Találtam egy szép, rendszámos DT125öt és basszus, 13 kW-os. pont nem jó :S
Pedig a tulaj nem is érti, mert azt mondja, hogy pont azért lett 13 kW beírva, hogy A1el vezethető legyen.
sztem ne tegyél bele csapágyat ,jó lesz az csak úgy az aluminiumban , végül is az újjabb kocsik vez.tengelyén sincs csapágy, csak úgy forog az öntvényben!
Látod, kardotrántasz, pedig csak vicceltem, nem kekec, csak humor.
HA úgy tetszik , elütöttem a választ egy humorral, hogy véget érjen a szájkarate.
(ráadásul nem is úgy értettem, ahogy Babika mondta, hanem adtam a hülyét, hogy nemtommi az, amit kérdezel.)
Ééérteed...
Keverék állító csavar így jó?
Mivel csak levegőt állítasz vele a keverékhez ezért neveztem így....
Milyen kekecek vagytok.........áááááááááá.
Ja konkrétan a dt-n. Nehogy másra gondolj, nem általánosságban írtam...
JAh, a mávnál a 70es években, álíltólag az volt a vezetésre alkalmatlan mozdonyvezető, aki annyira részeg volt, hogy önerőből nem tudott felmászni a gépre:)
Teljes szervízmanuálban?
Hmm.
Ha találgatni kell, akkor C4 a főcihez, és C3 a többihez.
Nincs rajta az eredetin?
(talán koyo vagy NTN volt benne eredetilag)
Pedig a tulaj nem is érti, mert azt mondja, hogy pont azért lett 13 kW beírva, hogy A1el vezethető legyen.