Terhelésre állítsad be, nem tökmindegy, hogy hogy veszi terheletlenül a lapot? Eleve terhelés alatt nagyobb lesz a szívócsőben a depresszió, dúsabbat kér, mint terheletlenül.
Természetes, hogy menet közben és terheletlenül más a jellege azonos beállításra.
De tudod mit tételesen próbálom megérteni mit akarsz.
Tehát elvileg minden jó, rendben van a gép, nem falschol, membránlapok egyben vannak, gyújtás flott.
"A gondom az hogy ha a levegőcsavarral beállítom a motorom, hogy hirtelen gázadásra egyből vegye a lapot, akkor mikor terhelést kap, azaz el akarok indulni vele, kicsit befullad"
Tehát valahonnan szegényítünk ,mert abban az esetben fogja jobban venni a lapot, most hogy a keverékcsavarral állítod vagy a levegőcsavarral és ezálltal elszegényül, de ez tökmindegy. Szóval szegényen, peng a motor terheletlenül, rendben is van. Terhelve fullad, mert szegény. Ez így működik.
"Viszont ha szegényítek rajta, akkor terhelésen kisebb a fulladás, viszont alapon jobban fullad."
Mármint ezen felűl szegényítessz a keverékcsavarral akkor simán elképzelhető ilyen.
De egyébként azt is lekellene tisztázni, hogy alapból részterherhelésbe való átmenetnél fullad? vagy mégis miben?
Na de fiúk, ne lófaszkodjunk már itt.
Úgy érzem, miattam van ez az egész, ugyanis Zoli és GI miattam nézelődtek be ide, mikor vettem a DT-t.
Zoli már tett le az asztalra, megalapitotta a kanyarvadászatot, Gecsei csinálta nekem a hengerem, meg az egész motorom.Szóval ők márbizonyitottak, hogy nem csak hallomásból tudják, hogy mi az a zwei takter.
Majdnem az egész dt-s fórumot végig olvastam, hogy okuljak tipikus dt hibákból, illetve, hogy mire én is hozzászólok, megismerjem a fórumozok "karakterét".
Karika nagyon segitőkész, és biztos értis hozzá, de ne legyen mindenki más fasz, aki hozzászól érdemben a témához.
Ismerjük el egymás tudását, és ne sértegessük egymást.
Szerintem itt Karikán kivül, (dt-s embereket nézve) senki nem tudna meggenerálozni egy dt-blokkot, SZAKSZERÜEN).
Szóval olyan emberkék, akik csak tankolni tudnak, meg ne ugassanak bele a nagyok dolgába(Karika,Mzoli,GI).
Abban is biztos vagyok, hogy egy sör mellett meglehetne vitatni, hogy ki merre hány méter.
A simson szar és hasonló dolgokat meg hagyjuk már, nem kell itt azt fitogatni, hogy kinek a fasza nagyobb.
valakinek a simsontuning a hobbija, valakinek a makettezés.Na és?
Nemámmá ezért szarabb ember.
UFF :)
Azóta karika kiigazította a kérdését. Szóval legalább hülyét ne csinálj magadból amiatt, hogy Karikát pártolod, bármennyire is szép dolog kitartani mások mellett.
pedig igazán beírhatnád hol példálóztam Simsonnal, szvsz mindenki kiváncsi lenne.
Nem kell túl sok lapot visszaolvasni.
Egyébként bírom a struccpolitikát, amit a fórumon szoktak művelni, mint ez is. Átugorjuk a kényes hozzászólást, amire nincs válasz, aztán azt gondoljuk (tévesen), hogy mások is ezt teszik és minden rendben van
Nem igen vagyok aktiv fórum tag itt, mert ami itt van, ezekkel azért már tisztában vagyok.
tehát nem azok a kérdések érdekelnek, hogy nincs szikra, mit tegyek.
Inkább a tipusspecifikus dolgok, pl. különolajzás.
Meg egyébként is, ha szerelni kell, felhivom Dzsít, mint tegnap.
Voltam krosszpályán, és a motorféktől megforgott a lendkerekem.Alig tudtam hazajönni.Nem tudtam hogy mi a pöcs van, leszedtem már a hengert, minden lópikula, hivom Gecseit, mondom, hogy mivan, ez meg telóban mondja, hogy tuti megforgott a lemkerék.Oda megyek, és kézzel lehúztam.Na mondom nyasgem köcsög:)
Holnap élesztjük újra, és legyorsulom az MZ-jét:)
Akitől éppen segítséget kértél, úgy gondolom hogy ő elismer. Mivel ismerjük egymás munkáit elég jól, másrészt úgy gondolom elég jó barátok vagyunk
Egyébként továbbra sem értem mi a baj.
