Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szoktak beírni ide is hogy bontanak szét ilyen olyan motorokat, keress ilyet (valami crosst, lehetőleg 125öset) valamelyiknek biztos egyezni fog az átmérője, az jó lesz előre. Ha nem egyezik az is megoldható, csináltatni kell kiflit, de nem hiszem hogy ilyenbe belefognál.
Hátsó telóval szintén ez a helyzet.
Jó hát azért érted... kisnyugdíj... :DDD
Itt egy 80as DT-ben volt elvileg KTM teló hátul. Csak a pénztárca szab határt.
Okés köszi... bár nekem elsősorban a teleszkóp haldoklik, a központi rugó... elég szutyok szegényem.. valami keményebb van ehhez a típushoz való? Előre meg tudom oldani a keményítést, de hátulra?!
dugó prox olyan 21 ezer hajtokar 18 ezer meg atöbbi aproság hüvely 24 ezer ha valamire kiváncsi vagy irj majd
Értem, csak mert nem azon gondolkozom, hogy idénre már kicsike lesz nekem a DT- Azaz szezon végére, és bár tudom hogy meg fogom gyilkolni és generál lesz belőle, csak kíváncsi vok mennyibe fog fájni :))) bár nem crossozni fogok vele, csak túrázgatunk könnyű/nehéz terepen (már ami nehéz a kisalföldön)
a télen újitottam fel már csak egy ülés huzat kell rá meg a ballos idomomat kel megcsináltatnom azt fullos a gépp már nagyon sokbavann az volta leg föbb gond az elözö gazdáji tönkre vágtáka hajtokart igy sok bajom volt vele de mostmár fullos
yamahaWR450f
Azon a szolidan saras képen a DT-del vagy? Jól látom? És ez a vas még megy? Mennyit költesz rá havonta?
Az nem kell oda! Sőt egyik sem! Szedd ki mindet, még azokat is amik belül vannak....
Milyen csavar?
Kügyé képet!
sziasztok meg van az FMF kipufogom a 125 DT R emre majd csinálok képet meg vidit
sziasztok ! azt szeretném töletek kérdezni hogy a hengeren (80cm3 lc1) bal oldalt mi az a két csavar? és mi van ha nem rakom bele?
Tényleg. Most veszem észre. Az meg a fater vasa
A jó öreg külső bukókeretes 50-es meg ott sunnyog hátul....
hehe..kutyasétáltatás. Jó lett a ragasztásom is
Sztem szedd ki, az a biztos. Senki nem tudja a motorja előéletét. Lehet cserélt már valaki telószárat...
Sziasztok venni akarok az első teleszkópomba szimeringet mert a régi meghalt benne (nem szedtem még ki belőle a régit így nem tudom a méretét) de az egyik oldalon tipusz szerint kikerestem hogy Yamaha DT 80'92 de az oldalon azt írta h csak 90es évjáratú Dt be van telószimering szerintetek jó bele?ilyen méretet ir a 90es évjáratú Dt be 36x48x8-9.5?!
az érdekell hogy le tudod e teketni az anyát a küllüröl ? mert nekem csak az anya kellene esetleg a küllök
Azért kérdeztem a 4.10-est mert abból többet találtam. Ebből a 3.25-ből nem sok van:/ köszi a gyors választ!
igen, de nem lett 14eshez állitva a karbi... maradt a gyári beállitás, kipucoláson kivül nem nyultam a karbihoz soha... na mindegy, majd ha találkozok szerelö sráccal aki csinálta a motoromat régebben megkérdem segitene e kiagyalni valamit, neki is sokáig volt DT-je, tuti tud valami okosságot :)
Nem az a kérdés, hogy befér-e, hanem hogy mi a gyári méret. Mert attól hülyeség nagyobbat venni, csak visszafogja a gépet. Nekem asszem a 4.10es van hátul, de ez 125ös. Egyébként egy valamirevaló gumis tudni fogja a 3.25öt, hogy az mekkora, de sok gumigyártó weboldalán fenn van mindkét méret.
Azt kérdezném, hogy 80-as DT LCI-be hátulra a 4.10-18 gumi befér? mert egyik oldalon azt írták, hogy akkora kell bele, de a gyári könyvet találtam a neten azon 3.25-18 van és szerintem elég nagy a különbség. Esetleg tudna valaki egy /-es méretet mondani ami jó rá?
Azért meg ne sirassuk...
Egyébként nem erre fogom általában használni... hamarosan lesz még egy körünkben és akkor már 4en mehetünk hétvégén csapatni...
Továbbra se tartom cross motornak a DT-t, mert bármennyire is törődsz vele (ami szerintem alap dolog..) az ugratás szétveri az egészet, látszik hogy egy olyan pici dobbantótól is hogy leült szegény.
A mai motorozás képei, videói az adatlapmon megtekinthetők.

Aki szavaz rá, az kérem névvel tegye, én is azzal szoktam. Nem szégyen a vélemény!