sziasztok, szerintetek mennyiért rakjam majd fel hirdetésre a motoromat? nincsenek papirjai, kitünő motorikus állapot, működő jól beállított power szelep, nem eszi az olajat, elöl hátul cross gumi, a hátsó kicsit kopottas, de még sokat el lehet menni vele, + adok hozzá első, hátsó, aszfalt gumit. idomok precízen lefestve, felmatricázva, talán még karc sincs rajta. Index búrát veszek majd,:), lámpák jók rajta, reflektor is, az index valamiért nem működik, de szerintem 0 Ftból helyre lehet hozni. Valami érintkezási hiba lehet, elöl hátul tárcsa fékes. Hidegben is könnyen indul. + Adok hozzá bukósisakot is, ami újonnan min:15 ezer forint + szemüveg. Képek a fotógalériámnál:)
Sziasztok. Érdeklődnék hogy valaki nem e tud Yamaha Dt 125r hez 1998 évjárat baloldali dekni csavarokat mert a Yamahába vácon nem tudtak adni előre is köszi
Hello én saját tapasztalataim alapján c3 as csapágyat ajánlanám. Nekem is volt régen egy léghűtéses rd-m aminek elvileg hasonló a blokkja az mx es dt-hez abban c3 as volt gyárilag. Remélem tudtam segíteni
Ez nem rossz mert elvégre ha a 80-as henger terhelését elbírja a főtengelye, akkor az 50-es hengert ugyanaz a tengő röhögve kibírja, tartóssága ezáltal jobb. És ha valaki egy 70-es hengert akar dobni az 50-es gépre, még azt is megteheti, mert még az a terhelés is kisebb, mint a gyárilag 80-as hengerhez szerelt ugyanolyan főtengelyé.
a prox szerint az MX és az LC hajtókarok között a különbség a szélességben és az alsó csap hosszúságban van.
De ezeket is szerelhették sokfélével, mert egy srácnak most küldök méretek alapján hajtókart, mert nem kapott hozzá sehol jót.
jah, ha a kisebb motorosboltokba mentem alkatrészért, azt mondták: "yamaha DT és megszakítós? olyat még nem láttam".. mondom köszi. (a régebbi mx-emhez) az újabbnál csak a léghűtésre csodálkoztak rá, és nem találtak alkatrészt. Egy hely van erre olyan bolt/szerviz ahol kapni alkatrészt, csak az meg olyan hely ha szerelnek is , akkor 15perc melóért felszámláznak 4óra munkát óránkén 4k Ft-tal. És akkor még az alkatrészárakról nem beszéltem.
itt írta régebben az egyik sporttárs, talán Speedfight100? Igen asszem Ő, és azt írta ,hogy a 80 LCII -ben két féle hajtókar van, és az a különbség, hogy az alsó csap átmérője különböző, és valamelyiket ha jól emlékszem nem nagyon lehet beszerezni. Ha olvassa az író ,kérem írjon erről valamit!
tehát elképzelhető az is ,hogy egyezik, meg az is ,hogy nem. magánvélemény: meglepne ,ha egyezne, mivel még azonos típusban is vannak eltérések.
11 ért van robogotuning.hu -n hajtókarszett prox. Mind levegős és LC-hez. Úgy írják mindenhol a hajtókarokat, hogy DT 50/80.. az 50-es és 80-asnak egyezik a főtengelye? Az MX-ekről tudom, hogy a blokk ugyanaz, de a főtengely is?
Ismerős csinálja, 500Ft-ért, de 6200Ft volt a hajtókar, tűgörgő, közti csap és a koptatók, nem gyári yamaha, de elvileg jó féle. Amúgy 3 körül van a munkadíj. Itt Kecskeméten
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125_r_rendszamos
-3685484
Ez nem rossz mert elvégre ha a 80-as henger terhelését elbírja a főtengelye, akkor az 50-es hengert ugyanaz a tengő röhögve kibírja, tartóssága ezáltal jobb. És ha valaki egy 70-es hengert akar dobni az 50-es gépre, még azt is megteheti, mert még az a terhelés is kisebb, mint a gyárilag 80-as hengerhez szerelt ugyanolyan főtengelyé.
De ezeket is szerelhették sokfélével, mert egy srácnak most küldök méretek alapján hajtókart, mert nem kapott hozzá sehol jót.
tehát elképzelhető az is ,hogy egyezik, meg az is ,hogy nem. magánvélemény: meglepne ,ha egyezne, mivel még azonos típusban is vannak eltérések.
http://kepesmotor.hu/yamaha-en...
Ez tényleg szép, majdnem ezt vettem meg, csak számomra a fehér piros nem túl nyerő.
http://sportmotor.hu/motoros_k...