Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Nekem is van egy 89-es évjáratú Yamaha dt50-esem. Régebben olyan problémám volt vele h elégett az alaplapon a testkábelem ezt kétszer lecseréltem. Harmadszorra sajnos a világító és a töltő tekercsem ittam meg a levét mivel leégett:S. Ezúton kérnek segítséget tőletek h kinek van ehez a gyártáshoz tekercse.
Előre is köszi.
Na hello!
zárlatos volt egy vezeték,mostmár jó.
Elmentem az egyik legnagyobb Cross-enduro motor szervízbe itt a környékemen, ők versenyekre készítenek fel motorokat és ők ajánlották a Putoline GP80 márkájú olajat a dt-mbe(mivel sehol nem találtam 10W30-ast csak max 5W30 vagy 10W40 -t).
Van erről valakinek tapasztalata? 10€ volt 1 liter.
aki ilyen vén vasakat szerel igazán beszerezhetne egy légkulcsot
enyém egy gagyi 8 ezres kinzo aztán eddig mindent kiteker
bár néha megtekertetem 12bar-al
Ja! Az úgy más Akkor jó szerelést hozzá
jaja az enyém 125-ös.kössz az infókat
azt a ... ... .... .... ... ... .. ..... ... ... .. . . ..... ... . . . . .. ... ...... ..... .... ... .... .... .. ... .... .. ..

láttam már egy két csodával felérő "gány"-t, de ez a gyerek... még azokat is túlszárnyalja
Pár napja írtam ,hogy kicsit szaggatott, meg kihagyogatott alattam az erőmű. Beleraktam az előző szezonos Champion gyertyát ,majd vissza az idei NGT + kitisztítottam a karburátort + picit zártam a levegő csavaron és teljesen jó lett!

Egyébként azt tapasztaltam ,hogy a 9es Champion gyertyával pörgősebb a gép, és a gyertya is nagyon szép ,hivatalos barnára ég ki. A hozzá való NGK gyertya kissé kormosabb viszont, kevésbé pörgős ,de érezhetően nyomatékosabb tőle a dt. Ezt úgy vettem észre ,hogy mentem a Champion N9YC gyertyával és amikor 60 nál adtam neki ,nem nagyon indult meg. Visszaraktam az NGK-t és így ugyan azon utcaszakaszon /X. ker Harmat utca ,itt szoktam tesztelni / amikor 60 nál odaadtam neki a gázt sokkal inkább megindult, és még a telót is kissé megnyújtotta .
Ezt ne nagyon hangoztasd mert van aki megcsinálná (ha követed a fotókat, akkor benukára gondolok )
Lángvágó-nagyflex a mindent vivő páros...

aztán meg trafóval felvarrod tengely maradványára az újat, nem kell itt problémázni
hiányzik a motorbol a hátso kerék és a lánc, ha nem megy máskképp majd igy megprobálom csak akkor össze kell hozzá rakni
1030.-Ft, nincs fent a Webáruházban
Ha érdekel írj e-mailt
www.robogotuning.hu
Sziasztok!
Nincs ötletetek, hogy honnan tudnék venni egy tűszelepet egy 125 ös DT be?
Mi a különbség az O-ring és X-ring láncok közt? Gondolom O és X gyűrűs lenne magyarul, de miben másak?
Apud ráül a gépre ,berakja 1-be és nyom egy hátsó féket,TE meg meglazítod a csavart .Ha nem megy akkor légkulcs Nekem bejött.
De az ár úgysem egyforma mert az enyém 80-as a tiéd meg 125-ös az adatlapodon látva...

egyébként 14500 Ft körül volt de : első-hátsó fogaskerék, lánc, láckenő spray, NGK BR9ES gyertya ! :)
na igen, de mi az istennel támasszak neki? asszem megvárom fatert azztán konzultálok vele, hátha az öreg tud valami okosságot
Rajta hagyod a láncot a motoron, valaki benyomja a hátsó féket és úgy letekered az anyát. Legalábbis szerintem. Bár nekem olyan van, hogy két kis csavar fog egy lemezt a lánckeréken, azokat kicsavarom és a lemez elforgatásával lejön a lemez és úgy a lánckerék is levehető.
Basszus a régi DT50-emben 3lamellás kuplung volt és még gumigyűrűk is voltak benne. Az újabbat szétszedtem és két lamellás és semmi gumigyűrű... pedig 3-nak kellene lenni... a szerelési könyv szerint is. Így bentebb esik az egész és a rugó nem hat olyan erővel, meg a felület sem akkora... szerintetek létezhet, hogy gyárilag ilyen? a könyv netről való. 1987-es MX. Használat közben nem vettem észre hogy csúszna. Vagy 70es hengerhez lamella-szettet rakhattak bele?
betámasztasz a keréknek, nekem így sikerült leszedni, vagy légkulcs
megszorul a dugó, a víz nem forr fel?
Szia
Mennyibe vetted a lánc,lánckerekeket?és hol?
mert én is most készülök venni,mert igencsak gallyon van.
hali skacok, ti hogy szeditek le az elsö lánckereket? hogyan lazitjátok le az anyát? vagy mivel támasztjátok ki? nem sikerült ma leszedni, elégé szépen rágyogyult.. de itt áll a szabad ég alatt szegény vas, összeraknám és már csak az kéne
bocs nem mozul, hanem motul