sztem bontanod nem érdemes mert én pl még nem is láttam ilyet tehát biztos nem túl gyakori akkor meg mire kiárulod kinő a szakállad és am sztem max 50-60.000Ft körül érhet.
Még jómultkoron kérdeztem, mennyit érhet így ez a DT80-as. Karburátor problémával küzdd, én nem is szeretnék vele tovább szórakozni, és időközben másik motorom is lett, így leginkább a helyet foglalja, ezért mihamarabb szeretnék megválni tőle.
Szerintetek kb. mennyit érhet? Ha kell eladnám bontva is, vagy így egyben.
Yamaha dt80 6 sebességes és valami BETA cég gyártotta liszensz alapján, vagyis mikor vettem, akkor ilyesmi infót kaptam róla.
A szinterezés (porfestés) nem jó csak fémre! A gittelt tank kizárva.A vázat viszont érdemesebb szinterezni mert hosszútávon jobb. De ha metál fényt szeretnél a vázra is, akkor fényezd ,bár jobban sérül mint a szinter!
M.Fecsu! látom te elég jól értesz a fényezéshez! Szerinted szintereztessem vagy csak simán fújassam le a vázat+a többi kisebb nagyobb alkatrészeket? ja és ha a tank gittelva van lehet egyáltalán szinterezni? köszi a segítséget előre is!
Úgy ahogy írod De a világon semmi más nincs benne! Jó párat csináltam már én is ami most van a DT-n azt is én csináltam bármi hihetetlen Ja meg a napokban festegettem a sisakomra .Csak nem tudom hogy mit Egyenlőre csak baromságokat
Sziasztok srácok!
Mivel ma volt egy kis időm folytatni a DT szervizelését,így gondoltam átnézem az első féket mi a helyzet vele!Azt láttam ,hogy a fékfolyadék ami benne van eléggé elhasználódott már,de hála istennek kiszedtem a féknyeregből a dugattyút,és akkor tapasztaltam,hogy tiszta "mocsok" a munkahenger olajtere,olyan anyag volt benne mint a zsír Az előző gazdák nem voltak elég figyelmesek vele szemben,mióta szétszedtem találtam már rajta 1-2 kókány megoldást/bilincsek helyett drót,bilincsek hiánya,himbarendszer festékkel összefújva,sőt zsír sem volt benne,légszűrőszivacs valami mosogató szivacsból faragva,ráadásul úgy,hogy lyukas volt az alja,műszerfal világításban az izzók pirosra befújva!?ötezer éves gyertya benne/hirtelen ennyi jutott eszembe,ja persze az oxidált sarukról,csatlakozókról nem is beszélve!Kicsit hosszúra sikeredett ez a hozzászólás,de gondoltam megosztom veletek a vasam állapotát!Most fog kapni egy új dugót,meg még egy pár kötelező dolgot,és indulhat a szezon számunkra!Szeretem ha rendbe van a motorom és nem kell azon izgulni mikor fog megállni alattam!
/a kép tavaly nyári sarazás/
szóval ami a linkben van, olyanokkal találkoztam, neten is, de a képen alább az enyém van, nem tudja valaki mi lehet a különbség (a blokk és kipuff ugyanaz)? viszont van ilyen kipufogós is : http://images31.fotosik.pl/298...
melyik lehet a jobb?
Segítsetek! A mellékelt képen (nem a link) a DT 50 MX-em van blokk nélkül, 1987-es francia gyártmány. De nézelődtem neten 87-esek közt és alig találtam olyat aminek ilyen az oldalidom felfogatása, hogy tankba megy bele. Külföldi oldalon találtam ilyen motort mint az enyém. (bikepics.com) De nem tudja valaki miben más ez a változat? Elvileg ez is olyan évjárat, a kipufogó egyezik (mert abban is több változatot láttam) de mégis más a motor: http://p1.bikepics.com/pics/20...
Miben lehet jobb/rosszabb az én francia változatom?
Szerintetek kb. mennyit érhet? Ha kell eladnám bontva is, vagy így egyben.
Yamaha dt80 6 sebességes és valami BETA cég gyártotta liszensz alapján, vagyis mikor vettem, akkor ilyesmi infót kaptam róla.
Előre is köszi a válaszokat!
Bár ez csak DT80LC, de szerintem jó az összeshez, legalábbis remélem
itt találsz olcsón
Attesz
Mivel ma volt egy kis időm folytatni a DT szervizelését,így gondoltam átnézem az első féket mi a helyzet vele!Azt láttam ,hogy a fékfolyadék ami benne van eléggé elhasználódott már,de hála istennek kiszedtem a féknyeregből a dugattyút,és akkor tapasztaltam,hogy tiszta "mocsok" a munkahenger olajtere,olyan anyag volt benne mint a zsír Az előző gazdák nem voltak elég figyelmesek vele szemben,mióta szétszedtem találtam már rajta 1-2 kókány megoldást/bilincsek helyett drót,bilincsek hiánya,himbarendszer festékkel összefújva,sőt zsír sem volt benne,légszűrőszivacs valami mosogató szivacsból faragva,ráadásul úgy,hogy lyukas volt az alja,műszerfal világításban az izzók pirosra befújva!?ötezer éves gyertya benne/hirtelen ennyi jutott eszembe,ja persze az oxidált sarukról,csatlakozókról nem is beszélve!Kicsit hosszúra sikeredett ez a hozzászólás,de gondoltam megosztom veletek a vasam állapotát!Most fog kapni egy új dugót,meg még egy pár kötelező dolgot,és indulhat a szezon számunkra!Szeretem ha rendbe van a motorom és nem kell azon izgulni mikor fog megállni alattam!
/a kép tavaly nyári sarazás/
melyik lehet a jobb?
Miben lehet jobb/rosszabb az én francia változatom?