Eladó DR 350 vagy DR 600/650 érdekelne. Aki tud eladót Győr-Moson-Sopron megyében, az kérem tegye meg, hogy ír egy e-mailt az adatlapomon található címre!
Köszönöm!
ha nem 20centis homokba akarod vinni, hanem földúton, vagy betonon használni, akkor a 13-as első lánckerék jó lenne neked. De ha nem pörög ki 63kmph-nál 5.ben, akkor máshol keresd a bajt.
nekem 15/49 van, de lehet 48 Rajta van a motoron a hátsó és nehéz számolni. 15 az tuti. Így 1. ben 20kmph 2.ban 45kmph 3.ban 65kmph, 4.ben 80kmph volt az a sebesség, aminél illett fölfelé váltani. Órám szerint.
Nem tudom mit kell egymást basztatni, ez kb. "az én apám erősebb"-szint. Hiába tuja valaki kívülről az összes szakmai anyagot. A nagyapám is beállította az MZ-jét. nem szaktudással, hanem érzéssel. Lehet, hogy egy nap 20x próbálgatta, hogy a jobb, de végül érződik, hogyan a legkedvezőbb a karbi beállítása. Amúgy meg annyit, hogy hoztak hozzám olyan szimót, amit autószerelő rakott össze, fordítva voltak benne a szimeringek, és gyújtásrész új lett belerakva csak már beállítani elfelejtették. Mindezt 18ezer Ft-ért és utána rámondták a motorra, hogy blokkcsere kell neki. Aztán én megcsináltam. Beállítottam, hang alapján, gázreakció alapján és menetpróbák sorozatával. De számtalan dolog van, amit nem tudok, és jó ha van egy hely, fórum, ahol számíthatok a segítségre és a segítőkész emberekre.
ha 5.ben még könnyedén kipörög annyira mint alacsonyabb sebességekben akkor érdemes valamivel nagyobbat belerakni előre. Nekem olyan áttétel volt a 70es hengerhez, hogy 3.ban 70-et ment, de 5.et már nem tudtam használni, amikor elkopott a henger(így jött hozzám, 80at ment 4.ben halott hengerrel). Szóval nagy változtatást ne intézz. a 63kmph az kevés, 70-80 ki kell hogy jöjjön belőle ha jó állapotú a blokkja. Persze jó beállítás függvénye. mivel nekem 70et megy 3.ban,ezért nem számolom meg a fogakat, nem lesz jó a tiedhez. De ha kell megszámolom ha az mérvadó
Na jól van elhúztam innen, majd elleszek valahogy..........
Eddíg is megjavítottam a motorom, nem szorultam segítségre.
Elegem van a sok "okos" emberből........
Bennem legalább lesz annyi, hogy nem írogatok ide, csak röhögök a képernyő előtt......
Széles utat mindenkinek.........
Éppen arról beszéltem, hogy az olyan emberek akik még azt sem tudják, hogy mit sűrít egy kétütemű motor, az ne álljon neki beállítani a karbit.
Na szép napot mindenkinek. Van ennél jobb dolgom is.
Gyertyakép..............
Igen. Mikor nézed, meg hogyan?
Ha szar a gyújtás-beállítása, esetlegesen kicsi a kompresszió, vagy 4 ütemnél felhordja az olajat, mit állapítasz meg belőle?
Ugyan már.....Lári-fári.......
Aki nem tudja érzésre, és hallásra beállítani a motorját, az jön mindig ezzel a gyertyaképpel........és mellette mindenki csak okoskodik........
Ha valaki ért hozzá az beállítja, és max a végén gyertyaképpel ellenőrzi, vagy megmutatja ilyen hitetleneknek, hogy ilyen a gyertyakép.
Amúgy meg a beállításhoz sok műszer és rengeteg adat áll rendelkezésre, típustól függően...
Egyébként konkrétan nekem semmi bajom nincs se veled, se másokkal. De azt te is tudod, hogy mennyire menthetetlen itt a helyzet.
Nem véletlenül nem írtam ide. Pont benéztem, aztán megint azt látom, amit akkor is.
Bár őszintén megvallva arra számítottam, hogy én leszek a hülye, mert az igenis 240-es főfuvóka átmérőben. Itteni tapasztalatok ugye..
Akkor kevesel. Persze lehet, hogy csak kis hőértékű a gyertya.
Persze ha full gyári motor kevesel, sokall, akkor első körben karbipucolás és falsch levegő kizárását kell elkövetni.
Eladó DR 350 vagy DR 600/650 érdekelne. Aki tud eladót Győr-Moson-Sopron megyében, az kérem tegye meg, hogy ír egy e-mailt az adatlapomon található címre!
Köszönöm!
Nincsen valakinek eladó sport dobja 2003-as 125 ös Dt-re? Vevő lennék rá.
Gecsei jött ide felhúzni az embereket pont húsvétkor?MENNY' vissza,reszeld meg a húsvéti nyulat
Karika meg nehogy itthagyd a dt-s társaságot...............
GI úgyis csak irigykedni jár ide...
tessék, itt van a vidi a tegnapi motorról!
még mindig felejtősnek gondoljátok?
semmit nem javult a vélemény?
rendesen kiforog!
Eddíg is megjavítottam a motorom, nem szorultam segítségre.
Elegem van a sok "okos" emberből........
Bennem legalább lesz annyi, hogy nem írogatok ide, csak röhögök a képernyő előtt......
Széles utat mindenkinek.........
Majd egy hónap múlva beugrasz okoskodni kicsit?
Na szép napot mindenkinek. Van ennél jobb dolgom is.
Igen. Mikor nézed, meg hogyan?
Ha szar a gyújtás-beállítása, esetlegesen kicsi a kompresszió, vagy 4 ütemnél felhordja az olajat, mit állapítasz meg belőle?
Ugyan már.....Lári-fári.......
Aki nem tudja érzésre, és hallásra beállítani a motorját, az jön mindig ezzel a gyertyaképpel........és mellette mindenki csak okoskodik........
Ha valaki ért hozzá az beállítja, és max a végén gyertyaképpel ellenőrzi, vagy megmutatja ilyen hitetleneknek, hogy ilyen a gyertyakép.
Amúgy meg a beállításhoz sok műszer és rengeteg adat áll rendelkezésre, típustól függően...
Nem véletlenül nem írtam ide. Pont benéztem, aztán megint azt látom, amit akkor is.
Bár őszintén megvallva arra számítottam, hogy én leszek a hülye, mert az igenis 240-es főfuvóka átmérőben. Itteni tapasztalatok ugye..
Persze ha full gyári motor kevesel, sokall, akkor első körben karbipucolás és falsch levegő kizárását kell elkövetni.