Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találtam egy szép, rendszámos DT125öt és basszus, 13 kW-os. pont nem jó :S
Pedig a tulaj nem is érti, mert azt mondja, hogy pont azért lett 13 kW beírva, hogy A1el vezethető legyen.
köszönöm a segítséget! én is a C3 mellett állok. de még van időm, most várom a főtengelyemet, hogy összerakják
Nekem a simsonba C4 es volt
4-5ezer forint körül!
sziasztok, egy új átlagos minőségű akksi mennyibe kerül?
Én is csak a C3-ast raknám bele a C4-es nagyon kevés motorba van szerelve gyárilag.
Találtam egy webáruházat, ahol 50es Yamahához csak C3-as főtengely-csapágyakat írnak.
Vagy nem. De majd csak kiderítem.
Előbb utóbb csak akad valaki, aki meg tudja mondani milyen csapágy megy az 1987-es DT 50 MX főtengelye mellé. C3 vagy C4-es
Nem, illetve annak akia tipust nme ismeri nem mond semmit.
Jó ötlet, megfontolom
manulaokról: http://thepiratebay.org/torren...
itt egy torrent, 16gigabájt csak manual.
köszönöm a helyesbítést, így legalább ma is okosan alszom el!
sztem ne tegyél bele csapágyat ,jó lesz az csak úgy az aluminiumban , végül is az újjabb kocsik vez.tengelyén sincs csapágy, csak úgy forog az öntvényben!

sokat segítettem?
http://www.carlsalter.com/moto...
itt találtok "pár" manualt amúgy, sok szerencsét a keresgéléshez!
Ha tudnám milyen volt benne gyárilag... Végigolvastam a manual blokkal foglalkozó részét és semmi a méreten kívül. 1987-es a gép.. ez mérvadó lehet?
Ezért mondtam, hogy azt kell bele, ami eedetileg benne volt.
Mitoba(gagyiva) asszem c4 kell
Én C4-et nem raknám bele a gyári 50-esbe..........túl laza, hidegen csörög, és lehet fel sem fog melegedni annyira hogy elhalgasson..........
Vennem kell egy simsont hogy le tudjam vágni a poénokat....ne haragudj...tényleg vitriolosok vagytok.......
Látod, kardotrántasz, pedig csak vicceltem, nem kekec, csak humor.

HA úgy tetszik , elütöttem a választ egy humorral, hogy véget érjen a szájkarate.
(ráadásul nem is úgy értettem, ahogy Babika mondta, hanem adtam a hülyét, hogy nemtommi az, amit kérdezel.)
Ééérteed...
Keverék állító csavar így jó?
Mivel csak levegőt állítasz vele a keverékhez ezért neveztem így....
Milyen kekecek vagytok.........áááááááááá.
Ja konkrétan a dt-n. Nehogy másra gondolj, nem általánosságban írtam...
Nem hiszem h én bontottam először meg a gépet. Koyo csapágyak vannak benne, az a gyári de abból is lehet nem belevaló. Nézem a manualt és semmi egyéb
Találhatnál manuált az Rd 125 Twin hez is(1978-as)
Kérdés, hogy te bontottad é először a blokkot...
Ha nem, akkor, bár mit találhatsz benne.
JAh, a mávnál a 70es években, álíltólag az volt a vezetésre alkalmatlan mozdonyvezető, aki annyira részeg volt, hogy önerőből nem tudott felmászni a gépre:)
Teljes szervízmanuálban?
Hmm.
Ha találgatni kell, akkor C4 a főcihez, és C3 a többihez.
Nincs rajta az eredetin?
(talán koyo vagy NTN volt benne eredetilag)