Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yamaha dt 80 lc1 hez keresek küllöanyát valaki tud segiteni ebben?
Hát barátom nem tudod mit beszélsz, picit benne vagyok a témában.
Ami neked van, annak bal oldalt van a kipuffja, régi a tankja és 88ig gyártották! http://www.bikechatforums.com/...
Az enyém az 1991es, úgy nézzed! Szóval jól átb.sztak
Jólvan, köszönöm szépen a választ!
Igen, tudom mivel "játszok", de az is hozzá tartozik, hogy a gányolás nem az én szótáramba tartozik
Tévedsz barátom ez 92es!
Szerintem nincs sok eltérés, tehát az én véleményem szerint jó, de nem tuti.
Mi az hogy Z? Ez LC2. És ha ez 92-es akkor menten felgyújtom a sajátom. Ez max 87es.
Levegős?
Ha megragadt, akkor szét kell szedni, és a felkenődést eltávolítani.
Amúgy a levegős, és vizes megragadása, a derékszögelés hiánya miatt jöhet létre, magyarul keresztbe áll a dugattyú, mindamellett hogy kap rendes olajzást. Valószínű "tűgörgőmérgezés" után kapott felújítást egy "görbe" hajtókarra...
Ha rá bírod tenni, gányolás nélkül, akkor jó lesz, de ne feledd hogy az életeddel játszol!
Sziasztok!
Ez lehet, hogy nagyon hülye kérdés lessz De mivel anyagilag nem ugy állok ahogy kéne...Ezért azt szeretném megtuni, hogy jó-e a Yamaha DT 50 MX-re egy simson első fékkar és első fékbowden?
Hali!
Szeretném átalakítani a DT-met SM re, és azt szerezném kérdezni, hogy ha veszek SM kerékszettet akkor az első féken kell-e állítani valamit ha nagyobb a féktárcsa?

Köszi!
oké, nem vitatkozom de mitől melegedhet egy szétkopott, megszorult motor marhára? Ha jó a gyújtása, a kipuff is, az olajat is kapja és a hengerfej is jó. levegős. mert mindkét DT-met sikerült kipróbálnom tropa állapotban, egyiknél az olajcső ugrott le, és nem szerette, másikat meg úgy vettem. Az első a szorulás után mindig túl akart hevülni.. emez meg hevült egyfolytában, de most újítom fel, és ha ugyanannyira melegszik egy tökéletes állapotú motor, mint egy olvadt dugós, csapágyas, tűgörgős, szimeringes motor akkor neki sem látok.
Cif.
Hívj fel, és elmagyarázom. 20-3308-392
Festők:
A nap kiszívta a műanyagból a színt. Mit tudok kezdeni vele? (csini rózsaszín lett a DT)
Így vettem, tudtam hogy rossz, de mivel szinte csak ezt kell cserélni jó vételnek tűnt. És még mindig ezen a véleményen vagyok.
A kiput még nem vettem le, elég macerásnak tűnik, meg nincs tömítésem sem hozzá (nem tudom a csonkhoz kell-e), holnap megnézem tüzetesebben. Annyit tudok, hogy a szervó külön van az elektronikától, mert a szervóházba csak két elektromos vezeték megy. Korábban vizet kapott az index, ami zárlatos lett, előfordulhat, akkor ment tönkre az elektronika. Bár nem tudom, mert a gyújtás tökéletes, lámpa meg visszajelzők jók... Majd fotózok holnap. Most go melózni. Kösz mindent.
Üdv
Y
Nincs. Elvileg körbe kell hogy forduljon a tengely, ha kikötöd a bovdeneket. De eddíg jó volt? Mióta nem jó? Milyen javítás után romlott el?
Fogd fel Te is!
Kopott motor nem melegszik jobban!
Lehet azért volt kiégve a tömítés, mert rossz volt a termosztát...és csak ki kellett volna venni, vagy kicserélni. De legalább volt a szerelőknek munkájuk...
Sok fiatalt meg lehet itt vezetni...
Olyan van, h a kpinál eltömődik a power? Mert a motor fordul szépen kézzel... talán egy ilyen kvázi dugulás okozhat hasonló problémát nem?
Egyébként köszi karika a választ
Powert ellenőrizd le, de a kiput is vedd le, és nézd meg ha lukon áll, akkor teljesen nyitva van -e? Ha ez jó, akkor kicsi a főfuvi.....bár kétlem.
Ja, és eszméletlenül csendes a motor...ha pörgetem sem hallani az utcán (17m) szép tiszta alapjárat, rugásra azonnal indul.... mi lehet vele?
Kész a vas. Új kuplungszett...
Eszméletlenül megy...7000ig De utána, mintha folytva lenne. Új gyertya is van benne. Mi lehet a gond?
Látszik, hogy nem érted a helyzetet. Nem az én motorom, nem én vittem szervizbe, én még semmit sem vittem, magam csinálom. A vízforraló motorban rossz volt a hengerfejtömítés. De így vették. Kicserélték a tömítést és a teljesítménnyel nem volt gond, de továbbra is melegedett túlzottan. Ekkor elvitték szervizbe(ismerős üzemelteti), ahol szétkapták és a dugó szét volt kopva, a henger is, hajtókar is lötyögött stb.. De miután kapott egy generált jó lett, és nem melegszik azóta sem túl. Utólag mondták, hogy azért melegedett mert ki volt a bele. Szép kereken ennyi a történet.
Látszik hogy megvezetnek, mert nem értesz hozzá.
Épp ez az, hogy frissen generálozott motort nem szabad terhelni, mert túlmelegedhet! Azért kell időnként pihentetni!
Mert a kompresszió minél nagyobb, annál erősebben feszíti a gyűrűket a hengerfalra. Gondolkozz kicsit...
igen, sajnos még nincs kész az oldal.
a motortípusok alá nagyon sokáig tart betölteni a termékeket, egyenlőre a kereső használatával több terméket lehet megtalálni, de még úgy sem mindet.
FOLYAMATOSAN CSINÁLJUK