Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEM! a termosztát a hengerfejben van, egy kis "hengeres" házikóban amit két M6 os csavar rögzít a hengerfejhez a menetirány szerinti jobb oldalon. a kupakban tudtommal ,egy túlnyomás eleresztő kalibrált erejű rugós szelep van ami ha "túl sok a víz" azt átengedi a tágulási, vagy kiegyenlítő tartályba ami az ülés alatt van az olajtartály mellett.
PFF akk nekem nem forog!
Jovan lemenek csinálok videót!
HOL A TERMOSZTÁT?:D


wazze, láthatóan tolja ki a vizet a hűtőbe menő felső gumicső felől, és szerintem még egy öreg néni is látná ,de ha a kis ujjadat behejezed a lyukba ,akkor érezned kell hogy ott forog a víz ha közben rángatod a gázt
De a termosztát a kupakba van nem? Vagy hol?
persze ,ha nem jég hideg, mert akkor még szinte teljesen zárt a termosztát.
És nagyon kavarog? Vagyis igy tééleg láthatóan? Még egy oreg néni is megtudná állapítani hogy az kavarog?:D
igen, ha leveszed a hűtő kupakot és rántasz neki gázt akkor ott látnod kéne a víz fordulat függvényében történő kavargását!
butát írtam részben, mert most jut eszembe, hogy autónál volt olyan ,hogy lement hirtelen a hőmérő a hideg helyzetbe, mert eltűnt a víz a hengerfejből ami persze mind ez alatt túlmelegedett, szóval tényleg lehet ,hogy levegős! bár nagyon meglepne. tudod úgy ellenőrizni ,hogy a hengerfej hőjeladóját elkezded kitekerni és ha ott elkezd szivárogni a víz akkor nem levegős a hengerfej!
Nem raktám sok pasztát, mert azt a csövet ki se vettem. Csak fölülre raktam. Termosztát a kupakba? Hogyan nézzem meg? Ezekhez nem értek MÉG!

Nah!
De amugy hogy keverget-e a vizpumpa...
Leveszem a kupakot. És ott mit kéne látnom a vizen kívül?
Hogy igy erősen folyik a viz? vagy mit?
ha meleg a hűtő, kétlem ,hogy levegős lenne. mostanság volt szétszedve a géped, nem raktál valahová túl sok tömítőmasszaát ami jelentősen lecsökkentette a átfolyó víz útját? pl a henger-dekliből jövő cső közé?

de mindenképpen nézd meg a kupaknál, hogy hajt e a vízpumpa, mert szerintem álló vízpumpánál is be tud csekély mértékben melegedni a hűtő. és a termosztátot is vizsgáld meg ,hogy nyit -e eléggé.
Pinkmotors, RobogoTuning.hu, Nagyvas,
Pumpa az alul van nem?
Mert néztem, azt forgatja a főtengely.
Amugy meleg a hűtöm is. De ha járó motornál leszedem a kupakot, akkor ott ilyen erős áramlás kéne hogy legyen?
Mert azt nem tom elképzelni.
Yamaha Dt 50 2006 első villa szimering kellene. Tipus alapján hol találok?
és ahogyan Navaho kolléga kérdezte: a hűtő is melegszik? mert ha nem , akkor vagy levegős /ezt szerény tapasztalataimból kiindulva kizártnak tartom a hűtőrendszer alkatrészeinek elhelyezkedése miatt/ ,nem teker a vízpumpa, vagy a termosztát nem nyit ki.
Nem tudom, hogy megfordul e. Amugy meleg a hűtöm is. De a hengerem kb 2 szer annyira. Hogyan légtelenítsek?
Hát levettem, de én ott nem nagyon láttam, hogy kevergetné. Nem videózod le?
Amugy azért nem serceg el, de ha sokáig rajta tartom a kezemet akkor már fáj. Kb.: 5km alatt felmelegszik ennyire.
Megfordul a víz a hütődben ? Melegedik a hütőd is? Mert ha nem akkor légteleníteni kell .
indítsd be, és vedd le a hűtőn lévő kupakot. nézd meg ,hogy amikor kicsit pörgeted akkor látszik-e hogy kavarja a vizet. nálam egy kis gázrántásra is látszik hogy forog benne a víz.

mennyi idő alatt melegszik be ennyire?

lehet ,hogy a kengerfej vízhőfok jeladód rossz, és ezért mutat rosszat a műszer, bár ettől még nem melegszik túl, hogy rosszul mutat a műszer. amikor azt mondod ,hogy nagyon forró, akkor ha ráköpsz a hengerfejre akkor az ottmarad? sercegve elgőzölög?/bár azt nem szabadna/
ÉS mitől melegedhet fel ilyen hamar? Viz van benne cseréltem. Nem tünik el.
úúú akkor ottan valami nem okés, olyankor kb 50-55 fok körül kéne ,hogy legyen a víz ,tehát simán meg tudod fogni a hengerfejet, és ilyenkor még hidegnek számít.

nálam ma például úgy hogy a hűtő alsó negyede még mindíg el van takarva úgy sikerült középre vagy picivel feljebb vinnem a mutatót /kb 75-80fok/ és még ilyenkor is meg tudom fogni a hengerfejet és kb olyan amilyennek kell lennie ,jó meleg, de nem éget meg.

nálam igy néz ki:
Körübelül ez hány fok lehet?
És amikor nektek ilyesmi tartományba van a mutató, akkor mennyire meleg a hengeretek? Mert nekem ilyenkor atom forró és megáll a motor.
Ha normális állapotban van, akkor 50-150 ezer forint között. Ha lenne egy kép..
pár kép nagyban hozzájárulna, hogy tudjunk véleményezni.
Sziasztok!

Nekem van egy Yamaha dt-m 80ccm-s léghűtéses, megszakításos gyújtás, 6 sebességes, csak némi karburátor problémával küzdd(konkrétan most nincs is hozzá jó karburátorom)

Az az érdekes, hogy bár gyári a motor, de nem yamaha hanem valamilyen BETA vázban van, körlámpás, és egész jól néz ki, de látszik, hogy nem összekókányolt, hanem gyárilag volt ilyen. Index, meg minden elektronika rajta van.

Szerintetek most ilyen állapotban mennyit érhet? Átnyergeltem más dolgokra, és nem igazán szeretnék foglalkozni vele, hanem inkább megszabadulnék tőle,akár ár alatt is.
Michelin Sirac utcai hátsó gumi eladó!
Vadonat új. Még motort sem látott. Akit érdekel írjon e-mailt. Az adatlapomon megtalálható.
Csere is érdekel L-XL krosszpáncélra. Az árat e-mailben megbeszéljük!

MICHELIN SIRAC REAR TT --HIRDETÉSEM--