Köszi a válaszokat, bocsi nemtudok mindenkinek a "válasz" gombal válaszolni.
Ebbe perforált cső van meg gyapot ha minden igaz perforált cső biztos, ugyvolt hogy mondták hogy nagyon gyengén fúj a kipum alapjáraton, levettük a hangtompító dobot /végdobot és érezhetően erősebb volt simán kiállt egykerékre aszfalton is leforgatta simán a hátsókereket, szóval nem csak a hang miatt éreztem erősebnek, de hajól értem akkor ne szedjek ki semmit belőle Ma még párszor megkocogtatom hogy azok a lemezek hulljanak ki belőle. Mégegyszer köszi
amúgy a cagiva 350 sem rossz, egyszerű mint a vasszeg......
egy éve nyúzom tengelyig homokban-sárban és megy.....
2 hónap állás után is 2 rúgásra indul -10 fokban is
és 82es a drága
dt nekem is volt tetszett is, saralni király volt de a homokot nem bírta, utánna lett a 600as na az olyan volt a dt után mint a farokverés után valami rafinált kéjhölgy
megnéztem de ez nem az igazi szerintem
4t ben 350 alatt ne gondolkozz
elég gyengék
hogy mennyi lóerő van odaírva nem lényeges, kicsiknek nincs elég nyomatékuk
nem tudom miért ódzkodsz a nagyobbtól, de akkor legyen 350
körbenézek én is 200-250 árban, ha van találat írok párat
amúgy a 600as az igazi... 2 ezres fordulattól úgy tép hogy győzz kapaszkodni...
olasszal én is így voltam.....
de ez jó, 80as években még ők is jó motort csináltak
dobfék miért baj?
egy gonddal kevesebb.... fékpofa ferodoloztatása kb 2 ezer nincs olaj nincs munkahenger nincs drága fékbetét, nem nyikorog a tárcsa sártól stb
terepen nem kell nagy fékerő, hűtés is bőven elég szóval semmi gond
próbálj ki egy xt600ast aztán le sem akarsz szállni róla
ezek tök olcsók millió van belőlük, van alkatrész újan is és bontva is, igénytelenek stb stb
Hát végignéztem mindehol. 4tben csak DR-t találtam (olasz motort nem veszek szívesen). És ez a DR hátul dobfékes...ami elég elavult. Pedig nem rossz kis moci szerintem.
túrázgatni crossgép? nemár
150 órákat meg akkor megy el ha max 3 ezres fordulaton használod...... amúgy 50 felé már gyengül szóval egy idényt még túrázva sem bír ki
4t nek ugyan miért lenne sok a költsége?
nekem a 600as 6 liter felé a 350es 5 felé eszeget terepen, nem kímélve (dt kb evett 8 felé ilyen használat mellett+2t olaj)
egyéb fenntartás: 6 ezrenként olajcsere ami a legfaszább olajjal sem kerül 10 pénzbe
ha lepukkant gépet veszel egy full generál 100-150ezer és elmegy evvel MINIMUM 50 ezret
szóval ha kiszámolod negyede költséged lesz egy jó 4t vel mint egy jó 2t crossal
ha nem állatkodni kell akkor vegyél egy 600ast, ha zavar a súly akkor egy 350est
200 felé akkora halom 4t enduro van eladó hogy hihetetlen.....
200ért én rendszámos 350est vettem, ami nem szép de kitűnő állapotú, költöttem rá 1 év alatt 15 ezret kb.......
Hát igen, a DT is erre van használva. Hétvégente kimegyünk kerülünk egyet. (nincs több krosssz pálya..az elkatrész többe kerül, mint a motor :DDD)
Visszatérve. És a TSRekről mi a véleményetek?
