezérlés jó móka erre nem is gondoltam még. te egyébként értesz a PIC-ekhez?
Vélhetően a relé nem elektronikus(ahogy Karika úr mondja) hanem bimetálos(mint a korai simson relé)
Az iylen érzékeny a terhelésre, mivel a relé egyik melegedő részét, az izzón átfolyó áram melegíti.
Mivel a leden csak töredéknyi áram foylik mint az izzón, a bimetálos balhé garantáltan nem műjködik leddel.

Némely elektronikus villogtató sem szeret kisebb terheléssel dolgozni, mint amire ki van találva, az iylenekben a villogási időállandót egy rc kör álíltja be, ez ugyan úgy megbolondul ksiebb terhelésre mint a bimetálos.
Megoldás az órajeles(ne555) villogtató, vagy egy pic vezérelt elektronika:)
Hali! A vizpumpa szimmering a kuplung felé tömít, így ott nem "eheti" neked a henger a vizet. Amúgy fogy a vized, vagy csak beindítottad most a hidegbe és láttad, hogy füstöl?
1 mm-est akartam írni csak kicsit távol van tőlem a monitor, a gyerek épp tanul........
Most eszi vagy nem?
Ha eszi azt egyszerűen megtudod, mert nyomás lesz a víztérben, a tágulási felé kezdi el tolni a vizet a levegő, és összebussza a hátsó kerekedet baloldalt. Ha csak a szaga zavarv lehet rossz minőségű keverékolaj van benne, ha pedig a szürke trutyira gondolsz, az pedig lehet a kondenzvíz keveredik a kipufogódban lerakódott olajjal. Ha tényleg beledolgozik akkor nézd meg a hengertalp tömítést is, mert az "R" szériánál ott is van víztércsatlakozás.
Ott is beledolgozhat. Nem tudom milyen az eredeti Yamaha hengerfejtömítés, de ha egy kb 0,3-as lemez csak magában, akkor azzal mindíg gondod lesz. Én is vagy 2X szétszedtem de nagyon vékony ahhoz hogy tömítsen rendesen, hiába pasztázod. ' mm-est bele azzal jó lesz.
Már ha az a baja.........
Rosszul kötötted be! A ledes indexnél figyelni kell a polaritásra.
És nem ártana hozzá való relét is venni, mert nem akkora az ellenállása a ledes indexnek mint a gyárinak így valószínű lassabban, vagy egyáltalán nem fog villogni..
Sziasztok!
Egy fontos kérdéssel fordulnák hozzátok. Vettem uj Ledes indexeket, 12V-s. Egyik oldal folyamatosan világít(csak az első) , Másik oldalon meg nem világít egyik se, de viszont a relé megállás nélkül kerreg. Mi lehet a gond? Ha valaki tud valamit az írja megk! :) Köszi!
Hali mindenkinek.Az én gépem is eszi a vizet valószinűleg .Fehéreskékes furcsa szagú füst és a kipufogóban meg vizessesolajos? valami nedves szutyok van .ha oda verem neki még köpködi is. Henger fej síkra csiszolva üveglapon polírozva ,gyári yamaha hengerfej tömítés megvásárolva beletéve,a hengerfej pluszba bekenve tömítő pasztával a biztonság kedvéért .de így is eszi a vizet meg minden.Tényleg a vízpumpánál lenne a probléma a szimeringel?
Valakinek nincs valami fasza dob eladó 125-ös dt re ?
Gondoltam, hogy erre utalt, de azért ez alap dolog, hogy szimeringek (blokkban, telókban) rendben vannak..
Ki az aki Vác környékén lakik?
Mit nem lehet ezen érteni? A hajtóműolajat nem eszi, nem szimering- vagy tömítéshibás.
Nem értem ezt a nem eszi az olajat dolgot. 4ütemnél szokott fogyni a motorolaj a kopott dugattyúgyűrűknél. 2 üteműnél akárhogy gondolkozok kötelező az olaj.
Nem eszi az olajat? Akkor tiszta benzinnel megy?
Egyébként max 200. De látni kéne élőben. Hány éves?
Köszi mindenkinek akkor sztem csavar bolt lesz a vége
Az óra maga mágneses elven működik előfordulhat hogy már gyenge a mágnes és nem úgy hajt?
Én most cseréltem le egy rakás csavart a motoron,és egy sima "csavar" boltban vettem bele az összeset,nagyon olcsóak de tökéletesen megfelelnek a célnak!
Aprilia robogónál állítottak a kilóméter-órán szervizben. A DT-nél nem lehet állítani rajta valahogy?