Srácok, ez a krossz pálya nem 6 méteres ugratókkal van tele... Van két kisebb ugrató, amiről lehet úgy 2-3 métert röppenni...
A többi döntött kanyarokból áll... és baromira lehet rajta tanulni a gyors váltásokat, a döntéseket, a fékezést és az ülés/álláspozíciókat... krossz pálya?! Pannonhalma, az krossz pálya... itt patonán bringával is lehetne menni, csak bírd szusszal..
Lehet hogy nyírom kicsit a vasat, de ez maximum hétvégente egyszer-egyszer... és azért mert nem festem le, pedig faterom fényező is, az azért van, mert ha elesek, akkor csúnyább lesz, mint előtte...
Az én véleményemet hallottátok
Kapott egy kis eporapidot. Betekertem koppra a csavart, hál isten belü a menet nem sérült. Kalapáccsal óvatosan megütögettem a letört darabot a helyére, így csak egy kis csik látszik. Aztán rá a kétkomponensűt. Nem csöpög belőle az olaj. Következő olajcseréig így marad, 1 hónapja kapott castrol 10 30ast.
Persze , minden világos! csak ,tudod vannak olyanok(nem a fórumozókra gondolok) akik csak ütik a motort ,de le sem szarják nem azért csináltam meg ilyenre hogy valaki megnyúzza! Még ha kifizeti az árát akkor sem adom olyannak szívesen. Hála Istennek nem kenyérre kell a pénz Most még Na a lényeg hogy elég megnézni valaki motorját és a külső elárulja a gazdáját.De el kalandoztam
én is szoktam földutazni vele, kisebbeket ugratni, és szerintem tök jó ijen füldutas motorozásra! viszont az is igaz ,hogy városi mert Budapestre szerintem elengedhetetlen az enduro kivitel
Nem osztom azt a véleményt, amivel itt néhányan azonosultak, hogy ezek városi motorok. Városban használjon az ember robogót, vagy utcai motort. Szerintem simán vihető terepre is, akár ugratni is lehet vele (bár az nem az én sportom). És hidd el nálam, senki sem szereti jobban a motorját. A legjobbat kapja mindenből, amiért meg is dolgozik... (és azért ahogy olvasom napi szinten a fórumot, jó néhány utcai motort is leéltek...)
De köszi az ajánlatot még egyszer...
Próbálkozhatsz............ A stage6 légszűrő, sokkal több levegőt enged át, így megváltozott a karbi beállítása, keverékképzése.
Először alaposan tisztítsd ki. Bár kosz nem tud bele menni, mert elvileg a benzin-befolyó nyílásnál van egy zsákszűrő! Utána mehet egy 20-30-al nagyobb főfúvóka bele, és lehet hangolni.
Karburátor beállítását már leírtam. Használd a keresőt!
Sok sikert.
sztem semmi baja a motorodnak, csak azokkal a beállításokkal /karbi stb./ amik a 14 es lánckerékhez jók voltak, azokkal nem tudja kiforgatni a 16 os lánckereket. az a 2 fog szerintem jelentős "nyújtás".
Fecsu. Nem tudom, ne én mondjam meg mennyit adok a motorodért. Küldesz egy e-mailt, mintha hirdetnéd, én meg meggondolom, ér-e nekem annyit.
Egyébként terepre lesz valószínű...
blokkot szétbonttattam, mondván darabokban könnyen elmegy...
henger dugó olajpumpa szivócsonk hiányzik belőle, a többi megvan!
P.
Komplett blokk mibe fájna? Merre lenne található?
DT 80 LC/2 bontás!
mpepe20@freemail.hu
A többi döntött kanyarokból áll... és baromira lehet rajta tanulni a gyors váltásokat, a döntéseket, a fékezést és az ülés/álláspozíciókat... krossz pálya?! Pannonhalma, az krossz pálya... itt patonán bringával is lehetne menni, csak bírd szusszal..
Lehet hogy nyírom kicsit a vasat, de ez maximum hétvégente egyszer-egyszer... és azért mert nem festem le, pedig faterom fényező is, az azért van, mert ha elesek, akkor csúnyább lesz, mint előtte...
Az én véleményemet hallottátok
De köszi az ajánlatot még egyszer...
Először alaposan tisztítsd ki. Bár kosz nem tud bele menni, mert elvileg a benzin-befolyó nyílásnál van egy zsákszűrő! Utána mehet egy 20-30-al nagyobb főfúvóka bele, és lehet hangolni.
Karburátor beállítását már leírtam. Használd a keresőt!
Sok sikert.
Egyébként terepre lesz valószínű...