Ezt az arrogáns kioktató stílust te kezdted éppen azzal, mikor jöttél a magyarországon non plusz ultra érvvel, hogy azért van igazad mert autószerelő vagy. Ez enyhén szólva röhelyes, már megbocsájts.
De mondom, nekem semmi bajom nincs veled, sőt örvendeni való dolog a segítő szándékod. Tényleg, le a kalappal.
De ha én ohülyeséget írok és kiigazítanak, akkor nem nekem szokott feljebb állni, hanem utána nézek és leírom, hogy jééé, tényleg, igazad van, kösz.
Jó konkrétan, ha szegényítek akkor nagyobb a fulladás, és ha dúsítok akkor veszi jobban a lapot, és áll vissza gyorsabban a fordulat.
Viszont terhelésen ennél a beállításnál, jobban fullad.
Ettől konkrétabban nem tudom leírni, sajnos annyira nem vagyok okos, nekem csak egy ótvar szakmunkásom van, és csak annyi IQ-val rendelkezem, hogy épp nem szarok a gatyámba..........
Lehet veszek én is egy pöpec szimót inkább.......szarok ezek a Dt-k...
Azt meg te írtad, hogy ezek közt nincs különbség.....
"Aki nem tudja érzésre, és hallásra beállítani a motorját, az jön mindig ezzel a gyertyaképpel........és mellette mindenki csak okoskodik........
Ha valaki ért hozzá az beállítja, és max a végén gyertyaképpel ellenőrzi, vagy megmutatja ilyen hitetleneknek, hogy ilyen a gyertyakép.
Amúgy meg a beállításhoz sok műszer és rengeteg adat áll rendelkezésre, típustól függően... "
Nehéz lehet a párodnak együttélni veled......már ha van.
Ekkora egoista embert régen láttam.....már a kérdés is rossz..
És megint semmi konkrét válasz...
Nem veszed észre, hogy magadat járatod le mindenki előtt?
Egyébként már a kérdés is rossz...
Mert ha a levegőcsavaron úgy állítassz, hogy jobban vegye a lapot, akkor szegényítessz, mert szegényen jobban veszi a lapot a "jónál" is. Azonban ez hallatszik a fordulatszám visszaesésénél
Nekem meg van malacom.
És hol is van ahhoz a yamaha?
Amikor a malac 125-ön három tárcsa és nicasilos alu henger volt normális vázzal, akkor a yamahánál a dobféket meg a vashengert ismerték szar vázzal.
Ettől függetlenül egy szóval sem mondom, hogy a dt vagy bármelyik yamaha szar lenne, mert miért is lenne az.
Tudod a te logikád alapján (bocsássanak meg a fórumtagok) én pl nemhogy egy Simsonra, de egy Yamaha DT-re sem akarhatnék felülni.
Szóval hagyjuk ezt, hogy a Simson ilyen meg olyan.
Szia.
Segítséget szeretnék kérni, ha már a karburálásnál tartunk.
A gondom az hogy ha a levegőcsavarral beállítom a motorom, hogy hirtelen gázadásra egyből vegye a lapot, akkor mikor terhelést kap, azaz el akarok indulni vele, kicsit befullad. Viszont ha szegényítek rajta, akkor terhelésen kisebb a fulladás, viszont alapon jobban fullad.
Nem tudom érthető -e?
Levegőszűrő tiszta, membránlapok zárnak rendesen, nem szív falsot sehol sem...
Köszönettel előre is.
Természetes, hogy menet közben és terheletlenül más a jellege azonos beállításra.
De tudod mit tételesen próbálom megérteni mit akarsz.
Tehát elvileg minden jó, rendben van a gép, nem falschol, membránlapok egyben vannak, gyújtás flott.
"A gondom az hogy ha a levegőcsavarral beállítom a motorom, hogy hirtelen gázadásra egyből vegye a lapot, akkor mikor terhelést kap, azaz el akarok indulni vele, kicsit befullad"
Tehát valahonnan szegényítünk ,mert abban az esetben fogja jobban venni a lapot, most hogy a keverékcsavarral állítod vagy a levegőcsavarral és ezálltal elszegényül, de ez tökmindegy. Szóval szegényen, peng a motor terheletlenül, rendben is van. Terhelve fullad, mert szegény. Ez így működik.
"Viszont ha szegényítek rajta, akkor terhelésen kisebb a fulladás, viszont alapon jobban fullad."
Mármint ezen felűl szegényítessz a keverékcsavarral akkor simán elképzelhető ilyen.
De egyébként azt is lekellene tisztázni, hogy alapból részterherhelésbe való átmenetnél fullad? vagy mégis miben?