Egyébként szerintem is 200K alatti értéket képviselnek ezek a kis csodák. Millió tényező határozza meg persze az ár/érték viszonyt. Bár meglátásom szerint sokan csak mondják a felújítást.. én minden számlát félreteszek, amit a motorra költöttem. Még a tankolás után is. Ha majd eladom,meg lehet nézni, mi milyen állapotban van. Így korrekt. (elfogult voltam kissé) Viszont, nem fogok lutrit csinálni az eladásból, az én nyakamra ne jöjjön vissza a vásárló, hogy ez meg ez sem jó, pedig "állítólag ki lett cserélve".
Szerintem Szerintem.
Úgy látom, a sok eladó vas még mindíg eladó....
Az ár nagy mértékben határozza meg a mindenkori piacot.
Szememben ezek a motorok nem érnek 2K felett, és ezt úgy látom rajtam kívül, sokan gondolják így. (nem akartam senki lelki világába taposni) A rendszám nélküli motorokról nem is beszélve. Én 170- ért vettem 1,5 év műszakival. Igaz forgalmi szerint '89-es de ezeknél a motoroknál ahogy elnéztem inkább az esztétika, mint az évjárat a fontos...
Igen az enyém 100% hogy 92-es mert még direkt a alvázszám alapján is visszakerestettem. Viszont amikor megvettem 98-asnak volt meghirdetve. Szerelő mondta hogy ez tuti nem az mert kb 94-95 felé már önindítós DT-ket csináltak. A tankja pedig alapból is ilyen volt amikor vettem de ez tényleg a fekete-zöld DT tankja és nem az eredeti. Amúgy ezt a motort augusztusban vettem és ez az első motorom. Nagyon könnyen el lehet hitetni mindent a hozzánemértőkkel. Mivel semmi tapasztalatom nem is volt ilyen téren nem volt okom kételkedni benne hogy 98-as vagy sem. De hát ez van.
A dolog már tárgytalan, visszaolvastam a fórumban, és rájöttem, hogy gyenge az akksi, mert forgatja az önindítót, de ha fel van töltve frissen akkor indul, így néhány nap után meg alig lehet indítani.
Elég ritka darab, van a régebbi ami szinte R-es DT kinézetű, illetve az újabb ami inkább az YZ-WR vonalat követi design-ba! http://en.wikipedia.org/wiki/Y...
Hali!
Érdeklődni szeretnék, hogy mit tudtok a 200-as DT-kről?
Most hozzá tudnék jutni egyhez, 97-es évjárat, csak hát Magyarországon nem nagyon találtam ilyen 200-as DT-t, szóval érdekelnének róla vélemények.
Sziasztok!
Az enyém forgalmi szerint 92-es: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
A service manul szerint 88tól gyártották ezeket a szürke blokkokat, amit nem értek mert akkor az lc2esek milyen évjáratúak?
Megvolt a szétszedés és felcsiszolás. Mint írtam az olajcső ugrott le és nem a hajtókar volt "görbe". Előtte kapott gyári újat. +Fúratás, csapágyak, szimeringek. Bejáratós volt, a szívem szakadt meg amikor hallottam a nyikorgó dugót.
Ez 100% hogy 1992. Akkor jött be a kékfekete, bár ennek a tankja nem gyári! Mert az önindítóson (mint az enyém) van zöld csík.
A hirdetőnek: lehet hogy 92esnek hiszed, mert te is úgy vetted, de nem hiszem hogy akkora kérés, hogy ne verd át a következő tulajdonost, bár ugye jó ötlet fiatalabbnak írni, hátha rámennek.
Hát ez tényleg tuti nem 92-es
Nekem 92-es a DT-m és hasonlítsad össze a 2 motort. ( Nem azért mondom hogy fényezzem a motorom, de szerintem elég szembetűnőek a különbségek)
Na meg azért az is durva, hogy aki el akarja adni a motorját, annak a 90%-a most újjította fel. Vagy ha az emberek pénzt akarnak, akkor elötte költenek? Nem hiszem....
Lényeg: Ez ugyan olyan váz mint a DT90-é és nem lehet 90 feletti évjárat...