Hát nem jó a fordulatszámmérő óra :( de szerintem tuti nem forog annyit... akkor csak jobb lenne ha nagyobbat vennék ebben még a gyári van (fogalmam nincs milyen) mit ajánlotok ? :D
Nem tudom h mitől lehet az nálam h tartalékra kapcsolás előtt kb 1 literrel már észreveszem h lassan tartalékra kell kapcsolni, nekem olyankor nem megy úgy, na persze ez nem nagy külömbség, tuti h ha valakit egy teli tankal ráültetnék és kihajtaná belőle mindet az nem venné ezt észre de én már észreveszem és nem tudom h mitől lehet. Talán kicsi lehet a tüszelep és olyankor már nincs olyan nagy nyomás a tankban és nem töltődik fel elég gyorsan a karbiban a szint? Vagy tényleg kicsi egy kicsit a főfúvóka? Aszem az enyémben 120as van, na most a 70es simsonomban is 90es van, haver rx125-ében meg 150es
Csak akkor tegyél bele nagyobb főfúvókát, ha 6.-ban nem forog ki 10.000-ig egyenes úton. Ha kicsi a főfuvóka, akkor elfogy felső tartományban, és fennáll a ragadás veszélye.
Amúgy meg nem igaz az, hogy nagyobb főfúvókával többet eszik.
Szerintem többet eszik akkor ha erőlködik a motor, mert nincs hozzá üzemanyag...
Ez ugyanolyan, mikor az ember fogyókúrázik koplal, s mellette nehéz fizikai munkát végez..........
Én 4000.-ért vettem 2 hete, 1mm vastag 0,75-re préseled.
Így 1,1 a préstér. Mogyoródon gyártja a tömítéskészítő.
Neten rá tudsz keresni, ha jól tudom postáz is.
Szervusztok!
Van valakinek egy eladó kuplungkarja 125 DT -hez, az enyém eltört. Esetleg valami ötlet, hogy mivel lehet helyettesíteni?
Boldog húsvéti motorozást mindenkinek!
Az előbb néztem a PV TV-t (horgász-vadász) és volt rajta egy narancssárga DT 80. Nem gyári kipufogóval-pattogós hanggal és laza lánccal. Ennyit láttam belőle!
a féklámpa nem jó, ha rá volt kapcsolva a fék izzója, még gyengébben világított mert nem volt elég áram, de majd megnézem, lehet azért mert 12es izzók is voltak bekötve benne
én úgy vettem 70es hengerrel, az már kuka, de azóta vettem neki gyári alapméretes hengert, most fúratom majd, szal nem lesz 70es. Amúgy nemtom, lehet te megengedheted magadnak, de nekem egy napom nyáron úgy megy, meg jó időben, hogy reggel elmegyek motorral, melóba, meló után estig végig motoron. Nem mindegy, hogy mennyit eszik. Meg a tartósságnak se jó ha ki van élezve a gép 110%-ra. Szerintem.
70-es hengerből felesleges nicasilost venni.
Alsó tartományban nagyon szarul megy, hála az egydugattyús gyűrűvel járó kompressziónak. Na annak aztán szét lehet forgatni az agyát, hogy legyen erő, és gyorsulás. Én fúrható vashengert tennék bele. Annak alul is van nyomatéka.
A tegnapihoz.: Ha a gyár az 50-es hengerhez 12-es karbit rak, akkor szerinted a 70-es hengerhez mekkora karbi kell?
Kis százalékszámítás.
Tudom nem mérvadó, de nekem a 125-ön 28-as karbi van, 210-es főfuvival.
Jah és nem érdekel mennyit eszik....aki ezen spórol, járjon busszal.
(ezt általánosságban írtam, nem személyre szól)
Igaza van rendszergazdának enyém is 1989-es de biztos vagyok benne hogy jobb állapotú mint néhány fiatalabb testvére. Csak azt nem értem hogy vannak akik 300körül árulják a nem rendszámos átlagos vagy átlag alatti álloptú DT-jüket...
Amúgy enyémnek a hónapban lejár a műszakija... Szóval megint lesz költség vele.
esetleg valami LINK...
Amúgy meg nem igaz az, hogy nagyobb főfúvókával többet eszik.
Szerintem többet eszik akkor ha erőlködik a motor, mert nincs hozzá üzemanyag...
Ez ugyanolyan, mikor az ember fogyókúrázik koplal, s mellette nehéz fizikai munkát végez..........
Így 1,1 a préstér. Mogyoródon gyártja a tömítéskészítő.
Neten rá tudsz keresni, ha jól tudom postáz is.
Van valakinek egy eladó kuplungkarja 125 DT -hez, az enyém eltört. Esetleg valami ötlet, hogy mivel lehet helyettesíteni?
Boldog húsvéti motorozást mindenkinek!
mondta egy ismerősöm, hogy szerinte kicsi a fúvóka a DT-ben szerezzek bele egy nagyobbat : jobban fog menni, stb.
mit ajánlotok ? esetleg vmi linket dobhatna valaki vagy vmi jó ötletet... thx előre is a választ...
---------------------------------------
Van eladó első telóm kompletten, vázam, központi rugóm, ülésem, komplett blokkom bontva, első-hátsó kerekem 80as LC2es DThez!
email címem: szgerg@gmail.com itt érdeklődjetek!
Alsó tartományban nagyon szarul megy, hála az egydugattyús gyűrűvel járó kompressziónak. Na annak aztán szét lehet forgatni az agyát, hogy legyen erő, és gyorsulás. Én fúrható vashengert tennék bele. Annak alul is van nyomatéka.
A tegnapihoz.: Ha a gyár az 50-es hengerhez 12-es karbit rak, akkor szerinted a 70-es hengerhez mekkora karbi kell?
Kis százalékszámítás.
Tudom nem mérvadó, de nekem a 125-ön 28-as karbi van, 210-es főfuvival.
Jah és nem érdekel mennyit eszik....aki ezen spórol, járjon busszal.
(ezt általánosságban írtam, nem személyre szól)
Amúgy enyémnek a hónapban lejár a műszakija... Szóval megint lesz költség vele.