Szevasztok!
Nekem is van egy 89-es évjáratú Yamaha dt50-esem. Régebben olyan problémám volt vele h elégett az alaplapon a testkábelem ezt kétszer lecseréltem. Harmadszorra sajnos a világító és a töltő tekercsem ittam meg a levét mivel leégett:S. Ezúton kérnek segítséget tőletek h kinek van ehez a gyártáshoz tekercse.
Előre is köszi.
Elmentem az egyik legnagyobb Cross-enduro motor szervízbe itt a környékemen, ők versenyekre készítenek fel motorokat és ők ajánlották a Putoline GP80 márkájú olajat a dt-mbe(mivel sehol nem találtam 10W30-ast csak max 5W30 vagy 10W40 -t).
Van erről valakinek tapasztalata? 10€ volt 1 liter.
aki ilyen vén vasakat szerel igazán beszerezhetne egy légkulcsot
enyém egy gagyi 8 ezres kinzo aztán eddig mindent kiteker
bár néha megtekertetem 12bar-al
Pár napja írtam ,hogy kicsit szaggatott, meg kihagyogatott alattam az erőmű. Beleraktam az előző szezonos Champion gyertyát ,majd vissza az idei NGT + kitisztítottam a karburátort + picit zártam a levegő csavaron és teljesen jó lett!
Egyébként azt tapasztaltam ,hogy a 9es Champion gyertyával pörgősebb a gép, és a gyertya is nagyon szép ,hivatalos barnára ég ki. A hozzá való NGK gyertya kissé kormosabb viszont, kevésbé pörgős ,de érezhetően nyomatékosabb tőle a dt. Ezt úgy vettem észre ,hogy mentem a Champion N9YC gyertyával és amikor 60 nál adtam neki ,nem nagyon indult meg. Visszaraktam az NGK-t és így ugyan azon utcaszakaszon /X. ker Harmat utca ,itt szoktam tesztelni / amikor 60 nál odaadtam neki a gázt sokkal inkább megindult, és még a telót is kissé megnyújtotta .
Rajta hagyod a láncot a motoron, valaki benyomja a hátsó féket és úgy letekered az anyát. Legalábbis szerintem. Bár nekem olyan van, hogy két kis csavar fog egy lemezt a lánckeréken, azokat kicsavarom és a lemez elforgatásával lejön a lemez és úgy a lánckerék is levehető.
Basszus a régi DT50-emben 3lamellás kuplung volt és még gumigyűrűk is voltak benne. Az újabbat szétszedtem és két lamellás és semmi gumigyűrű... pedig 3-nak kellene lenni... a szerelési könyv szerint is. Így bentebb esik az egész és a rugó nem hat olyan erővel, meg a felület sem akkora... szerintetek létezhet, hogy gyárilag ilyen? a könyv netről való. 1987-es MX. Használat közben nem vettem észre hogy csúszna. Vagy 70es hengerhez lamella-szettet rakhattak bele?
hali skacok, ti hogy szeditek le az elsö lánckereket? hogyan lazitjátok le az anyát? vagy mivel támasztjátok ki? nem sikerült ma leszedni, elégé szépen rágyogyult.. de itt áll a szabad ég alatt szegény vas, összeraknám és már csak az kéne
Nekem is van egy 89-es évjáratú Yamaha dt50-esem. Régebben olyan problémám volt vele h elégett az alaplapon a testkábelem ezt kétszer lecseréltem. Harmadszorra sajnos a világító és a töltő tekercsem ittam meg a levét mivel leégett:S. Ezúton kérnek segítséget tőletek h kinek van ehez a gyártáshoz tekercse.
Előre is köszi.