Ami motor szóba jöhet nálam:
DT 125 R
TSR 125
DR 125, 350
YZ 125
TT, TTR
De semmiképp sem lehet 350ccmnél nagyobb!
igaz csak hallomásból ,de én úgy tudom ,hogy egy ilyen 125 cross ban kb 40-50 üzemóránként kell felső generált csinálni. persze lehet rosszul tudom, de azért járd körbe a témát. ja és ilyen füldutas túrázgatásra semmiképp nem vennék ilyet. ez szerintem arra való ,hogy az utánfutóddal kiviszed a crosspályára, meghajtod mint állat, aztán vissza az utánfutóra azt haza. túrázgatni inkább vennék valami nagy 4t endurót xt 600 xl600, és kétlem ,hogy ezeknek nagy lenne a fenttartási költsége. és még kevesebbet is fogyaszt talán mint a dt-d. sok sikert a jó választáshoz!
nem biztos, hogy tényleg jobban megy, mert ha a megszokottnál hirtelen sokkal zajosabb lesz a mocid, hajlamos lehetsz azt hinni ,hogy húúú de megy, közben nem jobb csak a nagy zaj átveri az érzékeidet, meg ugye azt is akarod hinni hogy +15le. persze lehet hogy valójában jobban megy .
Nézd, tudom hogy nem költségmentesek ezek a motorok. Akkor úgy fogalmazok, szezonra felkészített a motor. Ergo, nem nekem kell kapásból generálozni. Így költségmentes a motor. Szezonmegelőző költségekről volt szó.
Nos a generál óta 20 üzemórát ment a gép. Ami azt jelenti van még benne úgy 100-120. Hétvégi endurózás alatt tönkremegy? Nem akarunk 4T hozni, mert annak magas a fenntartási költsége. Szerintem. Túrázgatni járnánk vele (nem közúton...még mielőtt vki félreérti )
Így kérdezem mégegyszer az YZ 125-öst.
A visszaverődéses tompítóban nincs tömés, (lemezek+kamrák) az elnyelésesbenb (perforűlt cső+elnyelő anyag)van, viszont, ha ebből kiszeded, a motor ROSSZABBUL MEGY.
Én úgy tudom hogy a "hangtompító" mivel egyrészt a nevében is benne van másrészt úgy tudom hogy csak a a hang elnyelésébenés a motor fojtásában van szerepe szóvel kiberhelheted de ha ures vasdarab lesz rajta akor undorító dobozhangon fog majd szólni és hát az nem kellemes a fűlnek de ha neked teccik
most jutott eszembe, hogy nem rég /kb. január/ láttam többször is egy hirdetést az apró - kipufogók ,közt. 2t cross, enduro bontott kipufogókkal foglalkozik, a képeken temérdek kipufogó volt. arra emlékszem ,hogy tatabányai volt a hirdető. most kicsit próbáltam visszakeresni, de nem találtam meg. Sok sikert!
költségmentes?
meddig? 10 óra? 20? esetleg 50?
ezek a crossok sosem költségmentesek, ellenben jól mennek
ha nem versenyzel semmi értelme
1-2 évente ráköltöd a vételárat
inkább szerezz be egy 350es tt, dr, vagy ilyesmit, ha endurozni akarsz
ha kiherélem a kipumat azaz a hangtompítóból kiszedem az összes lemezt meg gyapotot az okozhat kárt a motornak? Vagy hogyan szokást ezt csinálni? mert végdob nélkül nagyon megy a gép és a katalizátornak (?) a darabjait belenyomta, kivarázsoltam pár darabot de még mindig nemjó valami.
Ebbe perforált cső van meg gyapot ha minden igaz perforált cső biztos, ugyvolt hogy mondták hogy nagyon gyengén fúj a kipum alapjáraton, levettük a hangtompító dobot /végdobot és érezhetően erősebb volt simán kiállt egykerékre aszfalton is leforgatta simán a hátsókereket, szóval nem csak a hang miatt éreztem erősebnek, de hajól értem akkor ne szedjek ki semmit belőle Ma még párszor megkocogtatom hogy azok a lemezek hulljanak ki belőle. Mégegyszer köszi