Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a választ! Most már látom nálatok is van, külön levegős és vizes. Csak motortípus szerint választottam kategóriát, úgy csak pár alkatrészt adott be az oldal. Keresőbe írva kiadta szépen Ha aktuális lesz, lehet leadok egy rendelést.
szerintem az levegős, a vízesnek közelebb van a stiftek távolsága.
Az teljesen mindegy, hogy milyen a stiftelés fajtálya.
Ami a képen van az oldalstiftes. Az a levegős vagy a vizes lehet? Vagy az elhelyezkedése a más?
más a stiftelése
A geomatria egészen biztosan nem azonos.
A levegős joval forróbban jár, ahhoz kúposabb dugó kell.
Mi a különbség a vizes és levegős DT 50 dugójában? A régi vizesre gondolok, nem a minarelli blokkosokra. Akárhol nézem, nincs külön DT 50 MX levegős dugó. Csak yamaha DT 50 LC vagy DT 50, de képről ugyanúgy néz ki, mint a levegős MX-emé. 1987-es az enyém. "MSP" dugattyú márkával van valakinek tapasztalata? Illetve "Meteorral"?
Kb. Nekem ís ilyen. Csak nekem ilyenkor már megáll. De mindegy, mert elviszem megfuratni, meg új dugó. Azt majd kiderül.
Hali

Gyorskérédés : 125 lc2-re fellehet fabrikálni az R-es idomokat?

Kösz előre is
olyan amit megfogsz és utána mehetsz kezetmosni
olajfürdőben levő vagy időnként megkent alkatrészek?
én se szoktam, de amit eddig én láttam olyan dologk közül aminek illene nagyon könnyen ,kopás nélkül olajba csúsznia, az mind igencsak sima volt...
Nem én találtam fel Így tanultam suliban, és az NSR-t szerelő szakszerviz szerelője mondta, hogy a szétkopás miatt is melegedett. A reszelő más kategória
Nem szoktam 4T főtengelyt köszörülni, de a kiszorulás a nyomás függvénye. És szerintem nem összehasonlítható egy 2T hengerfallal. De ennek utána nézek miért tükrösítik
akkor az elméleted szerint, 2 beolajozott reszelő csúszik a legkönnyebben egymáson?
kétlem ,hogy ez így lenne. akkor miért szokták tökörre köszörülni pl egy 4tfőtengelyét ahol a hajtókarok rajta vannak? pedig oda nem árt az olajfilm...
Sziasztok!
Ha klingeritből/DT 80/csinálok rá hengerfej tömítést,a víztérben lévő lyukakat is ugyan úgy csináljam meg rá mint a fém tömítésnél?Vagy csak ott legyen tömítés ahol a henger és hengerfej találkozik?
Köszönöm a segítséget!
Én nem úgy tudom. Szerintem simára kopott felületek közül könnyebben kiszorul az olajfilm, mintha a dugón az esztergálás nyomai is meglennének, illetve a hengeren a hónolás is valamilyen szinten. És ha az olajfilm kiszorul biztosan jobban melegszik. Az én 70esem is nagyon melegedett mielőtt megadta magát, szimeringes is volt
Operable!

most értem haza, és már rendesen felment a mutatóm ,üzemi tartományba. "ráköptem" a hengerfejre, és alig gőzölgött és nem nagyon tűnt el, csak kb 1-1,5 perc múlva. ehhez már tudsz viszonyítani?!?!
sőt....... mindkettőben ilyen teljesen kompatibilisek egymással
meg a saccoló is, mit nem kotorásztam amíg találtam egyet, de csak a tényszerűség miatt
vagy az eltolódott gyújtás melegíthetné ,de szerintem ez sem történhetett meg...
Kopott motor nem melegszik jobban.........baromság!
az okés ,hogy kopott a bele, de szerintem ez sem okozhat túlzott melegedést ,sőt...

igencsak érdekes a problémád, de tényleg amikor úgy érzed ,hogy a heng.fej hőm. már nagyon magas és le akar állni ,köpj a hengerfejre és írd meg ,hogy mi történt. mert lehet ,hogy csak edzetlen a kezed és amire én azt mondom ,hogy okés ,az számodra már éget. a hőtő meg üzemi körülmények közt nem lesz olyan meleg mint a hengerfej. de ezt így távgyógyítani nem nagyon lehet.
bázze , hány foknál nyit? vagy ha nem nyílik rendesen kend meg a zsanérját
Gyertya megvolt. Szerintem dugo gyűrü. Elvan kopva.
enyém meg így néz ki