Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó nap volt
fémtisztára lecsiszolod, lehomokolod stb
lefújod, megszárad, majd lefújod, megszárad, 3-5x
aztán állni hagyod 1-2 nap
utánna felteszed majd bemelegíted óvatosan pár perc alapjárat, majd kihűtöd (vagy melegen tartod de ne izzásban) utánna kissé jobban melegíted (boltba eltekersz)
aztán ha minden igaz pár évig rajtamarad
nekem legalábbis 2 évig rajta volt
Ma voltunk kicsit gurulni Energy15-el. Íme egy két kép:


az első képen látható kawa klx-et /az volt ráírva/ az erdőben találtuk, és rákötöttünk a dtmre kb 6 méter vezetéket /szintén a szép tiszta szemétmentes erdőben találtuk/ és kicsit megvontattam a kawát.... készült róla egy elég meggyőző vidi is ,lehet hogy majd felkerül
Tudom, hogy hol kell keresni eladó motorokat. Csak mivel ritka az ilyen, gondoltam megpróbálom itt, hátha van valakinek eladó, csak nem hirdeti.
Amúgy már megtaláltam azt a motort amit mondtál, de azért köszi.
Jah még valami...nekem 14-57 van.
Anyucival motoroztunk a 7 végén( 93+54 kiló lehet számolni)......Volt egy grízes előzés, mazsolát letoltuk mert begőzöltem, és a 6.,-at 100-nál toltam.....erről ennyit...
És ha valaki azt hinné okoskodom, az enyém még 1-ben sem veszi fel az elejét gázadásra............
"A karbiról: ha 1-2-3-4ben leforog, akkor 5 meg 6ban is lekéne.."
Ez nem igaz!
Direkt fokozatban, a legnagyobb fordulaton használja el a motor a nyomatékot, és sok köze van az üzemanyagnak is hozzá!
Ez nem 200km/h-s tempó! 15-20km/h változás van, amit még bírnia kell!
Amúgy meg nem értem, ha valakinek bevált egy láncszett konfig, minek változtat rajta....baromságnak tartom...
Egy 10-15-el nagyobb főfuvival, be lehet állítani, hogy leforogja 6.-ban is a tízezret.....
Talán próbáld meg a motor hirdető( hasznaltauto.hu-n szépek vannak) oldalakat! Egyébként arra számíthatsz, hogy amit keresel az ritka, és 4-5száz felett indulnak.
Itt a fórumon tudtommal csoola-nak eladó egy 2003as!
valamit el szurtam bocsi .Dt125R be szeretnék minél olcsoban szerezni 1 gyujtásalaplapot tekercsekkel egybe.
gyujtásalaplap?
Meg lesz fúrva a kis80-as, de ahogy néztem a víz fala vagyis a hengeré alul nagyon vékony. Ez nem lehet probléma?
Sziasztok!
Keresek 125-ös DT-t . Fontos, hogy rendszámos legyen (vagy rendszámozható) és 2000 fölötti legyen.
Előre is köszi.
Szerintem meg már nem a legjobb erejében van a motor és nem bírja leforgatni a 6.-at akkora lánckerékkel, meg ha a vezető se 60 kilo akkor főleg. De nem hiszem hogy egy enduronak ott kéne hagynia egy NSR-t.
A karbiról: ha 1-2-3-4ben leforog, akkor 5 meg 6ban is lekéne..
Kivéve ha nem volt tökéletesen beállítva. Egy karbi hangolás ártani nem árt, de egy próbát mindenképpen megér. Szerintem.
http://www.medikemia.hu/index....
Ilyet nem? Amennyiben fel van csiszolva a felület (tiszta fémig, krómon se marad fenn, tapasztalat.) és több rétegben viszed fel, minden réteget ráégetve pl disznóperzselővel, akkor tartós.
Eladó dt blokkok
30 512 9874
a berugósnak hiányzik a kuplungdeklije már
Üdv. all : vettem hőálló festék spray-t majdnem 2000 Ft volt...

- lefújtam a kipuff-ot szerintetek le fog pattogni ? mert egyik haver mondta neki a hőálló is lepattogott... egyébként 650 C ig jó ha jól olvastam de 600 fölött annyi tuti... ?
Ne is nyúlj a karbihoz! A lánckeréknek semmi köze sincs hozzá. Olyanról még nemhallottam hogy azért kéne állitani rajta mert más a lánckerék.....
XD köszi srácok:D
Jeeee! :) Én nem használom azt! Alul a cső oszt jolvan...
az a henger víztelenítő csavarja!
Ahaa!
Asszem, hogy a másik az bele megy a vizbe. De nem bizti. Az valami leeresztő lehet vagy nem tom. HAGYD BENN!
basszus téllegXD ez eszembe se jutott csak néztem hogy oda még jöne vmi a másik ahova bevan csavarva a csavar az mi? amugy ahol nincs csavar az a kuplunk rögzítő cucc nem? köszi
Mér akarod kiszedni?
Az egyik, a kuplung bovden tartobizbaszának a csavarja.
szerintem keres rá a mocidra a googli képeknél hátha találsz valami képet hogy milehet lehet hogy valmit lehetett oda rögziteni vagy vallmi terlö vagy lenegedö csavar néz körül