de nekem erdőbe kell szóval a tükröket meg a repedt idomot nagyon leszarom...
nekem kéne rá 2 gumi, amit tudnék rá szerezni olcsóba amit még tudok használni,és külsőre nekem ennyi...
azt a tükröt is lerugnám róla:D
a motorja bírja úgy h ne haggyon ott az erdő közepén...
de am lesz körbejárós vidi róla állítólag...
majd felrakom, azt pillantsátok meg nekem a hangját, azt véleményezzétek pls...
Szerinted melyik a jobb: 1 frissen generálozott '92-es, vagy egy frissen kinyírt '99-es? Az utóbbi is 11 éves és ha semmit nem csináltak még rajta, akkor igen sz@r állapotban lehet.
Eléggé leharcolt darab......
Láncszett cserés....:15000.-
Ülést újra kell húzatni...:5-8000.-
Van egy jobb oldali törött idom, kéne rá 2 egyforma tükör, vagy csak egy jobbos pluszba, és akkor még nem láttam a bal oldalát, meg nem hallottam a motorját, és nem mértem kompressziót.
130-150.000.- körüli gép. Többet nem ér. Lehasznált.
itt a motorról 2 link,ahol árulja,de semmi különöset nem tud mondani, hogy mikor cserélt benne dugót meg milyen állapotban lehet a mostani...
1 éve vette valami motorszerelő csávótól állítólag, és ő azóta nemnyúlt hozzá, csak indexet vett rá, meg tankolta, meg olaj...
de semmi olyat nem tud mondani, ami kéne... :S
Felesleges bele akksi. Ha van multimétered, akkor megnézheted fordulaton valamelyik foglalatnál, hogy mennyit termel a dinamó. Egyébként ha 12V-os, akkor a 6V-os égőket ugy is kiverdesi.
Attól hogy sok kilóméter van benne még nem kell rossz állapotban lennie. A képen látható motoron annyit látok hogy használják rendesen de nincs különösebb hibára vagy bajra utaló nyom. Mit írnak róla?
Helló! Tudja valaki hány voltos a 87-es MX 50 rendszere? Mert nincs aksi benne, de izzók meg mindenhol másfélék vannak benne. Egyik 6V, másik 12V. Ha nem kell nekem index és féklámpa érdemes bele aksit vennem? Bele szól a gyújtásba, motorműködésbe? HELP!
Hello!
Ezen levegőcsavar van. Tekerd be teljesen, majd másfelet ki. Ez az alap, innen hangold finoman ki-be, amig a legmagasabb fordulatot el nem éri. Ha kell, menet közben állíts az alapjáraton. Ha ez után is fullad, ill. be sem tudod állítani, mert pörög, vagy leáll, akkor valahol farsot szív( pl főtengelyszimmering).
szerintetek ez milyen állapotba lehet?
57ezer km van benne, és utcán használták!
esetleg ha valaki ért hozzá tényleg, és unatkozik, küldhetne egy msn címet és nagylelkű segítségét megköszönném a motorvétellel kapcsolatban:)
Köszkösz!
olyan gondom van hogy dt 125r -em szivatóval faszán indul (3000rpm re áll be )de amikor lehúzom nincs rendes alapjáratom valahol ezer és kétezer között mozog és gázra fullad ! gondolom nem kap anyagot ! sok neki a levegó ezt az alapjárati keverék csavar tekergetésével tudom baszogatni ?
mit merre tekerjek mert mind ezeket szivatóval nem csinálja !
SÍKTOLATTYÚS A KARBIM
Sziasztok! Megpróbálom itt is megkérdezni mert ez egy aránylag látogatott fórum!
Egy haverom venni szeretne valami endúrót, és leszűkítettük a kört suzuki ts / kawasaki kdx 125 vagy 200 vagy 250, ezek a típusok jönnek be legjobban. Ja még esetleg honda crm!
Valami segítség kéne a döntésben, minden infó vagy tapasztalat jól jönne! Melyik a tartósabb? Előre is köszönöm
Én is A1es jogsit fejezem be a nyáron, már csak vezetnem kell. Sok keresés után sikerült találnom normális árú, 11 kw-os, szép állapotú DT-t. Elég ritka a rendszámos belőle, de ha nem számít a pénz akkor néhány éves gépek is vannak.
A forgalmi a lényeg! Tudtommal a német import az 11KW(nekem ilyen van), a svájci valamivel több(15), mivel ott nem volt kavarás a jogsival. Ha nincs fojtás, akkor mindegyik 21 LE. A 27 meg 30 lóerős hirdetésék többsége kamu.
Sziasztok! Némi problémával fordulok hozzátok. Hamarosan készülök nekilátni az A1es motoros jogsinak (eddig quad-al toltam, csak az nem igazán mehet közútra, ezért inkább áttérek motorra) és ki is néztem mellé egy Yamaha DT125öt. Ezzel csak az a gond, hogy a jogsinak bár cm3-ban megfelel, de a max 11 kW-os teljesítményt kicsit meghaladja a 27 lóerejével (tudtommal ennyi). Kisebb motort nem akarok venni, quadnál is szoptam már ezzel, viszont nem akarom, hogy bármi szabálytalan legyen. Van bármi mód ennek megoldására? Vissza lehet fogatni annyira a motort, hogy lehessen A1el használni?
ezen a képen szar állapotban van?