fémtisztára lecsiszolod, lehomokolod stb
lefújod, megszárad, majd lefújod, megszárad, 3-5x
aztán állni hagyod 1-2 nap
utánna felteszed majd bemelegíted óvatosan pár perc alapjárat, majd kihűtöd (vagy melegen tartod de ne izzásban) utánna kissé jobban melegíted (boltba eltekersz)
aztán ha minden igaz pár évig rajtamarad
nekem legalábbis 2 évig rajta volt
Ma voltunk kicsit gurulni Energy15-el. Íme egy két kép:
az első képen látható kawa klx-et /az volt ráírva/ az erdőben találtuk, és rákötöttünk a dtmre kb 6 méter vezetéket /szintén a szép tiszta szemétmentes erdőben találtuk/ és kicsit megvontattam a kawát.... készült róla egy elég meggyőző vidi is ,lehet hogy majd felkerül
Tudom, hogy hol kell keresni eladó motorokat. Csak mivel ritka az ilyen, gondoltam megpróbálom itt, hátha van valakinek eladó, csak nem hirdeti.
Amúgy már megtaláltam azt a motort amit mondtál, de azért köszi.
Jah még valami...nekem 14-57 van.
Anyucival motoroztunk a 7 végén( 93+54 kiló lehet számolni)......Volt egy grízes előzés, mazsolát letoltuk mert begőzöltem, és a 6.,-at 100-nál toltam.....erről ennyit...
És ha valaki azt hinné okoskodom, az enyém még 1-ben sem veszi fel az elejét gázadásra............
"A karbiról: ha 1-2-3-4ben leforog, akkor 5 meg 6ban is lekéne.."
Ez nem igaz!
Direkt fokozatban, a legnagyobb fordulaton használja el a motor a nyomatékot, és sok köze van az üzemanyagnak is hozzá!
Ez nem 200km/h-s tempó! 15-20km/h változás van, amit még bírnia kell!
Amúgy meg nem értem, ha valakinek bevált egy láncszett konfig, minek változtat rajta....baromságnak tartom...
Egy 10-15-el nagyobb főfuvival, be lehet állítani, hogy leforogja 6.-ban is a tízezret.....
Talán próbáld meg a motor hirdető( hasznaltauto.hu-n szépek vannak) oldalakat! Egyébként arra számíthatsz, hogy amit keresel az ritka, és 4-5száz felett indulnak.
Itt a fórumon tudtommal csoola-nak eladó egy 2003as!
Szerintem meg már nem a legjobb erejében van a motor és nem bírja leforgatni a 6.-at akkora lánckerékkel, meg ha a vezető se 60 kilo akkor főleg. De nem hiszem hogy egy enduronak ott kéne hagynia egy NSR-t.
A karbiról: ha 1-2-3-4ben leforog, akkor 5 meg 6ban is lekéne..
http://www.medikemia.hu/index....
Ilyet nem? Amennyiben fel van csiszolva a felület (tiszta fémig, krómon se marad fenn, tapasztalat.) és több rétegben viszed fel, minden réteget ráégetve pl disznóperzselővel, akkor tartós.
Üdv. all : vettem hőálló festék spray-t majdnem 2000 Ft volt...
- lefújtam a kipuff-ot szerintetek le fog pattogni ? mert egyik haver mondta neki a hőálló is lepattogott... egyébként 650 C ig jó ha jól olvastam de 600 fölött annyi tuti... ?
basszus téllegXD ez eszembe se jutott csak néztem hogy oda még jöne vmi a másik ahova bevan csavarva a csavar az mi? amugy ahol nincs csavar az a kuplunk rögzítő cucc nem? köszi
szerintem keres rá a mocidra a googli képeknél hátha találsz valami képet hogy milehet lehet hogy valmit lehetett oda rögziteni vagy vallmi terlö vagy lenegedö csavar néz körül
lefújod, megszárad, majd lefújod, megszárad, 3-5x
aztán állni hagyod 1-2 nap
utánna felteszed majd bemelegíted óvatosan pár perc alapjárat, majd kihűtöd (vagy melegen tartod de ne izzásban) utánna kissé jobban melegíted (boltba eltekersz)
aztán ha minden igaz pár évig rajtamarad
nekem legalábbis 2 évig rajta volt
az első képen látható kawa klx-et /az volt ráírva/ az erdőben találtuk, és rákötöttünk a dtmre kb 6 méter vezetéket /szintén a szép tiszta szemétmentes erdőben találtuk/ és kicsit megvontattam a kawát.... készült róla egy elég meggyőző vidi is ,lehet hogy majd felkerül
Amúgy már megtaláltam azt a motort amit mondtál, de azért köszi.
Anyucival motoroztunk a 7 végén( 93+54 kiló lehet számolni)......Volt egy grízes előzés, mazsolát letoltuk mert begőzöltem, és a 6.,-at 100-nál toltam.....erről ennyit...
És ha valaki azt hinné okoskodom, az enyém még 1-ben sem veszi fel az elejét gázadásra............
Ez nem igaz!
Direkt fokozatban, a legnagyobb fordulaton használja el a motor a nyomatékot, és sok köze van az üzemanyagnak is hozzá!
Ez nem 200km/h-s tempó! 15-20km/h változás van, amit még bírnia kell!
Amúgy meg nem értem, ha valakinek bevált egy láncszett konfig, minek változtat rajta....baromságnak tartom...
Egy 10-15-el nagyobb főfuvival, be lehet állítani, hogy leforogja 6.-ban is a tízezret.....
Itt a fórumon tudtommal csoola-nak eladó egy 2003as!
Keresek 125-ös DT-t . Fontos, hogy rendszámos legyen (vagy rendszámozható) és 2000 fölötti legyen.
Előre is köszi.
A karbiról: ha 1-2-3-4ben leforog, akkor 5 meg 6ban is lekéne..
Ilyet nem? Amennyiben fel van csiszolva a felület (tiszta fémig, krómon se marad fenn, tapasztalat.) és több rétegben viszed fel, minden réteget ráégetve pl disznóperzselővel, akkor tartós.
30 512 9874
a berugósnak hiányzik a kuplungdeklije már
- lefújtam a kipuff-ot szerintetek le fog pattogni ? mert egyik haver mondta neki a hőálló is lepattogott... egyébként 650 C ig jó ha jól olvastam de 600 fölött annyi tuti... ?
Asszem, hogy a másik az bele megy a vizbe. De nem bizti. Az valami leeresztő lehet vagy nem tom. HAGYD BENN!
Az egyik, a kuplung bovden tartobizbaszának a csavarja.